ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس خواهان مستندات فیفا شد


در پی صدور حکم فیفا در پرونده ولاتکو، باشگاه پرسپولیس جهت تنظیم لایحه دفاعیه، در نامه‌ای مستندات فیفا برای صدور این حکم را تقاضا کرد.

خبرگزاری تسنیم: آرش نجفی گفت: اقداماتی را برای ساماندهی پرونده‌های حقوقی پرسپولیس انجام داده‌ایم. از مشکلات موجود این بود که در بعضی پرونده‌ها با احکام ناگهانی روبه‌رو می‌شدیم که مشخص می‌کرد فیفا همچنان امور را از طریق بعضی وکلای سابق باشگاه دنبال می‌کرد. این مسئله با فیفا در میان گذاشته شد تا پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از پرونده‌ها مربوط به ولاتکو می‌شود. فیفا بنا بر ادعای مطرح شده از سوی این بازیکن، به باشگاه اعلام کرده است که باید 55 هزار دلار پرداخت شود. ما هم متقابلاً در نامه‌ای مستندات ارائه شده از سوی بازیکنی را که فیفا براساس آن اعلام نظر کرده است، تقاضا کرده‌ایم.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پس از دریافت مستندات، نسبت به طرح دفاعیه و ارسال آن اقدام خواهیم کرد تا حکم نهایی با توجه به مستندات دو طرف اعلام شود.


ویدیو مرتبط :
حامیان مالی فیفا خواهان استعفای سپ بلاتر شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مستندات پرونده وینگادا از سوی فیفا ارسال شد/ پرسپولیس پرونده را به CAS می‌برد



باشگاه پرسپولیس, نلو وینگادا, باشگاه پرسپولیس

مستندات پرونده وینگادا از سوی فیفا ارسال شد/ پرسپولیس پرونده را به CAS می‌برد

باشگاه پرسپولیس مستندات فیفا درباره پرونده اختلاف با نلو وینگادا را دریافت کرد و به این ترتیب اعتراض خود به رأی صادره را تا پایان هفته آینده برای CAS ارسال خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه مستندات فیفا منجر به صدور حکم درباره پرونده اختلاف نلو وینگادا را دریافت کرد و پس از بررسی‌های لازم اعتراض خود به رأی صادره را تا پایان هفته آینده برای CAS ارسال خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس پیش از این، پس از صدور حکم از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان که چند ماه قبل اتفاق افتاده بود، برای تنظیم لایحه اعتراض خود، خواهان ارسال مستندات پرونده از سوی فیفا شده بود که این اتفاق اخیرا روی داد.

دکتر مصطفی شکری مشاور امور حقوقی و بین الملل باشگاه پرسپولیس با تائید این مطلب گفت: باشگاه پرسپولیس از حق خود برای در اختیار داشتن مستندات، جهت تنظیم اعتراض استفاده کرد. اکنون دریافت این مستندات لایحه در دست تهیه است که تا اواخر هفته آینده آماده شده و برای CAS ارسال خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این باره ارتباطی هم با آقای وینگادا داشتیم و باشگاه پرسپولیس پیرو مذاکرات انجام شده، همچنان از گزینه توافق بین طرفین استقبال می‌کند..../ایسنا