ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس بازهم رکورد زد!


دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می شود.

خبر آنلاین: این هشتمین بار در تاریخ لیگ برتر است که پرسپولیس باید در آزادی بدون تماشاگرانش به مصاف حریفان برود. پرسپولیس تاکنون 7 بازی بدون تماشاگر را در لیگ برتر میزبانی کرده است:

1. پرسپولیس- ابومسلم (فصل 85): باخت 4-3

2. پرسپولیس- نفت آبادان(فصل 86): برد 1- صفر

3. پرسپولیس- پاس همدان(فصل 87): برد 3-1

4. پرسپولیس- استقلال اهواز(فصل 88): تساوی 1-1

5. پرسپولیس- سایپا(فصل 89): برد 2-1

6. پرسپولیس- سپاسی(فصل 90): باخت 3-2

7. پرسپولیس - آلومینیوم (فصل 91): برد 1- صفر

پرسپولیس به جز این 7 بازی در دو بازی مقابل فولاد در فصل 81 و نفت آبادان در فصل 89 نیز بدون تماشاگر بود که در این بازی ها تیم های فولاد و نفت محروم بودند. پرسپولیس در هر دو بازی بدون تماشاگر در اهواز و آبادان برنده از زمین خارج شد.

پرسپولیس با 8 بازی بدون تماشاگر در تاریخ لیگ برتر رکوردار است و هیچ تیم دیگری این تعداد بازی را از داشتن تماشاگر محروم نبوده است. البته محرومیت اخیر سرخپوشان به خاطر دیداری اتفاق افتاده است که در آن میهمان بوده اند!


ویدیو مرتبط :
بهداد سلیمی رکورد قهرمان جهان(رکورد دوضرب) را زد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بورس تهران بازهم رکورد زد


شاخص بورس اوراق بهادار در ادامه معاملات امروز دوشنبه تا این لحظه با یک هزار و 144 واحد افزایش به 88 هزار و 169 واحد رسید تا پنجاهمین رکورد هزاری را در سال جاری به ثبت برساند.

خبرگزاری ایرنا: شاخص بورس اوراق بهادار در ادامه معاملات امروز دوشنبه تا این لحظه با یک هزار و 144 واحد افزایش به 88 هزار و 169 واحد رسید تا پنجاهمین رکورد هزاری را در سال جاری به ثبت برساند.

 شاخص بورس اوراق بهادار تهران سال جاری را از 38 هزار واحد آغاز کرد و امسال حدود 130 درصد بازدهی نصیب سرمایه گذاران کرده است.

امروز تاکنون 523 میلیون سهم به ارزش حدود 2230 میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شده است.

ارزش بازار بورس نیز از 431 هزار میلیارد تومان فراتر رفته است.

یادآور می شود؛ شاخص کل بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات روز گذشته از باز پس گیری کانال 86 هزار واحدی توانست رکود جدیدی را کسب کند و وارد کانال 87 هزار واحدی شده بود.