ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس - رئال‌مادرید در تعطیلات لیگ


رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از سفر مسئولان این باشگاه برای انجام مذاکرات نهایی با مسئولان باشگاه رئال مادرید به اسپانیا خبر داد و گفت: برای تدارک برگزاری یک بازی دوستانه بین تیم های بزرگسالان پرسپولیس و رئال مادرید به این کشور می رویم.

خبرگزاری مهر: حمیدرضا سیاسی ضمن بیان این مطلب در مورد سفر مسئولان باشگاه پرسپولیس به اسپانیا گفت: هدف اصلی ما برگزاری بازی بین دو تیم پرسپولیس و رئال مادرید است و احیانا به توافقات جانبی در زمینه آکادمی هم برسیم.

وی افزود: در نظر داریم در تعطیلات 50 روز لیگ با رئال مادرید بازی کنیم. این دیدار قطعا در ایران برگزار خواهد شد اما هنوز تصمیم نگرفته ایم که بازی دو تیم در تهران باشد. مشخص شدن مکان این دیدار به اسپانسر بازی بستگی دارد.

در صورتیکه زمان دیدار تیم های پرسپولیس و رئال مادرید در روزهای فیفا نباشد احتمال سفر رونالدو به ایران نیز وجود دارد.

علاوه بر سیاسی، بهروز منتقمی ، حسین کلانی و امیرعلی حسینی در این سفر مسئولان پرسپولیس را همراهی خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
حواشی استقلال و پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان انجام شد: رئال مادرید، منچسترسیتی و دورتموند در یک گروه



قرعه‌کشی لیگ قهرمانان انجام شد: رئال مادرید، منچسترسیتی و دورتموند در یک گروه!

منچسترسیتی در سید 2 قرار داشت و یوونتوس در سید 3. هر دو تیم با قرعه‌های سختی روبرو شدند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل – قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار شد. به نظر می‌رسد گروه D جذاب‌ترین گروه باشد که در آن رئال مادرید و منچسترسیتی باید با هم بازی کنند.

با توجه به حضور من‌سیتی در سید 2، احتمال تشکیل گروه سختی می‌رفت و این گروه با حضور رئال مادرید تشکیل شد. بروسیا دورتموند، قهرمان بوندس لیگا و آژاکس هم در این گروه حضور دارند. این گروه تشکیل شده از چهار تیم قهرمان اسپانیا، انگلیس، آلمان و هلند!

چلسی، مدافع عنوان قهرمانی هم با تیم یوونتوس هم‌گروه شد.

یوونتوس هم در سید 3 بود و انتظار می‌رفت در گروه نه‌چندان آسانی بیفتد. آنها همچنین باید با شاختار دونتسک بازی کنند. نبرد یوونتوس و چلسی یادآور بازی دو تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان چهار فصل پیش خواهد بود که در آن چلسی پیروز شد.

بارسلونا هم به بنفیکا برخورد کرده که رقیب ناآشنایی برای این تیم نیست و البته آنها باز هم با تیمی از شوروی سابق هم‌گروه شدند؛ این بار اسپارتاک مسکو. سلتیک، دیگر تیمی که در سال‌های گذشته با بارسلونا روبرو شده هم در این گروه است.

منچستریونایتد هم که خاطرات چندان خوبی از تیم‌های پرتغالی ندارد این بار با براگا هم‌گروه شده، تیمی که اودینزه را برد و به مرحله گروهی رسید. گالاتاسرای هم در این گروه حضور دارد. منچستریونایتد با رقیبان ترکیه‌ای هم ناآشنا نیست.

بایرن مونیخ هم دو رقیب سرسخت پیش رو دارد: نماینده‌های اسپانیا و فرانسه، یعنی والنسیا و لیل.

تیم پرخرج پاری سن ژرمن اما در گروه نسبتا آسانی قرار گرفته. آنها از تیم‌هایی مانند میلان و آرسنال گریختند و در گروهی قرار گرفتند که پورتو سرگروهش است و دینامو کیف و دینامو زاگرب دیگر گروه‌هایش هستند.

قهرمان فرانسه، یعنی مون‌پلیه در سید 4 بود اما آنها هم در گروه نسبتا مناسبی قرار گرفتند.

نتیجه نهایی قرعه‌کشی به این ترتیب است:

گروه A: پورتو، دینامو کیف، پاری سن ژرمن، دینامو زاگرب

گروه B: آرسنال، شالکه، المپیاکوس، مون‌پلیه

گروه C: میلان، زنیت، اندرلشت، مالاگا

گروه D: رئال مادرید، منچسترسیتی، آژاکس، بروسیا دورتموند

گروه E: چلسی، شاختار دونتسک، یوونتوس، نوردژلاند

گروه F: بایرن مونیخ، والنسیا، لیل، باته بوریسوف

گروه G: بارسلونا، بنفیکا، اسپارتاک مسکو، سلتیک

گروه H: منچستریونایتد، براگا، گالاتاسرای، کلوژ

سایت گل