ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس در یک دیدار دوستانه پیروز شد


تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از آغاز دور جدید تمرینات خود با ترکیب جدید در اولین بازی دوستانه به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس قائمشهر رفت و در نهایت چهار بر صفر پیروز شد.

خبرگزاری ایسنا: در این دیدار که از ساعت 18:15 و در ورزشگاه درفشی‌فر تهران آغاز شد، در ترکیب اولیه پرسپولیس سوشا مکانی، محسن بنگر، رامین رضائیان، لوکا ماریچ، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، هادی نوروزی، امید عالیشاه و مهرداد طارمی به میدان رفتند.

این دیدار تا پایان نیمه اول با گل‌های فرشاد احمدزاده از روی یک شوت دیدنی و امید عالیشاه که با یک پاس عالی از سوی مهدی طارمی در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود با سه بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم، محمد شعبانی، رضا خالقی‌فر، علی علیپور و میلاد کمندانی به ترتیب جایگزین سوشا مکانی، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و هادی نوروزی شدند.

در دقیقه 53 امید عالیشاه با فرار زیبا از منطقه چپ پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و با یک بغل پای دقیق توپ را وارد دروازه پرسپولیس قائمشهر کرد.

در دقیقه 67 محمد رحمتی به جای امید عالیشاه وارد میدان شد.

این بازی با نتیجه 4 بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.


ویدیو مرتبط :
دیدار دوستانه بین پیشکسوتان ملوان و پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دومین دیدار دوستانه پرسپولیس در امارات


تیم فوتبال پرسپولیس شنبه آینده دومین بازی دوستانه خود در جریان اردوی امارات را برگزار خواهد کرد.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: بنابر اعلام سرپرست تیم، پرسپولیس در دومین بازی دوستانه خود برابر تیم رأس‌الخیمه به میدان می رود که در این صورت، بازی در همین شهر انجام می‌شود.