ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس برابر استقلال خوزستان متوقف شد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه  پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس که کادر فنی خود را تغییر داده است در هفته بیست و پنجم هم نتوانست از سد یکی از تیم های انتهای جدول عبور کند.

به گزارش  مهر، آخرین بازی از دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز یکشنبه بین دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مهدی طارمی(۴۸) برای پرسپولیس و محمدرضا مهدوی(۸۴) برای استقلال خوزستان گل زدند.

در این بازی پرسپولیس با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، اومانا، محمدرضا خانزاده، حمید علی عسگری، محمد نوری، امید عالیشاه، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، هادی نوروزی و مهدی طارمی یازده بازیکنی هستند که در ترکیب اصلی مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت که محسن بنگر در دقیقه ۴۰ مصدوم شد و جای خود را به علیرضا نورمحمدی داد.

نیمه اول این دیدار در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که دو تیم نمایش قابل قبولی نداشتند اما در شروع نیمه دوم پرسپولیس خیلی زود به گل رسید تا بازی جذابتر از نیمه اول شود. در دقیقه ۴۸ این دیدار مهدی طارمی با حضور به موقع درون محوطه شش قدم حریف دروازه را باز کرد.

بعد از این گل استقلال خوزستان صاحب توپ و میدان شد و چندین موقعیت را روی دروازه مهمان تهرانی خود ایجاد کرد و در دقیقه ۸۴ از روی شوت زیبای مهدوی به گل تساوی دست پیدا کرد. پرسپولیس که در این دیدار برانکو ایوانکوویچ را روی نیمکت نداشت و با دستیاران وی هدایت می شد، نتوانست برابر یکی از تیم های انتهای جدول به پیروزی برسد. هرچند که خود سرخپوشان هم را باید از تیم های انتهای جدول نامید!

پرسپولیس با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و در رده نهم باقی ماند. تیم استقلال خوزستان هم با ۲۴ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

 

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
استقلال خوزستان ۲-۱ پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال، پرسپولیس را در خانه متوقف کرد/ بازگشت سرخ‌ها به صدر جدول



هفته پانزدهم لیگ برتر
استقلال، پرسپولیس را در خانه متوقف کرد/ بازگشت سرخ‌ها به صدر جدول

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15:15 امروز در حضور حدود 10 هزار تماشاگر (با اعلام بلدگوی ورزشگاه) در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و در نهایت هم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه اول و در همان دقایق نخست پرسپولیس در دو موقعیت می‌توانست روی ضربه سر سیدصالحی و سیدجلال حسینی به گل برسد که با هوشیاری دروازه‌بان استقلال این فرصت‌ها از دست رفت.

در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد، البته پرسپولیس در دقیقه 33 یک بار دیگر روی یک ضربه ایستگاهی توسط خلعتبری یک فرصت جدی گلزنی دیگر را هم ایجاد کرد که این فرصت هم راه به جایی نبرد.

از سوی دیگر استقلالی‌ها هم چند حمله کم اثر را توسط میداودی و کلاه‌کج روی دروازه پرسپولیس تدارک دیدند که به دلیل حضور کم تعداد بازیکنان این تیم در فاز هجومی، این موقعیت‌‌ها هم از دست رفت.

جدی‌ترین فرصت پرسپولیسی‌ها در دقیقه پایانی این مسابقه توسط پیام صادقیان ایجاد شد که او هم پس از نفوذ به محوطه 18 قدم استقلال خوزستان با شوتی محکم توپ را به بالای دروازه فرستاد تا نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

پرسپولیس که برای قهرمانی نیم فصل به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرمی داشت برای رسیدن به این هدف نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و حتی در همین دقایق روی شوت صادقیان می‌توانست خیلی زود به گل برسد که در نهایت شوت این بازیکن با فاصله کمی راهی اوت شد. صادقیان در دقیقه 58 یک فرصت دیگر را پس از نفوذ عالیشاه با بی‌دقتی از دست داد و توپ را به دستان کریمی کوبید.

در دقیقه 62 استقلال خوزستان یک فرصت جدی گلزنی را از دست داد و بازیکن این تیم پس از تک به تک شدن با نیلسون توپ را از روی دستان این دروازه‌بان راهی اوت کرد.

در دقیقه 69 هم بازیکنان استقلال خوزستان روی حمله ارسالی پرسپولیس توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند تا بازی همچنان با نتیجه تساوی بدون گل دنبال شود.

عالیشاه نیز در دقیقه 73 در حالی که می‌توانست سایر هم‌بازیانش را صاحب فرصت کند، اما با خودخواهی با شوتی سرکش توپ را به اوت زد تا آه از نهاد هواداران این تیم بلند شود. عباس‌زاده هم در دقیقه 80 با یک ضربه آکروباتیک زیبا می‌توانست تیمش را پیش بیاندازد. این مهاجم در دقیقه 85 با یک چرخش و در فرصتی خطرناک صاحب فرصت گلزنی شد که این توپ هم به اوت رفت.

تیم پرسپولیس در دقایق پایانی بازی یک فرصت مناسب را از دست داد تا آه دوباره هواداران خود را درآورد.

این اولین تساوی خانگی پرسپولیس در فصل جاری بود.

محمدرضا اکبریان، داور این دیدار بود. وی به پیام صادقیان و علی‌عسگر از پرسپولیس و ابراهیم صالحی، سهراب بختیاری‌زاده و مهدی خیری از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این تساوی با 27 امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر صدرنشین شد و تا قبل از پایان رقابت‌های نیم فصل دوباره به صدر رسید. استقلال خوزستان هم با 17 امتیاز یک رده صعود کرد و یازدهم شد.

ترکیب پرسپولیس:
نیلسون، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، امید عالیشاه( 90- یونس شاکری)، رضا حقیقی، پیام صادقیان، مهدی سیدصالحی، مهرداد کفشگری (69- علی‌عسگر)، سیدمیثم حسینی، محمدرضا خلعتبری (64- عباس‌زاده)

ترکیب استقلال خوزستان:
پرویز کریمی، سهراب بختیاری‌زاده، محمد طیبی، سیدعلا‌الدین خلف‌زاده، عبدالهادی خنیفر، موسی کولی‌بالی، ادریس ترائوره (63- خیری) ، عادل کلاه‌کج (70-الوان‌زاده)، ایمان مبعلی، ابراهیم صالحی و میلاد میداوودی

/فارس