ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس مدل برانکو با چند علامت سؤال


برانکو دوباره پرسپولیس را با سیستم 1-3-2-4 می‌چیند و امیدوار است فصل خوبی را با این تیم سپری کند.

خبرآنلاین: باتوجه به خریدها و همینطور حفظ چند بازیکن خوب در پرسپولیس، ترکیب پرسپولیس فعلا به شکلی در آمده که شاید هواداران را کمی به فصل بعد امیدوار کند. عالیشاه و طارمی دو بازیکنی بودند که در این تیم ماندند و با جذب بازیکنانی چون کامیابی نیا و رامین رضائیان قرمزها امیدوارند فصل خوبی را سپری کنند.

ترکیب پرسپولیسی چه شکلی است؟

سرمربی كروات پرسپولیس به سوشا مكانی اعتقاد خاصی دارد. برانكو او را به عنوان گلر اول انتخاب كرده و قصد دارد یك دروازه‌بان ایرانی را نیمكت‌نشین سوشا كند. البته سوشا مكانی 3 هفته اول لیگ را به دلیل محرومیت از دست داده است(برانکو امروز گفت او فقط یک هفته محروم است و دو هفته بعدی اش را بازی می کند!) محسن بنگر نفر اول خط دفاع پرسپولیس جدید است و برخلاف نظر هواداران پرسپولیس و افكار عمومی، سیدجلال حسینی مد نظر برانكو نیست. سرمربی پرسپولیس سخت به دنبال جذب یك مدافع خارجی - گفته می‌شود لوكا ماریچ- است تا از او و بنگر زوج جدید خط دفاع سرخپوشان را بسازد.

بدیهی است در این شرایط علیرضا نورمحمدی نیمكت‌نشین پرسپولیس شود. با جذب رامین رضاییان تكلیف دفاع راست پرسپولیس از حال مشخص است، مگر آنكه برانكو بخواهد از رضاییان در گوش راست استفاده كند و بابك حاتمی را در دفاع راست بگمارد كه بسیار بعید به نظر می‌رسد. اولین علامت سؤال پرسپولیس مدل برانكو - حداقل تا به الان - دفاع چپ این تیم است. وضعیت حمید علی‌عسگری تا حدود زیادی نامعلوم است و باشگاه كماكان در حال مذاكره با مهرداد جماعتی است؛ بازیكنی كه هنوز یك فصل دیگر با فولاد خوزستان قرارداد دارد اما به پرسپولیسی‌ها اطمینان داده خودش رضایتنامه‌اش را از باشگاه جنوبی خواهد گرفت. در غیاب احمد نوراللهی كه دوران نقاهت خود را می‌گذراند و گفته می‌شود به 5 هفته ابتدایی لیگ نمی‌رسد، مهرداد كفشگری و كمال كامیابی‌نیا دو هافبك تدافعی پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی لیگ پانزدهم به شمار می‌روند.

هادی نوروزی كه در لیست برانكو بود و با پرسپولیس سفید امضا كرد، مثل فصل گذشته گوش راست سرخپوشان خواهد بود. پست گوش چپ هم با تمدید قرارداد امید عالیشاه به این بازیكن تكنیكی و مؤثر می‌رسد كه از بهترین‌های فصل گذشته بود. با توجه به جدایی محمد نوری به نظر می‌رسد تنها یك بازیكن جایگزین باشد و او هم فرشاد احمدزاده است؛ هافبكی چپ‌پا و تكنیكی كه در لیگ چهاردهم به عنوان گوش راست و چپ برای تراكتورسازی تبریز توپ زد ولی با وجود هادی نوروزی و امید عالیشاه بالاجبار باید پشت سر تك‌مهاجم پرسپولیس بازی كند. بی‌برو برگرد مهدی طارمی پدیده پرسپولیس و شاید فوتبال ایران در لیگ چهاردهم بود كه به عنوان بازیكنی خطرناك، تكنیكی و سرعتی می‌تواند كابوس مدافعان حریف باشد. برانكو هم اصرار زیادی داشت تا این بازیكن در پرسپولیس حفظ شود و بالطبع پست مهاجم نوك سرخپوشان هم به مهدی طارمی خواهد رسید.


ویدیو مرتبط :
برانکو در راه پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدید‌ترین مدل گرم کردن ذخیره‌های پرسپولیس



 

 

جدید‌ترین مدل گرم کردن ذخیره‌های پرسپولیس

 

پرسپولیس, تیم پرسپولیس,