ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس با شکست گسترش به رده ششم صعود کرد/ بُرد اقتصادی سرخپوشان



اخبار,اخبار ورزشی,بازی پرسپولیس و فولاد تبریز

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز به رده ششم جدول لیگ صعود کرد.

در آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز رفت که  بازی با نتیجه  یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در دقیقه 4 اولین کرنر بازی را گسترش فولاد تبریز زد که این ضربه تبدیل به ضد حمله شد و توپ به بنگستون مهاجم پرسپولیس رسید که شوت او از درون محوطه جریمه به تیرک افقی دروازه‌ گسترش خورد.

در دقیقه 10 فرشاد احمدزاده از داخل محوطه جریمه گسترش شوتزنی کرد که توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 12 پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که مدافعان گسترش توپ را برگشت دادند.

تا دقیقه 20 توپ بیشتر درمیانه میدان جریان داشت.

در دقیقه 22 پرسپولیس صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه را احمدزاده روی دروازه گسترش زد که مدافعان توپ را برگشت دادند.

در دقیقه 25 شوت باتیستا را سوشا مکانی به کرنر فرستاد. ضربه کرنر را هم مکانی دفع کرد.

گل پرسپولیس: در دقیقه 34 ارسال محسن مسلمان در محوطه جریمه به بنگستون رسید و او هم با یک ضربه دقیق گل پرسپولیس را زد. بنگستون بعد از گلزنی نیز پیراهن خود را از تنش درآورد تا از همبازی کشته شده خود را در تیم ملی هندوراس یاد کند.

در دقیقه 42 محسن بنگر با یک ضربه سرگلزنی کرد که کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد.

در دقیقه 45+2 گسترش صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه را مهدی کیانی مستقیم به بیرون زد.

نیمه دوم:
گسترش نیمه دوم را هجومی آغاز کرد.

در دقیقه 48 گسترش صاحب یک ضربه کرنر شد که محسن بنگر این ضربه را دفع کرد.

در دقیقه 50 علیرضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس بدون اینکه کسی با او برخورد داشته باشد به زمین خورد و مصدوم شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد و تعویض شد و لوکا ماریچ به جای او به میدان آمد.

بعد از تعویض نورمحمدی محسن بنگر بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو بست.

در دقیقه 52 شوت باتیستا را سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس مهار کرد.

در دقیقه 55 درویشی در موقعیت تک به تک با سوشا مکانی قرار گرفت که شوت او را دروازه‌بان پرسپولیس مهار کرد.

در دقیقه 61 گسترش بازهم صاحب یک ضربه کاشته در جناح راست پرسپولیس شد که این ضربه را مهدی کیانی زد که مدافعان توپ را برگشت دادند.

دردقیقه 66 احمد نورالهی پشت محوطه جریمه پرسپولیس مرتکب خطا شد که ضربه را محمد نصرتی زد که توپ را سوشا مکانی مهار کرد.

پرسپولیس در نیمه دوم بیشتر دفاع کرد و مرتکب خطاهای زیادی روی بازیکنان گسترش شد تا دقیقه 66 سرخپوشان 13 خطا انجام دادند و بازیکنان گسترش فقط یازده خطا انجام داده بودند.

در دقیقه 79 بازیکنان دو تیم بر سر مصدومیت شجاعیان با یکدیگر بگومگو کردند و بازیکنان هر دو تیم معتقد بودند که طرف مقابل باید توپ را به بیرون می‌زده است.

در دقیقه 82 تعلل سوشا مکانی باعث شد که شانس گلزنی برای گسترش به وجود بیاید.

در دقیقه 87 پرسپولیس صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه را به راحتی از دست دادند و در این صحنه توپ را به بابک حاتمی دادند که شوت او با اختلاف زیادی از بالای گسترش به بیرون رفت.

در دقیقه 90+1 سوشا مکانی دچار مصدومیت شد. داور برای این نیمه 4 دقیقه وقت تلف شده محاسبه کرد.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به بنگستون از پرسپولیس و داریوش شجاعیان از گسترش کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این پیروزی 22 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد  سرخپوشان در این مسابقه اقتصادی بازی کردند و به یک گل بسنده کردند و کمتر در نیمه دوم روی دروازه حریف هجوم بردند و گسترش 20 امتیازی به رده هشتم رسید.

ترکیب پرسپولیس:
سوشا مکانی، رامین رضاییان، محمد انصاری، محسن بنگر، رضا نورمحمدی( از دقیقه 51 لوکا ماریچ)، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده(از دقیقه 62 میلاد کمندانی)، امید عالیشاه( از دقیقه 84 بابک حاتمی) و جری ریکاردو بنگستون

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب گسترش فولاد تبریز:
گئورگی گئورگنف،‌امید نظامی‌پور، باتیستا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، شهرام گودرزی( از دقیقه 80 سعیددقیقی)، محمدامین درویشی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان، مصطفی اکرامی و امیر کریمی( از دقیقه 63 علیرضا لطیفی)

سرمربی: فراز کمالوند

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
معنای واقعی مذاکرات بُرد - بُرد (آخر خنده):)))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس با شکست آبی‌پوشان تبریزی به رده دوم رسید/ استقلال ششم شد



لیگ برتر,پرسپولیس تهران

هفته نهم لیگ برتر فوتبال
پرسپولیس با شکست آبی‌پوشان تبریزی به رده دوم رسید/ استقلال ششم شد

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز به رده دوم جدول صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته نهم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

در دقیقه 44 مدافعان گسترش روی عالیشاه مهاجم پرسپولیس مرتکب خطای پنالتی شدند که ضربه پنالتی را محمدرضا خلعتبری برای پرسپولیس تبدیل به گل کرد. این اولین گل خلعتبری برای سرخپوشان تهرانی است.

در نیمه اول دو تیم بازی سریع و زیبایی را به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های گلزنی را روی دروازه‌ها ایجاد کردند. گسترش فولاد بیشتر روی ضد حملات صاحب موقعیت می‌شد.

گسترش فولاد نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و حملات زیادی بر روی دروازه پرسپولیس انجام داد اما از موقعیت‌های گلش نتوانست استفاده کند. از دقیقه 70 به بعد پرسپولیس حملات خود را آغاز کرد.

محسن ترکی داور مسابقه به بهنام داداشوند، خالد شفیعی، احمد کامدار و ایمان موسوی از گسترش فولاد تبریز و محمدرضا خلعتبری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

با این برد پرسپولیس 17 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد و گسترش فولاد هم با 10 امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد.

پیش از این دیدار پرسپولیس با 14 امتیاز در رده پنجم بود و با پیروزی در این بازی تا رده دوم صعود کرد. گسترش فولاد تبریز هم با 10 امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد.

با این برد پرسپولیس، تیم استقلال به رده ششم سقوط کرد. در حال حاضر در جدول لیگ برتر فولاد 19 امتیازی صدرنشین است. پرسپولیس با 17 امتیاز در رده دوم قرار دارد. تراکتورسازی 16 امتیازی سوم است.

آخرین دیدار هفته نیز فردا در ورزشگاه تختی تهران بین دو تیم نفت تهران و سایپا برگزار می‌شود.

از نکات قابل توجه در این بازی اینکه علی دایی در دقیقه 91 اولین تعویضش را انجام داد.

ترکیب پرسپولیس:
نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، قاسم دهنوی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، امید عالیشاه، ‌ پیام صادقیان( از دقیقه 91 مهرداد  کفشگری)،  محمدرضا خلعتبری (از دقیقه 94 یونس شاکری) و سیدمهدی سید صالحی.
سرمربی: علی دایی

ترکیب گسترش فولاد تبریز:
محسن فروزانی، خالد شفیعی، میثم نقی‌زاده، سیدایمان موسوی( از دقیقه 82 علی یونسی)، مهرداد بایرامی، بهنام داداشوند (از دقیقه 94 مهدی محمدپور)، سامان نریمان جهان، سعید مهدی‌پور، احمد کامدار( از دقیقه 50 دیگو چاواری)، سید امید نظامی‌پور و محمدرضا زینال خیری
سرمربی رسول خطیبی

فارس