ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیسی ها قهر نکردند


مدیرکل ورزش بنیاد شهید گفت: پرسپولیس ها برای دریافت جام قهر نکردند و شاید از باخت تیمشان ناراحت بودند.

خبرگزاری فارس: اسلام کریمی مدیرکل ورزش و اردویی بنیاد شهید در مورد اینکه چرا پرسپولیسی ها برای دریافت جام حضور نداشتند و اینکه گفته می‌شود شاید آنها قهر کرده‌اند گفت: اصلا چنین مسئله‌ای در کار نیست به هر حال شاید تیمی که می‌بازد یک مقدار ناراحت می‌شود اما قهری در کار نبود. طبق مسابقات رسمی فقط به تیم اول لیگ جام می‌دهند اما ما به خاطر اینکه جام شهدا بود سه جام برای تیم‌های اول،‌دوم و سوم در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد:مدال برای مسابقات تدارک دیده نشده بود و به همین دلیل برنامه ای هم برای این کار نداشتیم.

کریمی در مورد ارزیابی‌اش از برگزاری مسابقات گفت با توجه به اینکه پیش از آغاز فصل فرصت کافی وجود نداشت تصمیم گرفتیم در نیم فصل این مسابقات را برگزار کنیم و خوشبختانه شرایط خوبی هم داشتیم.


ویدیو مرتبط :
قهر قهر تا روز قیامت فقط بخاطر اهل بیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

5 پرسپولیسی خط خوردند / سرخ پوشان امروز تمرین نکردند



 

 

5 پرسپولیسی خط خوردند / سرخ پوشان امروز تمرین نکردند

 

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 14 امروز عازم اصفهان می شود.

به گزارش جام نیوز، بازیکنان پرسپولیس روز گذشته آخرین تمرین خود را برای بازی با ذوب آهن اصفهان انجام دادند و امروز تمرین نداشتند.

سرخ پوشان ظهر امروز راهی اصفهان می شوند و در هتل عباسی اقامت خواهند کرد. پرسپولیسی ها بعد از انجام بازی مقابل ذوب آهن ساعت 21:45 فردا به تهران بازخواهند گشت.

میثاق معمارزاده، وحید هاشمیان، حمیدرضا علی عسگری، هادی نوروزی و رضا حمزه پور از فهرست پرسپولیس برای این دیدار خط خوردند.