ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس در دربی مشکی می‌‌پوشد


شرکت اسپانسر پیراهن پرسپولیس اعلام کرد: «پیراهن اول جدید به رنگ قرمز، پیراهن دوم سفید و پیراهن دربی هم مشکی رنگ خواهد بود که البته این رنگ مشکی به درخواست و تایید باشگاه محترم پرسپولیس بوده است.»

روزنامه ایران ورزشی: با وجود قراردادی که باشگاه پرسپولیس با شرکت تولیدی پیراهن خود منعقد کرده، لباس‌های جدید قرمزپوشان هنوز در اختیار این باشگاه قرار نگرفته است. در این رابطه البته در چند روز آینده هم اتفاق تازه‌ای نخواهد افتاد و قرار است پرسپولیسی‌ها در دو بازی آینده برابر ذوب‌آهن و فولاد هم با همان لباس‌های قدیمی به میدان بروند که متعلق به دو فصل پیش است. همان لباس‌هایی که نارضایتی همیشگی بازیکنان را هم در پی داشته و در حال حاضر چاره‌ای جز استفاده از آنها نیست. پرسپولیس دو بازی آینده را هم با همان لباس‌های قدیمی‌اش سر می‌کند و بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات، نونوار خواهد شد.

با این همه اما هواداران مدام می‌پرسند که چرا پرسپولیس لباس نو به تن ندارد و شرکت اسپانسر پیراهن هم در واکنش، در صفحه اینستاگرام خود نوشته: «با عرض پوزش نسبت به تاخیر در رونمایی از پیراهن این فصل باشگاه محبوب و پرهوادار پرسپولیس، به اطلاع‌ شما هواداران عزیز می‌رسانیم که لباس‌های این فصل آماده بوده اما چون باشگاه می‌بایست جهت رونمایی از پیراهن برای هواداران محترم مراسمی در شأن باشگاه پرسپولیس برپا می‌کرد، با توجه به مشکلات باشگاه از قبیل عدم جذب اسپانسر، این مراسم به تعویق افتاد. لذا با انجام هماهنگی با باشگاه پرسپولیس، مقرر گردید که پیراهن جدید این باشگاه از هفته ششم و البته به شرطی که پرسپولیس میزبان باشد، استفاده شود.»

که البته از آنجایی که پرسپولیس در بازی هفته ششم مقابل سایپا در ورزشگاه آزادی میزبان است، رونمایی پیراهن‌های جدیدش در این بازی قطعی به نظر می‌رسد. این شرکت در ادامه به کیفیت متفاوت تولیدات تازه‌اش برای پرسپولیس هم اشاره کرده: «به اطلاع هوادارانی که مشتاق به کسب اطلاع از نوع و کیفیت لباس‌های پرسپولیس هستند، می‌رسانیم که پیراهن امسال با استفاده از تکنولوژی sublimation و Nano تهیه شده و پیراهن اول به رنگ قرمز، پیراهن دوم سفید و پیراهن دربی هم مشکی رنگ خواهد بود که البته این رنگ مشکی به درخواست و تایید باشگاه محترم پرسپولیس بوده است.»

البته برخی هواداران در کامنت‌هایشان مدعی شده‌اند که با مشکی‌پوش شدن پرسپولیس در دربی مخالف هستند اما باید دید آیا باشگاه با این نظرات چقدر کنار می‌آید و آیا تغییری در عقیده‌اش ایجاد خواهد کرد یا نه. همان‌گونه که کمپانی تولید پیراهن پرسپولیس ادعا کرده، قرار بوده باشگاه برای پرسپولیسی‌ها جشن پیراهن بگیرد اما از آنجا که قرار بوده لوگوی اسپانسر هم بر پیراهن‌های جدید پرسپولیس حک شود و معرفی اسپانسر به درازا کشیده، مراسم رونمایی از لبا‌س‌های پرسپولیس هم فعلا منتفی شده است.


ویدیو مرتبط :
استقلال، پرسپولیس دربی 74 گل دوم فریدون زندی به پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا پرسپولیس در دربی مشکی پوش می شود؟!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس در دیدار رفت دربی از پیراهن عجیبی استفاده خواهد کرد و سیاه پوش خواهد شد.

به نوشته یکی از روزنامه های ورزشی، اسپانسر پیراهن پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود ضمن اشاره به این نکته که پیراهنهای جدید تیم از هفته ششم مورد استفاده قرار می گیرد، از مشکی پوش شدن قرمزها در بازی مقابل استقلال خبر داده است. برخی هواداران در کامنت‌هایشان مدعی شده‌اند که با مشکی‌پوش شدن پرسپولیس در دربی مخالف هستند اما باید دید آیا باشگاه با این نظرات چقدر کنار می‌آید و آیا تغییری در عقیده‌اش ایجاد خواهد کرد یا نه.

اخبار ورزشی - تابناک