ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس شماره 10 نفت را هم می‌خواهد


وحید امیری برای پرسپولیسی ها 800 میلیون تومان آب می‌خورد!

خبرآنلاین: وحید امیری برای پرسپولیسی ها 800 میلیون تومان آب می‌خورد!

وحید امیری یكی از بازیكنانی است كه بیشترین پیشنهادات در نیم‌فصل نقل و انتقالات به سوی او سرازیر شده است. پرسپولیسی‌ها نیز به تازگی خواهان جذب این هافبك چپ‌پا و ملی‌پوش شده‌اند كه هنوز یك سال دیگر با باشگاه نفت تهران قرارداد دارد.

شنیدیم نفتی‌ها كه ظاهراً با مشكلات مالی(!) مواجه هستند، حاضرند در ازای پرداخت 800 میلیون تومان پول نقد، وحید امیری را به مدت نیم‌فصل و به صورت قرضی در اختیار پرسپولیس قرار بدهند اما بعید است این باشگاه بتواند چنین پولی برای نیم‌فصل پرداخت كند.


ویدیو مرتبط :
یاد جوانی بخیر.امین شماره 10.مسابقات شرکت نفت-تیم نفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسلمان، شماره 10 جدید پرسپولیس


این وسط تنها مشكل، مشكل رضایت نامه و نوع صدور آن است. مسلمان و باشگاه پرسپولیس ، رضایت نامه قطعی می خواهند اما ذوب علاقمند است تا مسلمان را قرضی در اختیار پرسپولیس قرار دهد

روزنامه گل: چند هفته ای است كه بحث حضور محسن مسلمان در پرسپولیس شنیده می شود. ابتدا ماجرای معاوضه به میان آمد. به این شكل كه مسلمان به پرسپولیس بیاید و خانزاده و غریبی به ذوب بروند. دو بازیكن پرسپولیس اما با این انتقال مخالفت كردند.

 در این بین غریبی، كمی تمایل نشان داد. البته به شرطی كه ذوب آهن بتواند خواسته های او را برآورده كند. بحث این معاوضه هنوز ادامه دارد. شاید غریبی به ذوب رود اما نكته اینجاست كه به احتمال قطع به یقین ، مسلمان پرسپولیسی می شود. صحبتهای سعید آذری در برنامه 90، موافقت شفاهی ذوب با این انتقال را نشان داد. حتی گفته می شود اگر پرسپولیس هم به ذوب بازیكن ندهد، رضایت نامه مسلمان برای پرسپولیس صادر خواهد شد تا او به دسوت صمیمی خود، پیام صادقیان بپیوندد. این وسط تنها مشكل، مشكل رضایت  نامه و نوع صدور آن است.

مسلمان و باشگاه پرسپولیس ، رضایت نامه قطعی می خواهند اما ذوب علاقمند است تا مسلمان را قرضی در اختیار پرسپولیس قرار دهد. البته این مشكل هم در حال برطرف شدن است. به طوری كه خیلی ها می گویند كار مسلمان با پرسپولیس، بعد از بازی جام حذفی ذوب آهن تمام خواهد  شد و او لباس پرسپولیس را در 22 سالگی به تن خواهد كرد. حتی گفته می شود شماره پیراهن مسلمان هم مشخص شده. او شماره 10 را به تن خواهد كرد. شماره ای كه سالها بر تن غلامرضا رضایی بود اما حالا و با جدایی قطعی او در نیم فصل، به محسن مسلمان می رسد. بازیكنی كه كاپیتان تیم زیر 22 سال است و البته یكی از بازیكنان مورد علاقه كارلوس كی روش..