ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس با شکست آبی‌پوشان تبریزی به رده دوم رسید/ استقلال ششم شد



لیگ برتر,پرسپولیس تهران

هفته نهم لیگ برتر فوتبال
پرسپولیس با شکست آبی‌پوشان تبریزی به رده دوم رسید/ استقلال ششم شد

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز به رده دوم جدول صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته نهم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

در دقیقه 44 مدافعان گسترش روی عالیشاه مهاجم پرسپولیس مرتکب خطای پنالتی شدند که ضربه پنالتی را محمدرضا خلعتبری برای پرسپولیس تبدیل به گل کرد. این اولین گل خلعتبری برای سرخپوشان تهرانی است.

در نیمه اول دو تیم بازی سریع و زیبایی را به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های گلزنی را روی دروازه‌ها ایجاد کردند. گسترش فولاد بیشتر روی ضد حملات صاحب موقعیت می‌شد.

گسترش فولاد نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و حملات زیادی بر روی دروازه پرسپولیس انجام داد اما از موقعیت‌های گلش نتوانست استفاده کند. از دقیقه 70 به بعد پرسپولیس حملات خود را آغاز کرد.

محسن ترکی داور مسابقه به بهنام داداشوند، خالد شفیعی، احمد کامدار و ایمان موسوی از گسترش فولاد تبریز و محمدرضا خلعتبری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

با این برد پرسپولیس 17 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد و گسترش فولاد هم با 10 امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد.

پیش از این دیدار پرسپولیس با 14 امتیاز در رده پنجم بود و با پیروزی در این بازی تا رده دوم صعود کرد. گسترش فولاد تبریز هم با 10 امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد.

با این برد پرسپولیس، تیم استقلال به رده ششم سقوط کرد. در حال حاضر در جدول لیگ برتر فولاد 19 امتیازی صدرنشین است. پرسپولیس با 17 امتیاز در رده دوم قرار دارد. تراکتورسازی 16 امتیازی سوم است.

آخرین دیدار هفته نیز فردا در ورزشگاه تختی تهران بین دو تیم نفت تهران و سایپا برگزار می‌شود.

از نکات قابل توجه در این بازی اینکه علی دایی در دقیقه 91 اولین تعویضش را انجام داد.

ترکیب پرسپولیس:
نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، قاسم دهنوی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، امید عالیشاه، ‌ پیام صادقیان( از دقیقه 91 مهرداد  کفشگری)،  محمدرضا خلعتبری (از دقیقه 94 یونس شاکری) و سیدمهدی سید صالحی.
سرمربی: علی دایی

ترکیب گسترش فولاد تبریز:
محسن فروزانی، خالد شفیعی، میثم نقی‌زاده، سیدایمان موسوی( از دقیقه 82 علی یونسی)، مهرداد بایرامی، بهنام داداشوند (از دقیقه 94 مهدی محمدپور)، سامان نریمان جهان، سعید مهدی‌پور، احمد کامدار( از دقیقه 50 دیگو چاواری)، سید امید نظامی‌پور و محمدرضا زینال خیری
سرمربی رسول خطیبی

فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
قسمت دوم سریال شکست های بارسا| ادامه ناکامی آبی پوشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال با شکست ملوان به رده دوم رسید/ قهرمانی نیم‌فصل پرسپولیس با یک گل



لیگ برتر

 دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر
استقلال با شکست ملوان به رده دوم رسید/ قهرمانی نیم‌فصل پرسپولیس با یک گل

تیم فوتبال استقلال با شکست ملوان به رده دوم صعود کرد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین دیدار نیم فصل اول معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر، از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور شش هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) بین دو تیم استقلال و ملوان برگزار شد که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

حنیف عمران‌زاده در دقیقه 31 از روی ضربه کاشته ارسالی تیموریان در داخل محوطه جریمه با ضربه سر برای استقلال گلزنی کرد.

سیداحمد صالحی داور مسابقه به سعید یوسف‌زاده و مهدی دغاغله از ملوان و آندرانیک تیموریان و سیاوش اکبرپور از استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال با این برد 27 امتیازی شد و به دلیل اینکه تقاضل گل‌ کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گرفت .پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد. سرخ‌پوشان به دلیل تفاضل گل +7 نسبت به استقلال +6 صدرنشین ماندند. همین یک گل آنها را قهرمان نیم فصل کرد.

ملوان هم با 18 امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

*ترکیب استقلال:
مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، جواد نکونام، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان( از دقیقه 92 احمد جمشیدیان)، علیرضا واحدی‌نیکبخت، آرش برهانی، محمد قاضی و مهدی نظری( از دقیقه 65 جی لوید ساموئل)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

*ترکیب ملوان:
سرگئی پاشینکو، احمد مهدی‌زاده، سیامک کوروشی، احمد آهی، عزیز معبودی، سعید یوسف‌زاده، مازیار زارع( از دقیقه 82 سعید عزت‌الهی)، امیرحسین فشنگچی، محسن یوسفی( از دقیقه 63 محمد پور رحمت‌الهی)، مهدی شیری( از دقیقه 46 مهدی دغاغله) و سیدجلال رافخایی.
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

/فارس