ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس الشباب را 6تایی کرد



پرسپولیس السباب,بازی پرسپولیس الشباب,ایمون زاید,بیوگرافی ایمون زاید,اخبار پرسپولبس,گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

 

زاید با "هت‌تریک" عیدی داد

پرسپولیس الشباب را 6تایی کرد

در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس توانست پیروزی پر گلی را مقابل الشباب کسب کند.

دیدار تیم های پرسپولیس و الشباب از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از ۷۰ هزار نفر آغاز شد و در نهایت پرسپولیس با نتیجه ۶ بر یک توانست الشباب را شکست دهد.

تیم پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۸ توسط ایمون زاید به گل رسید.دقیقه ۱۷ این مسابقه نیز این بازیکن یک فرصت بسیار خوب را از دست داد. در ادامه نیز تیم الشباب دقایقی بازی را در اختیار داشت اما بازیکنان پرسپولیس زیر بار این فشارها نرفتند و چند موقعیت را هم از دست دادند.

نیمه دوم پرسپولیس بازی را هجومی تر آغاز کرد و در همان دقیقه ۴۷ توسط ایمون زاید به گل دوم رسید. زاید که پیش از این در دربی هفتاد و چهارم توانسته بود هت تریک کند در مسابقه امروز هم با گل دقیقه ۵۳ خود یک بار دیگر موفق شد هت تریک کند.

بعد از این گل بازیکنان الشباب برای جبران نتیجه دست به تلاش زدند و در نهایت در دقیقه ۵۴ محمد نصرتی با خطایی که در محوطه جریمه انجام داد الشباب را صاحب پنالتی کرد. این ضربه را فریرا داسیلوا در دقیقه ۵۴ به گل تبدیل کرد اما سرخپوشان با دریافت این گل عقب نشینی نکردند و موفق شدند در دقیقه ۵۹ توسط غلامرضا رضایی به گل چهارم برسند. در ادامه حملات بازیکنان پرسپولیس، در دقیقه ۶۰ با خطایی که روی فشنگچی شد صاحب ضربه پنالتی شدند و این ضربه را علی کریمی در دقیقه ۶۱ به گل تبدیل کرد. در حالی که بازی در دقیقه ۸۶ در جریان بود امیر حسین فشنگچی توانست الشباب را ۶ تایی کند.

پرسپولیس با این پیروزی پر گل به سه امتیاز رسید و تعداد امتیازهای خود را در این گروه به ۴ رساند.

بازی دو تیم الهلال عربستان با الغرافه قطر که در این گروه هستند یک ساعت دیگر برگزار می شود.

قضاوت این مسابقه بر عهده ماساکا توما از ژاپن بود. وی به آندره رونالد و عزیزبیک حیدراف از تیم الشباب  و فشنگچی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

بازیکنان پرسپولیس:

ادکوویچف، مهرداد پولادی، محمد نصرتی، علی کریمی(۷۴- مهدی مهدوی کیا)، غلامرضا رضایی( ۷۹- مازیار زارع)، ایمون زاید، شیث رضایی، محمد نوری، سامان آقازمانی، جواد کاظمیان(۵۷- امیرحسین فشنگچی) و حمید علی عسگری

سرمربی: مصطفی دنیزلی/ورزش3


ویدیو مرتبط :
شعار خوشگل پرسپولیسیا تو بازی 6تایی الشباب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

الشباب 1- پرسپولیس 3؛ مثل پرسپولیس، مثل دنیزلی/ پرسپولیس، پولادی بود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

الشباب 1 - پرسپولیس 3؛ مثل پرسپولیس مثل دنیزلی

پرسپولیس در همان 10دقیقه ابتدایی 1-0 عقب افتاد اما با گل‌های زاید، پولادی و بادامكی موفق به شكست الشباب شد. حالا قرمزها صعود كرده‌اند اما رتبه آن‌ها را دیگران مشخص می‌كنند

لیگ قهرمانان آسیا- 2012

دور ششم مرحله گروهی- گروه D

الشباب امارات- پرسپولیس (نتیجه بازی رفت: 6-1 پرسپولیس)

سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه 1391- ساعت 20:30- ورزشگاه آل‌مكتوم دوبی

اخطار: سامان آقازمانی

پرسپولیس ایران: اسمیر آودوكیچ- شیث رضایی- رضا نورمحمدی- مهرداد پولادی (82- حسین بادامكی)- حمید علی‌عسگر- سامان آقازمانی (33- ابراهیم شكوری)- علی كریمی- محمد نوری- ایمون زاید- غلامرضا رضایی- جواد كاظمیان

 

شرح بازی:

تیم پرسپولیس بعد از شكست خانگی مقابل الهلال و از دست دادن صدرنشینی گروه چهارم رقابت‌ها برای انجام آخرین بازی این مرحله راهی امارات شد تا با تیمی روبه‌رو شود كه در بازی رفت سنگین‌ترین شكست را با نتیجه 1-6 مقابل پرسپولیس متحمل شده بود. پرسپولیسی‌ها كه با كسب یك تساوی هم صعودشان را از این گروه مسجل می‌كردند با انگیزه بالا و با توپ پر به میدان آمدند و شمایل این تیم در دقایق ابتدایی كاملا متفاوت با تیم بی‌انگیزه بازی‌های اخیر بود.

 

نیمه اول:

پرسپولیس بازی را پرانرژی و هجومی آغاز كرد و در همان 5دقیقه اول دروازه حریف را به خطر انداخت كه پاس كریمی با ضربه سر به ایمون زاید نرسید. اما برخلاف جریان بازی و در حالی كه سرخپوشان هجومی‌تر از حریف سفیدپوش خود بازی می‌كردند یك ضربه ایستگاهی در فاصله 30متری دروازه پرسپولیس نصیب بازیكنان الشباب شد تا عیسی محمد با شوتی سركش دروازه پرسپولیس را باز كند. روی این شوت كه پس از برخورد به مدافعان پرسپولیس تغییر جهت داده بود آودوكیچ نتوانست واكنش مناسبی داشته باشد.

 

بعد از این گل پرسپولیسی‌ها كه فرصت صعود را هم از دست رفته می‌دیدند به حملات خود شدت بخشیدند چنان كه در دقیقه 12 می‌توانستند توسط ایمون زاید بازی را به تساوی بكشند اما زاید پاس به جلوی عالی رضایی را با بغل پا به بالای دروازه حریف فرستاد. حملات پرسپولیس با فرارهای رضایی و كاظمیان از دو جناح در دقایق بعدی همچنان ادامه داشت و این دو سعی داشتند با رساندن توپ به ایمون زاید او را صاحب موقعیت گلزنی كنند.

 

سامان آقازمانی كه بعد از چند بازی دوباره در پست هافبك دفاعی برای پرسپولیس به میدان رفته بود با خطاهای خطرناك خود در همان 25 دقیقه ابتدایی یك كارت زرد گرفت و هر لحظه ممكن بود با گرفتن كارت دوم پرسپولیس را 10نفره كند. به همین دلیل دنیزلی او را در دقیقه 33 تعویض كرد و ابراهیم شكوری را به جای او به میدان فرستاد تا از این دقیقه به بعد شكوری در جناح چپ و پولادی در هافبك دفاعی بازی كنند. حملات پرسپولیس بالاخره در دقیقه42 نتیجه داد و ایمون زاید بازی را به تساوی كشاند تا نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان برسد.

 

نیمه دوم:

با شروع نیمه ی دوم و با توجه به نیاز مبرم پرسپولیس برای پیروزی در این دیدار، حملات این تیم از همان ابتدا و با بازی گردانی کریمی پی ریزی شد تا در نهایت با تیزهوشی غلام رضایی، خطایی پشت محوطه ی جریمه ی الشباب نصیب سرخ پوشان شود تا مهرداد پولادی با ضربه ای زیبا در دقیقه ی 50 گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند.

 

ایمون زاید در دقیقه ی 56 هم با یک توپ ربایی که هم تیمی هایش بدست او سپرده بودند می تواسنت خودش را دو گله و پرسپولیس را سه گله کند که توپش به تیرک دروازه برخورد کرد.

 

زاید همچنین یک موقعیت خوب دیگر را در دقیقه ی 68 با پاس زیبای رضایی از دست داد

حسین بادامکی در دقیقه ی 82 به جای پولادی به میدان آمد و توانست با حرکتی زیبا و انفرادی در دقیقه ی 89 اولین گل خود را در بازی های آسیایی برای سرخپوشان ایران به ثمر برساند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

 

حالا پرسپولیس با یک بازی بیشتر صدر نیشن گروه خود است باید ببیند باز هم اتحاد عرب ها (!) به کمک خودشان میاید و پرسپولیس را به جده عربستان می فرستد یا از طریق یک بازی فوتبال، پرسپولیس میتواند در تهران میزبانی را تجربه کند.

 

شرح گل‌ها:

1-0 الشباب؛ دقیقه 6: روی یك ضربه ایستگاهی در فاصله 30 متری دروازه پرسپولیس، عیسی محمد شوت سركشی را روانه دروازه پرسپولیس كرد كه توپ با برخورد به مدافعان پرسپولیس تغییر جهت داد و وارد دروازه آودوكیچ شد.

1-1 پرسپولیس؛ دقیقه 42: غلامرضا رضایی در گوشه محوطه جریمه مدافعان الشباب را به هم ریخت و علی كریمی را صاحب توپ كرد. سانتر كریمی با ضربه سر ایمون زاید از بالای دستان دروازه‌بان حریف به تور دروازه رسید.

2-1 پرسپولیس: مهرداد پولادی با استفاده از ضربه ی ایستگاهی که پشت محوطه ی جریمه نصیبش شده بود با تیزهوشی خود، توپ را به گوشه ی دروازه ی الشباب چسباند.

3-1 پرسپولیس: حسین بادامکی پس از 7 دقیقه از ورودش به زمین، با حرکتی انفرادی از جناح راست توانست گل سوم تیم را به ثمر برساند

بهترین بازیکن:

با تمجید از علی کریمی ، مهرداد پولادی با دوندگی خود و گلزنی در این دیدار نقش موثری را جهت پیروزی در این دیدار داشت.

 

اتفاق ویژه:

1) شاید برای اولین بار بود که تقریبا تمام تماشاگران بازی را هواداران تیم میهمان تشکیل میدادند.

2) تعویض سامان آقازمانی در دقیقه ی 33 از نکات جالب توجه این دیدار بود.

 

اتفاق فوق ویژه:

علیفر با انتقاد شدید از شیوه ی بازی و تاکتیک مصطفی دنیزلی بخصوص در مورد خط دفاعی بارها خاطر نشان کرد که دفاع چهارنفره ی خطی این تیم بسیار باز و پر اشتباه ظاهر شده است و پس از تعویض پولادی با بادامکی، انتقاد علیفر از این تعویض به آسمان رفت!

پس از به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیس توسط بازیکن تعویضی دنیزلی، علیفر در مورد تعویض خوب آقا مصطفی صحبتی نداشت.!/گل