ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس به امید برد و بازی با السد


آبی پوشان الهلال در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2-1 السد را شکست دادند و در صدر گروه سی آسیا ایستادند .

ورزش سه: الهلال در مسابقه دیروز در غیاب ناصرالشمرانی ستاره خود ابتدا توسط یوسف سالم به گل رسید که حسن الهیدوس این گل را جبران کرد با این خلد کعبی گل دوم و پیروزی الهلال رابه ثمر رساند تا این تیم پرافتخار عربی در صدر گروهی قرار بگیرد که فولاد در آن سوم شد.

الهلال از شش بازی خود 13 امتیاز به دست اورد و بالاتر از السد 10 امتیازی صعود کرد. حالا آنها در انتظار نتیجه نهایی گروه پرسپولیس هستند تا حریف خود را بشناسند . اگر پرسپولیس بنیادکار را شکست دهد و لخویا نتواند از پس النصر بربیاید قرمزها صدرنشین خواهند بود و با السد بازی می کنند اما برد لخویا مقابل النصر به معنای دوم شدن تیم برانکو و بازی با تیم سرسخت الهلال است.


ویدیو مرتبط :
حواشی بازی پرسپولیس و امید پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: شاید با ۳ مهاجم مقابل پرسپولیس بازی کنیم/دایی: فقط برد می‌خواهیم /ITC خلعتبری رسید



قلعه نویی,بازی استقلال و پرسپولیس,تیم استقلال

تلفنی از من خواستند که به داور دربی اعتراض کنم/ دشمنان قسم‌خورده برایم می‌نویسند
قلعه‌نویی: شاید با ۳ مهاجم مقابل پرسپولیس بازی کنیم/ احتمالا خسرو حیدری غایب دربی خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: احتمالا خسرو حیدری در دربی ۷۷ نتواند برای ما بازی کند.

به گزارش  فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا آرزو دارم که در بازی فردا استقلال و پرسپولیس یک بازی خوب، تاکتیکی و جوانمردانه را در دربی ببینیم که آسیا و جهان به قابلیت فوتبال ایران پی ببرند.
وی افزود: ما به دنبال این هستیم تا فوتبال لذت‌بخش و قابل پسندی را برای آنهایی که در ورزشگاه هستند یا در خانه‌اند، به نمایش بگذاریم. البته خیلی خوشحالم که الان دو تیم در بالای جدول هستند.

 

البته به نظر من استقلال صدرنشین جدول لیگ برتر است چون به گفته آقای نصیرزاده کارشناس خوب داوری با بی‌‌انصافی یک امتیاز از ما کم کردند و کارشان قانونی نبود. در کل پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و جایگاه خودش را به دست آورده فردا همه به دنبال فوتبالی قوی و زیبا هستیم.

سرمربی استقلال عنوان کرد: یک مقدار از لحاظ روحی و روانی به مشکل خورده‌ایم، تمرینات تیم را کم کرده‌ایم و جلساتی را با بازیکنان به خصوص با بزرگان تیم برگزار کرده‌ایم. این بازی برای ما حساس است. متأسفانه دو سه مصدوم داریم. هاشم بیک زاده قطعا به دربی نمی رسد و فردا احتمالاً‌ خسرو حیدری را هم در اختیار نخواهیم داشت. احمد جمشیدیان نیز احتمالاً ما را همراهی نخواهد کرد.

وی افزود: پرسپولیس هم تیم بسیار خوبی است، مدیرعامل خوب، بازیکنان خوب و برند خوبی به نام علی دایی دارد. ما باید تلاش کنیم تا برای علی دایی که یکی از بزرگان فوتبال است یک جایگاه خوبی به عنوان ریاست AFC پیدا کنیم. البته این شاخصه‌ها باید طوری باشد که فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. ناگفته نماند ما هم این شاخصه‌ها را در تیم استقلال داریم یعنی بازیکنان، هیئت‌مدیره و مدیرعامل خوبی داریم. توصیه من به همه هواداران این است که فردا هرکسی تیم خود را تشویق کند.

قلعه‌نویی در مورد مشکلات خط دفاعی تیم خود نیز گفت: پارسال هم از من سؤال‌های زیادی می‌شد که چرا تیمت گل نمی‌زند، حالا که خوب گل می‌زنیم می‌گویند چرا گل می‌خورید، جذابیت فوتبال به همین چیزهاست، یک سال در خط دفاع مشکلاتی داریم و یک سال در خط حمله البته من قبول دارم در خط دفاعی کارایی لازم را تا الآن نداشته‌ایم. دلیلش هم این است که بازیکنان ما خوب استراحت، بدنسازی و ریکاوری نکردند. اما ساختار دفاعی ما ساختار دفاعی تیم ملی است، ولی خسته. ما متأسفانه از لحاظ روحی و روانی خیلی تلاش می‌کنیم اما گل‌های خنده‌داری می‌خوریم که باید با تلاش بیشتر آن را حل کنیم.

سرمربی استقلال درباره داوری فغانی نیز گفت: من به اعتراض به داوری اعتقادی ندارم. وقتی که ایشان داور شد خیلی‌ها به من زنگ و پیامک زدند که اعتراض کن اما من گوش نکردم. در همین بازی استقلال اهواز داور پنالتی ما را نگرفت و حتی می‌توانست با کارت دوم حسین کعبی را اخراج کند. امسال سوت‌های زیادی به ضرر ما زده شده و پنالتی‌هایی که نبوده گرفته شده اما فوتبال همین است و ما حرفی نزدیم.

وی افزود: فغانی داور خوبی است اما به نظرم کمی ایراد دارد. او باید روابط‌عمومی و مدیریت خود را بهتر کند که مطمئن باشید اگر این کار را انجام دهد یکی از بهترین داوران فوتبال ما خواهد شد. فغانی اگر اشتباهی هم کند سهوی است و بزرگ‌ترین داوران دنیا نیز اشتباه می‌کنند. ما هیچ دغدغه‌ای در این‌باره نداریم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤالی که به نظر شما چرا بازی دربی با خیلی‌ها از بازی‌ها فرق دارد گفت: به خاطر حضور دوربین‌ها و هواداران مخصوصاً در تمرینات من قبول دارم دربی با بقیه بازی‌ها فرق دارد. البته برخی‌ها درباره رکورد من هم حرف‌هایی می‌زنند. می گویند من در دوران بازیگری و مربی‌گری‌ام به پرسپولیس باخته‌ام در دوران مربی‌گری‌ام یک بار با نتیجه دو بر یک با استقلال اهواز به پرسپولیس باختم.

وی افزود: اما ما هر کاری در این فوتبال انجام می‌دهیم قلم به دستان حکایت خود را می‌نویسند. ماجرای داروخانه شده که بقیه‌اش را نمی‌گویم. من به دنبال این حرف‌ها نیستم اما با سپاهان و تراکتورسازی پرسپولیس را شکست دادم و حتی در دیدار برگشت با تراکتورسازی باز هم با 4 گل پرسپولیس را بردیم. من به دنبال آمار و ارقام نیستم و خداوکیلی از شماها این حرف‌ها را می‌شنوم چون نه روزنامه می‌خوانم و نه به دنبال این مسائل می‌روم.

قلعه‌نویی ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و همه دوست دارند بازنده نباشند. نباختن در یک بازی یک امتیاز مثبت است. نظم خط دفاعی و گل نخوردن هم یک نکته مثبت از این که بگوییم فقط نبازیم من راضی نیستم اما ساختار دفاعی با این مسائل فرق دارد البته من به فوتبال هجومی علاقه بیشتری دارم و حتی در سال 78 با یک تیم لیگ یکی دو بر یک از پرسپولیس جلو بودیم و داور بازی باعث شد که نتیجه 2 بر 2 شد و سپس همه چیز فرق کرد. من مقابل پرسپولیس افکار دفاعی دارم چون این موضوع هم جزئی از فوتبال است اما فوتبال هجومی را دوست دارم ولی برخی‌ها به دنبال یک طرف هستند و جنبه‌های منفی را اعلام می‌کنند اما نمی‌گویند ما آقای گل لیگ و بهترین خط دفاعی را با تیم‌های سپاهان و تیم‌های سابقم داشتم.

وی خاطرنشان کرد: من وقتی که در سپاهان بودم بهترین خط دفاعی لیگ را داشتم و تیم ملی را تغذیه می‌کردیم در استقلال هم همین است اما اینجا دشمنان قسم‌خورده ما هستند که هرکاری کنیم باز هم یک چیزی می‌نویسند برای من مهم نیست چون نه روزنامه می‌خوانم و نه به این حرف‌ها گوش می‌دهم اما اگر مربی دیگری چنین نتایجی می‌گرفت نمی‌دانید که چه چیزهایی می‌نوشتند و درباره آن چه قلم‌هایی می‌زدند. البته من شاید فردا با سه مهاجم مقابل پرسپولیس بازی کنم.

وی خاطرنشان کرد: الآن فوتبال روز دنیا به دنبال تحرک و دویدن است. جوانان استقلال خوزستان تجربه بازی مقابل استقلال و پرسپولیس را نداشتند اما از زمانی که ما مقابل آنها گل خوردیم آنها دویدند اما ما ندویدیم. بازیکنان الآن به قدری اردو و سفرهای خارجی رفته‌اند که تجربه آنها بالا رفته، تجربه هم می‌تواند مهم باشد اما نه در فوتبال الآن.

وی در مورد اینکه به هواداران تیم خود توصیه دارد، گفت: ما امسال ضربه زیادی خوردیم. بازی‌های آسیایی و لیگ و کسر امتیاز به ما ضربه زد، احترام گذاشتن به حریف و تشویق تیم خودی بهترین کار است، امیدوارم فردا اینگونه رفتارها را از طرفداران شاهد باشیم. ما پوریای ولی و تختی را در کشورمان داشتیم و مردم ما به پهلوانی معروفند. مملکت ما جوان است و اتفاق‌هایی بیرون رخ می‌دهد که آنها می‌خواهند خودشان را در ورزشگاه تخلیه کنند. بازی فردا را همه دنیا و AFC تماشا می‌کند و شاید به ضرر ما باشد. فقط امیدوارم که فردا همه طرفداران به خوبی تیم خودشان را تشویق کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال‌هایی که من بازی می‌کردم هفت بار به پرسپولیس نباختیم، بیشترین جام‌ها را به دست آوردیم. قهرمان آسیا شدیم و رکوردهای دیگری را شکستیم. آقایان که الآن کری می‌خوانند که استقلال به دسته سه رفته در آن مقطع از 10 کیلومتری استقلال هم رد نمی‌شدند. ما آن سال‌ها که قهرمان آسیا شدیم من بعد از 11ماه به استقلال برگشتم که استقلال در دسته سه بود، آقایان که الآن ادعا می‌کنند من هر وقت که بودم استقلال یا نهم بوده یا سیزدهم.

قلعه‌نویی در ادامه گفت: نمی‌دانم چرا آقایان قبل از بازی چنین مصاحبه‌هایی را می‌کنند. اینها استقلالی هستند؟ الآن نمی‌دانم استقلال در رنکینگ جهانی رتبه 84 شده یا رتبه چندم اما این را می‌دانم که ما با کمترین هزینه نسبت به پارسال توانستیم نتیجه بگیریم. دو سال پیش و سال گذشته را شما با هم مقایسه کنید، بودجه آن موقع و این دو سال را ببینید که چقدر بوده پاداش و پول‌هایی که دو سال گذشته بازیکنان دریافت کرده‌اند را با سال گذشته مقایسه کنید.

سرمربی تیم استقلال در ادامه گفت: اینکه امیر قلعه‌نویی آدم بدی است را قبول دارم آن زمانی که آقایان خانه‌نشین بودند و من آنها را از خانه نشینی درآوردم آن وقت آدم خوبی بودم. همین آقایان که الآن مصاحبه می‌کنند از کنار من 2میلیارد به دست آوردند. نظری و میرشاد ماجدی شاهد هستند که به توصیه‌های چه کسی آقایان به تیم رسیدند. ماجدی و میرشاد بگویند که این دو میلیارد به توصیه چه کسی گیر آقایان آمده است.

سرمربی استقلال در پاسخ سوال دیگری که به نظر شما تقابل استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌های دو تیم چطوری خواهد بود، گفت:‌ این فوتبال است همه باید کمک کنیم تا به بهترین شکل برگزار شود. برخی از این مسائل در بازی دست مربی نیست. ما هر کاری می‌کنیم باید قبل از بازی و فقط در 15 دقیقه میانه بازی باشد.

وی افزود: چون بعد از هیاهوها آن تجربه است که بسیار مهم و آرامش را به بازیکن می‌دهد. ما باید سعی کنیم از لحاظ روحی و روانی تیم را آماده کنیم که من قبل از بازی دنبال این کار بودم تا به دنبال مسائل دیگر چون آنقدر بازیکن انگیزه دارد که مربی دیگر چیزی نمی‌تواند راجع به بازی بگوید.

قلعه‌نویی ادامه داد: ما مقابل استقلال خوزستان باختیم ولی افراط و تفریط برخی اوقات در دربی‌ها می‌شود. مثل آن بازی 3 بر 2 که استقلال به پرسپولیس باخت و یا 2 بر یک که پرسپولیس استقلال را شکست داد. انشاءالله در بازی فردا اجازه نمی‌دهیم برخی مسائل اتفاق بیفتد.

سرمربی استقلال در پاسخ سوال دیگری که برخی‌ها اعلام کردند وقتی سرمربی این تیم بودند‌، آزار و اذیت زیادی دیدند و یا برخی بازیکنان کم‌کاری کردند، گفت:‌ بازیکنان استقلال و پرسپولیس باید به سمتی بروند که همه چیز حرفه‌ای باشد مثلا وقتی پیرلو از یوونتوس به میلان رفت چه اتفاقی افتاد؟ اما موضوع استقلال و پرسپولیس کمی احساسی است. من حرفی به بازیکنان نزدم و درباره برخی مسائل حرفی نمی‌زنم. به همه گفتم بازی معمولی خود را انجام دهید نظری هم درباره برخی اظهارنظرها ندارم چون آقای نظری شاهد بسیار خوبی درباره موضوع است. بگذریم بهتر است.

 

علی دایی,بازی پرسپولیس و استقلال,تیم پرسپولیس


اگر خلعتبری باشد، اهداف‌مان را تغییر می‌دهیم/ بازی مقابل استقلال دشوار است
دایی: فقط برد می‌خواهیم و به تساوی هم فکر نمی‌کنیم/ امیدوارم داور حق تیمی را ضایع نکند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهیم فردا مقابل استقلال تیم پیروز میدان باشیم.

به گزارش  فارس، علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مطمئناً با توجه به شرایط دو تیم بازی بسیار سختی را استقلال و پرسپولیس پیش‌روی دارند. بهتر از من همه می‌توانند راجع به این بازی بزرگ اظهارنظر و حرف بزنند.
وی افزود: با توجه به بازی قبلی و تمریناتی که در هفته جاری داشتیم به دنبال این هستیم تا یک نمایش قابل قبول به نمایش بگذاریم و تمام امیدمان این است تا هواداران راضی باشند.

دایی ادامه داد: انشالله بهترین بازی خودمان را در دربی 77 به نمایش می‌گذاریم و به هیچ عنوان پا عقب نمی‌گذاریم، مطمئن باشید بازی با استقلال و کادر فنی بزرگش که لزومی ندارد من بخواهد از قلعه‌نویی و همکاران خوبش تعریف کنم بسیار سخت است. نتایج استقلال نشان داده که این تیم چه کادر فنی بزرگ و بازیکنان خوبی دارد اما ما هم برای برد به میدان می‌رویم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: نباید اشتباه کنیم، بلکه باید تلاش کنیم برنده بازی باشیم. ما به مساوی فکر نمی‌کنیم. این پیروزی می‌تواند در ادامه راه لیگ برتر به ما کمک کند. متأسفانه امید عالیشاه از بازی محروم است و حمید علی‌عسگر نیز به دلیل مصدومیت به بازی نمی‌رسد. ما دنبال مساوی نیستیم. سعی می‌کنم تیم را طوری بچینم که بهترین نتیجه را بگیریم. به بازیکنانمان هم گفته‌ام به سه امتیاز بازی فکر کنند. باختن هر تیم در این بازی به مربیان فشار وارد می‌کند و در ادامه راه برای آنها سخت می‌شود. امیدوارم بتوانیم با پیروزی شرایط مان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به این سوال که در رده بندی جهانی پرسپولیس در رتبه 446 و استقلال در جایگاه 84 قرار دارد، خاطرنشان کرد: من به برخی از مسائل فکر نکردم و گوش هم نمی‌دهم. من با شرایط حال و آینده زندگی می کنم مطمئن باشید ما باید بازی را ببریم و به مسائل حاشیه‌ای نیز هیچ کاری نداریم.

دایی در مورد وضعیت محمدرضا خلعتبری نیز گفت: قبل از اینکه به نشست بیایم با مسئولان باشگاه تماس گرفتم اما هنوز مجوز بازی او صادر نشده است.
سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به سؤال دیگری که نبرد پرسپولیس و استقلال در فصل جاری نبرد تجربه‌ها و جوان‌ها است، گفت: احترام خاصی برای همه کارشناسان قائل هستم اما تیم ما به اندازه کافی تجربه دارد در شرایط حساسی این با تجربه‌ها تیم را رهبری کردند و به قول معروف کاری درست انجام دادند. ما بازیکنانی خیلی بزرگی داریم که لحظه به لحظه به بازیکنان جوان ما کمک می‌کنند و یکی از عوامل موفقیت‌های ما و جوانان ما بوده‌اند. ما به اندازه کافی بازیکن بزرگ داریم تا همه چیز را اداره کنند.

دایی درباره تقابلش با امیر قلعه‌نویی نیز گفت: ما همیشه از گذشته تجربه کسب می‌کنیم و درس می‌گیریم اما با حال و آینده زندگی می‌کنیم. من اگر قرار بود بدانم قلعه‌نویی فردا قرار است چه کاری و با چه ترکیبی به میدان برود مطمئن باشید کار برای من راحت‌تر بود اما ما برای برد می‌آییم و تمام امتیاز فردا را با آمادگی می‌خواهیم. البته به دنبال یک بازی خوب، قشنگ و منطقی هم هستیم. قطعاً‌ استقلال هم برای برد می‌آید و به نظرم دربی زیبایی انجام خواهد شد.

وی در مورد حضور خلعتبری در بازی فردا، اظهار کرد: من از این جریانات خبری ندارم و به هیچ عنوان چیزی را نمی‌دانم. این سؤال‌ها را از مسئولان تیم بپرسید. من دوست دارم فردا خلعتبری به ما کمک کند تا الآن هم درصد کوچکی را برای بازی او کنار گذاشته‌ایم. خلعتبری اگر فردا به بازی برسد می‌تواند به ما کمک کند. اگر او باشد می‌توانیم روی اهدافمان که داریم تغییرات ایجاد کنیم.

وی در مورد حساسیت بازی فردا گفت: قلعه‌نویی مربی بزرگی است و با نتایجی که در این چند سال گذشته در لیگ کسب کرده نشان داده مربی بزرگی است. وی دوست من نیز است. شرایط بازی فردا فرق می‌کند ما دنبال پیروزی هستیم.

وی در ادامه گفت: از روزی که از راه‌آهن به باشگاه پرسپولیس آمدم آرامش بزرگی را از دست داده‌ام چرا که در تیم راه‌آهن بدون حاشیه و جنجال به کارم ادامه می‌دادم اما به پرسپولیس آمدم تا به این تیم کمک کنم. امیدوارم بتوانیم فردا مردم را خوشحال کنیم. شرایط بازی فردا خاص است، همه بازیکنان با انگیزه زیادی در این دیدار حضور پیدا می‌کنند و آنها می‌خواهند با بازی خود در دربی همه چیز را جبران کنند. استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند، مطمئناً به خاطر هواداران انگیزه آنها برای یک بازی خوب بالا می‌رود.

سرمربی قرمزپوشان درباره داوری فغانی در دربی 77 نیز گفت: من نظر خاصی درباره داوری ندارم اما آرزو می‌کنم که موفق باشد و بهترین داوری خود را در دربی انجام دهد. ما مربیان، هواداران، بازیکنان وهمه باید به داور کمک کنیم تا با آرامش لازم بتواند سوت بزند و بهتر کار کند. انشالله داوری بدون هیچ اشتباهی به نحو احسن سوت‌های خود را فردا خواهد زد و حقی را از تیم و یا کسی ضایع نمی‌کند.

دایی در پایان درباره هواداران نیز خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام هواداران واقعی آنهایی هستند که از دقیقه یک تا سوت پایان بازی تیم خود را تشویق می‌کنند و دست از حمایت نمی‌کشند تا تیم بتواند راحت و روان‌تر بازی خود را به نمایش بگذارد. باز هم عاجزانه از کل هواداران درخواست دارم در کمال احترام به رقیب تیم خود را تشویق کنند تا شاهد یک بازی خوب با فضایی مناسب و اتمسفری خوب را در ورزشگاه آزادی شاهد باشیم.

 

محمدرضا خلعتبری,وضعیت محمدرضا خلعتبری


ITC مهاجم پرسپولیس رسید/خلعتبری در دربی ۷۷ به میدان می‌رود

ITC محمدرضا خلعتبری از امارات رسید تا مهاجم قرمزپوشان بتواند مقابل استقلال به میدان برود.

به گزارش  فارس، پس از تلاش‌های مسئولان فدراسیون فوتبال و پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس بالاخره ITC محمدرضا خلعتبری مهاجم قرمزپوشان به تهران رسید و این بازیکن برای بازی فردا مقابل استقلال مشکلی ندارد./فارس