ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس نیاز به دو دروازه‌بان دارد


مربی دوازه بان‌های پرسپولیس با بیان اینکه باید صبر کرد تااین چند روز بگذرد و تکلیف مکانی مشخص شود، گفت: اگر سوشا نتواند ما را در نیم فصل دوم همراهی کند به دو دروازه بان در سطح او نیاز داریم.

خبرگزاری مهر: ایگور پانادیچ در رابطه با مشکلی که برای سوشا مکانی بوجود آمده، گفت: من از شرایطی که در ایران است مطلع هستم و می دانم که چه مشکلی برای سوشا مکانی که دروازه بان اول ما است بوجود آمده است امیدوارم این چند روز نیز بگذرد. باید صبر کرد تا ببینیم در نهایت چه چیزی رخ می دهد.

وی در رابطه با جدایی ایمان صادقی نیز افزود: باشگاه و کادر فنی از جدایی صادقی مطلع بود و ما گزینه های مد نظری را برای دروازه پرسپولیس برای جایگزینی او بررسی کردیم  که این مسئله جزو اسرار باشگاه است.

مربی دوازه بانهای پرسپولیس در خصوص اینکه علیرضا بیرانوند در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد، گفت: باید به این نکته توجه داشت که میانه فصل قرار داریم. در حال حاضر و با توجه به این شرایط، بیرانوند تنها گزینه مناسب بود.

ایگور پانادیچ در پایان تاکید کرد: امیدوارم اتفاقی رخ دهد تا ما بتوانیم مکانی را در ادامه فصل همراه خود داشته باشیم. در حال حاضر علیرضا بیرانوند گزینه اصلی است اما با توجه به جدایی ایمان صادقی که دروازه بان دوم ما محسوب می شد و گلر خوبی نیز بود ما باید در صدد جذب دروازه بان باشیم زیرا پرسپولیس باشگاه بزرگی است. ما در حال حاضر به دو دروازه بان در سطح مکانی نیاز داریم و باید برای ادامه فصل، آنها را جذب کنیم.


ویدیو مرتبط :
دروازه بان جدید پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دروازه بان پرسپولیس تغییر رشته می دهد مشت حقیقی بر صورت عادل!



 

دروازه بان پرسپولیس تغییر رشته می دهد مشت حقیقی بر صورت عادل!

 

 

علیرضا حقیقی در پایان مسابقه پرسپولیس الوحده با مشت صورت عادل دروازه بان رقیب را نوازش داد.به نظرمی رسد او با تکرار این حرکت که قبلا نیز نمایشش داده بود می خواهد همه را متوجه عزم جزمش در تغییر رشته کز فوتبال به بوکس کند. البته ااین میوه، محصول تیم دایی و کاشانی بود؛ زندگی در جایی فرسخ ها دور از جام ودرست در قلب لمپنیسم.

 

پرسپولیس همانطور که نتوانست از سد شهرداری تبریز بگذرد مقابل الوحده امارات هم متوقف شد تا تا تا دایی در جملاتی جدید و بهانه ای بدیع بگوید؛ چون در کنفدارسیون فوتبال آسیا آدمی نداریم آقای نیشیمورای ژاپنی(داوری در حد فاینال جام جهانی) حق ما رو به نفع اعراب می خورد!

اما سوای بهانه های تکراری دایی ، موضوع اصلی مشت جانانه ای بود که علیرضا حقیقی پس از سوت پایان بازی حواله صورت صورت دروازه بان نگون بخت الوحده کرد...کاری که علی آقا در آن متخصص شده!.../سایت گل