ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس: از سوشا حمایت نمی کنیم


مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه سوشا مکانی به علت نشر تصاویر خصوصی در فضای مجازی به دادسرای فرهنگ و رسانه رفته بود و پس از توضیحاتی در این زمینه، توسط مسئولان قضایی بازداشت موقت شد.

خبرگزاری صداوسیما: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه سوشا مکانی به علت نشر تصاویر خصوصی در فضای مجازی به دادسرای فرهنگ و رسانه رفته بود و پس از توضیحاتی در این زمینه، توسط مسئولان قضایی بازداشت موقت شد.

خمارلو در ادامه گفت: این گونه بی اخلاقی‌ها به هیچ عنوان جایی در باشگاه بزرگ پرسپولیس ندارد و مسئولان باشگاه هم در این مورد به هیچ وجه از او حمایت نخواهند کرد. او در پایان گفت: هم اکنون سوشا مکانی باید خودش را به کلانتری مربوط معرفی کند و هرچه سریع‌تر به بازداشتگاه برود،‌ ضمن اینکه باید منتظر رای نهایی قاضی پرونده هم باشد.

خبرگزاری میزان به نقل از یک منبع قضایی اعلام کرد: قرار بازداشت موقت سوشا مکانی به علت داشتن شاکی خصوصی  ظهر یک شنبه صادر شد و او با قرار بازداشت به زندان رفت.


ویدیو مرتبط :
اخراج سوشا مکانی از پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیررضا خادم: فکر می‌کردم از بنا به اندازه مربی ناموفق پرسپولیس حمایت شود



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

"در انتخابات کشتی شرکت می‌کنم"

امیررضا خادم: فکر می‌کردم از بنا به اندازه مربی ناموفق پرسپولیس حمایت شود

رییس اسبق فدراسیون کشتی گفت: فکر می‌کردم محمد بنا حداقل به اندازه یک مربی خارجی ناموفق تیم فوتبال مورد حمایت مادی و معنوی قرار بگیرد.

امیر رضا خادم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: محمد بنا یکی از اصلی‌ترین بانیان موفقیت کشتی است که افتخار ماندگاری را برای ورزش ما کسب کرده است. پس از المپیک فکر می‌کردم، حداقل توجه به چنین فردی چیزی در حد مربی ناموفق خارجی، اما پر سر و صدای تیم پرسپولیس باشد.

وی ادامه داد: برای یک مربی خارجی تیم فوتبال باشگاهی میلیاردی هزینه می‌شود که اگر موفق شود کار خاصی انجام نداده چه برسد به این که ناموفق هم باشد، اما متاسفانه در کشتی حتی امکانات و شرایط لازم برای برگزاری یک اردوی مطلوب فراهم نیست که این موضوع برای کشتی ایران که ورزش پر مدال و امید اول رویدادهای مختلف بوده، بسیار نگران کننده و زنگ خطر بزرگی برای ورزش ایران در آینده است. در واقع حمایت از محمد بنا می‌تواند زمینه‌ای برای تشویق مربیان پر کار شهرستان‌ها که در دورترین نقاط ایران در باشگاه‌هایی با امکانات یا بدون امکانات با عشق کار می‌کنند نیز باشد و باعث امیدواری و ایجاد انگیزه در آنها می‌شود، چرا که احساس می‌کنند اگر ماحصل کار آنها برای ایران افتخار کسب کند، مورد حمایت و تشویق قرار خواهد گرفت.

قهرمان سابق جهان دارنده دو نشان برنز المپیک درباره عدم برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی نیز بیان کرد: در این مورد نباید بر روی وزارت ورزش و جوانان فشار وارد کرد، چرا که بحث تعلیق کل ورزش ایران مطرح است و اگر انتخابات برگزار شود تهدید تعلیق ورزش ایران از سوی IOC وجود دارد. البته من پیشنهاد دادم پس از المپیک ، اولین رشته‌ای که انتخابات آن برگزار می‌شود کشتی باشد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و در حال حاضر نیز کاری نمی‌توان انجام داد. باید بیشتر از کمیته ملی المپیک انتظار داشت که با وزارت ورزش و جوانان همکاری لازم را انجام دهد و هر چه سریع‌تر اساسنامه فدراسیون‌ها اصلاح و برای IOC ارسال و تایید شود تا شرایط برای برگزاری انتخابات نیز به وجود آید.

رییس اسبق فدراسیون کشتی در پایان بیان کرد: از یک سال پیش برای ریاست فدراسیون کشتی کاندیدا شده‌ام و اگر انتخابات برگزار شود در آن شرکت خواهم کرد./ایسنا