ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس بدون گابریل نمی‌برد؟


پرسپولیس با حضور گابریل سه برد در لیگ قهرمانان داشته و در غیاب هافبک طراح تیمش هر دو بازی را با نتیجه سنگین 3-0 باخته است.

آی اسپورت: فرناندو گابریل در مدت کوتاه حضورش در ایران، تبدیل به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان پرسپولیس شده است. او نقش مهمی در نتایج خوب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا داشته و رد پایش روی بیشتر حملات این تیم دیده می‌شود.

جالب اینجاست پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، با حضور گابریل همه بازی‌هایش را برده و بدون حضور این بازیکن دو بازی با النصر و لخویا را واگذار کرده است. گابریل در دو برد ابتدایی لیگ قهرمانان مقابل لخویا و بنیادکار حاضر بود اما در بازی سوم با النصر بخاطر مصدومیتی که مقابل نفت مسجدسلیمان پیدا کرد نتوانست به میدان برود. پرسپولیسی‌ها در غیاب گابریل 3-0 به النصر باختند. با بازگشت گابریل پرسپولیس در تهران توانست النصر را شکست دهد. دیشب هم برانکو هافبک طراح تیمش را نود دقیقه روی نیمکت نشاند و پرسپولیس این بار 3-0 به لخویا باخت. رکورد صددرصد پیروزی با گابریل و صددرصد شکست بدون این بازیکن برزیلی می‌تواند یکی از جالب‌ترین رکوردهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا باشد.

مشخص نیست برانکو بخاطر مسائل فنی گابریل را در بازی با لخویا نیمکت نشین کرده یا قصد داشته او را بخاطر اعتراض به تعویض در بازی با سپاهان جریمه کند. احتمال دوم، قوی‌تر به نظر می‌رسد.


ویدیو مرتبط :
گابریل هم از فهرست پرسپولیس خارج شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یوسفی:مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم



 

 

 

یوسفی:مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم

 

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: با شکست هفته قبل مقابل تراکتورسازی در دیدار با پرسپولیس محکوم به برد هستیم.

محسن یوسفی در حاشیه تمرین استقلال در خصوص دیدار هفتاد و یکم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: هر دو تیم به این سه امتیاز حساس احتیاج دارند و برای برد تلاش خواهند کرد.

باخت به تراکتورسازی هواداران ما را ناراحت کرد و با این شرایط مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم.

هافبک استقلال در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: این تیم در هفته های ابتدایی مشکلاتی داشت ولی دربی شرایطی خاص دارد و این مساله بارها ثابت شده است. تیم ما هم به دنبال بازی خوب و روان است و نتیجه دیدار باید با انگیزه بازیکنان درون زمین رقم بخورد.

وی در پایان از هواداران استقلال خواست تا با حضور در ورزشگاه به تشویق تیم خود پرداخته و از توهین علیه تیم و هواداران حریف خودداری کنند.