ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس به دنبال حریف تدارکاتی


تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال حریف تدارکاتی است.

خبرگزاری تسنیم: تیم پرسپولیس قرار است فردا در یک دیدار تدارکاتی به میدان برود، اما هنوز حریف این تیم مشخص نشده است. برانکو برای اینکه تمامی شاگردانش در شرایط مسابقه قرار بگیرند این بازی دوستانه را برای تیمش در نظر گرفته است.

نفراتی که در بازی امروز (شنبه) پرسپولیس مقابل استقلال اهواز در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار نداشته باشند در بازی دوستانه فردا این تیم به میدان خواهند رفت. البته محمود خوردبین همچنان در تلاش است یک حریف تدارکاتی مناسب برای رویارویی با سرخپوشان پیدا کند و چه بسا اگر حریفی پیدا نشود این بازی دوستانه از برنامه‌های کادرفنی پرسپولیس حذف شود.


ویدیو مرتبط :
حریف تراکتور با 4 گل حریف پرسپولیس را شکست داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مس کرمان حریف تدارکاتی پرسپولیس


تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف مس کرمان خواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با تصمیم برانکو ایوانکوویچ، تیم فوتبال پرسپولیس فردا (یکشنبه)، در دیداری دوستانه و در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف مس کرمان می‌رود.

سرخپوشان هفته گذشته در دیداری دوستانه برابر نساجی قائمشهر بازی کردند و فردا میزبان تیم مس کرمان خواهند بود.