ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس با پیراهن های مشکی جدید


در صورت رسیدن لباس‌های جدید، بازیکنان پرسپولیس با پیراهن‌های مشکی و با طرح جدید مقابل استقلال حاضر خواهند شد.

خبرگزاری فارس: طبق تصمیم از پیش گرفته شده مسئولان باشگاه پرسپولیس، بازیکنان این تیم در 2 بازی آینده این تیم مقابل ملوان و استقلال در هفته‌های دهم و یازدهم لیگ برتر هم با لباس‌های مشکی به میدان خواهد رفت.

این در حالی است که لباس‌های مشکی جدید تیم فوتبال پرسپولیس به دست این تیم نرسید به گونه‌ای که بازیکنان این تیم در 2 بازی اخیرشان در لیگ برتر با لباس‌های مشکی اما با طرح قدیم به میدان رفته‌اند.

به احتمال فراوان در بازی با ملوان باز هم سرخپوشان با لباس‌های مشکی طرح قدیم به میدان خواهند رفت و در صورتی که البسه جدید برسد در دربی 81 پرسپولیس با لباس‌های مشکی و با طرح جدید مقابل استقلال صف آرایی خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
حواشی رونمایی از پیراهن پرسپولیس و لو رفتن پیراهن دربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس / پیراهن مشکی پرسپولیس بر تن همسر هادی نوروزی



اخبار,اخبار ورزشی,هادی نوروزی

عصر روز گذشته جنازه کاپیتان جاودانه پرسپولیس به زادگاهش بابل منتقل شد که تصویر زیر مربوط به بی تابی همسرش هنگام ورود به این شهر است.

اخبار,اخبار ورزشی,هادی نوروزی

 

اخبار ورزشی - جام نیوز