ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس در یک صورت فردا به میدان می‌رود


کادرفنی پرسپولیس برای برگزاری بازی دوستانه فردا (یک‌شنبه) مقابل نیروی زمینی دچار تردید شدند

خبرگزاری تسنیم: کادرفنی پرسپولیس برای برگزاری بازی دوستانه فردا (یک‌شنبه) مقابل نیروی زمینی دچار تردید شدند

پرسپولیس فقط در صورتی فردا به مصاف نیروی زمینی می‌رود که این هفته در مسابقات لیگ بازی نداشته باشد.

طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود فردا ۲ تیم پرسپولیس و نیروی زمینی در یک بازی دوستانه به مصاف یکدیگر بروند اما اعلام سازمان لیگ مبنی بر احتمال برگزاری هفته هجدهم لیگ برتر در این هفته، باعث شد حمید درخشان تغییر نظر دهد.

در پایان تمرین عصر امروز (شنبه) پرسپولیس، سرمربی این تیم به شاگردانش اعلام کرد در صورتی که سازمان لیگ اعلام کند این هفته مسابقات لیگ برتر ادامه پیدا می‌کند بازی دوستانه فردا لغو خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
دربی هیجان انگیز بین پرسپولیس و سپاهان؛ آیا پرسپولیس با دستان پر به دربی می رود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت ماکرون از پرسپولیس/ پرسپولیسی‌ها فردا با چه لباسی به میدان می‌روند؟!



اخبار,اخبارورزشی اخبار پرسپولیس

در صورتی که تیم فوتبال پرسپولیس فردا با لباس‌هایی با برند جدید استفاده کند مسئولان برند قبلی و ایتالیایی این تیم از این باشگاه شکایت خواهد شد.

 تیم فوتبال پرسپولیس در حالی شب گذشته راهی ازبکستان شد تا دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل بنیادکار را انجام دهد که به گفته محمدحسین نژادفلاح قائم‌مقام این باشگاه دو سری لباس با برندهای ماکرون و آل‌اشپورت توسط پرسپولیسی‌ها به ازبکستان برده شده تا برای بازی فردا مقابل بنیادکار، سرخ‌پوشان با یکی از این دو لباس وارد زمین شوند.

این در حالی است که نژادفلاح اعلام کرد که در صورتی که شرکت ایتالیایی ماکرون که در لیگ امسال وظیفه تأمین البسه پرسپولیس را بر عهده داشت به تعهدات خودش عمل نکند آنها فردا از لباس‌های شرکت آل‌اشپورت استفاده خواهند کرد.

در این خصوص هم شرکت ایتالیایی ماکرون از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده و در صورتی که سرخ‌پوشان فردا با لباسی به جز البسه این برند وارد زمین شوند آن‌گاه پرسپولیسی ها محکوم به پرداخت جریمه‌ای که گفته می‌شود مبلغ آن سه میلیون دلار است خواهند بود.

این در حالی است که نژادفلاح در حال مذاکراتی با اسپانسر پیشین باشگاه پرسپولیس است و قرار شد تا قراردادی که حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آن را فسخ کرده بود دوباره جاری شود اما مسئولان اسپانسر پرسپولیس تصمیم دارند در صورتی که باشگاه پرسپولیس به آنها واگذار شود بهروز منتقمی را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی کنند.

 

اخبار ورزشی - فارس