ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس: اگر سیاسی آزاد نشود...


سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: درباره حمیدرضا سیاسی همه چیز مثل گذشته است و هیچ اتفاق جدیدی درباره او رخ نداده است.

خبرگزاری فارس: مهدی خواجه‌وند  درباره حضور امروز حسین کلانی و بهروز منتقمی در دادسرای شعبه 2 فرهنگ و رسانه گفت: آقایان منتقمی و کلانی امروز به دادسرا آمدند و توضیحاتی که باید می‌دادند را ارائه کردند و من هم به عنوان دوست این دو نفر در این جلسه آنها را همراهی کردم.

وی درباره جزئایت این جلسه ادامه داد: همانطور که می‌دانید از نظر قانونی منتشر کردن ریز جلسات منع قانونی دارد؛ اما اگر بخواهم به صورت کلی در این باره حرف بزنم باید بگویم که بحث درباره سفر به اسپانیا و حضور در باشگاه رئال مادرید بود.

خواجه‌وند اظهار داشت: در این جلسه برادر حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه هم حضور داشت؛ اما درباره وضعیت مدیرعامل باشگاه باید بگویم که هیچ اتفاق جدیدی برای او نیفتاده و همه چیز مثل گذشته است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود در صورت آزاد نشدن سیاسی و برای رفع مشکلات پرسپولیس برای این باشگاه سرپرست انتخاب خواهد شد، افزود:‌ چنین چیزی فعلاً مطرح نشده و امیدوارم که مشکل سیاسی برطرف شود اما اگر چنین اتفاقی نیفتاد هیأت مدیره باید به این مسئله بیشتر ورود کند البته اگر همه اعضای هیأت مدیره دور هم جمع شوند حتماً تشکیل جلسه خواهیم داد.


ویدیو مرتبط :
دانشگاه محیط سیاست بازی، سیاسی کاری و حاشیه سازی نشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیاسی آزاد نشود همه استعفا می‌دهیم


عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: دوستان گفته‌اند اگر سیاسی در چند روز آینده آزاد نشود همگی با هم از هیأت مدیره استعفا می‌دهیم.

ورزش سه: حسین کلانی در مورد آخرین وضعیت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که نزدیک دو هفته است که در زندان به سر می‌برد، گفت: هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده چرا که به تعطیلات خورده‌ایم و حضور در این تعطیلات باعث شده تا کارها کمی عقب بیفتد اما به احتمال فراوان در هفته آینده این مسئله هم روشن خواهد شد و مدیرعامل باشگاه از زندان بیرون خواهد آمد.

وی در مورد مذاکره وزارت ورزش با محمدحسین نژادفلاح برای مدیرعاملی پرسپولیس هم ادامه داد: در این باره نه چیزی شنیده‌ام و نه خبری دارم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که شما پیش از این گفته بودید اگر سیاسی تا پنجشنبه آزاد نشود از سمت‌تان استعفا خواهید داد و آیا هنوز هم سر حرف‌تان هستید یا نه،‌ اظهار داشت: بله، من این حرف را زده بودم اما دوستان دیگر به من گفتند که کمی دست نگه دارم تا اگر سیاسی تا چند روز آینده آزاد نشد همگی با هم استعفا بدهیم تا دست وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب اعضای جدید باز باشد.