ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیسی‌ ها در اسکله‌ تفریحی کیش


احتمال دارد تمرین فردای تیم فوتبال پرسپولیس در جزیره کیش تعطیل باشد.

خبرگزاری فارس: طبق برنامه اعلام شده بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام ریکاوری فردا صبح عازم یکی از اسکله‌های تفریحی جزیره کیش خواهند شد تا خستگی بازی‌ها و تمرینات چند وقت اخیر را از تن بیرون کنند.

بازیکنان پرسپولیس به همین منظور در یکی از کشتی‌های تفریحی جزیره کیش حضور خواهند یافت. پس این احتمال وجود دارد که سرخپوشان فردا تمرین نکنند و به استراحت بپردازند تا از روز شنبه مجدداً تمرینات خود را از سر بگیرند.

تعطیلی احتمالی تمرین پرسپولیسی‌ها بستگی به نظر برانکو سرمربی این تیم دارد.


ویدیو مرتبط :
تور کیش – اسکله تفریحی كيش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بساط قلیان در شب زنده داری پرسپولیسی ها در کیش



اخبار,اخبار ورزشی, پرسپولیس


 اخبار ورزشی -  ادعای جدید درباره جنجال اردوی سرخ ها؛
بساط قلیان در شب زنده داری پرسپولیسی ها در کیش

منابع آگاه می گویند برخی سرخپوشان تا ساعت ۲/۳۰ بامداد در شبکه های اجتماعی فعال بودند!

 شایعه شب زنده داری در کیش همزمان با پایان اردوی پرسپولیس در این جزیره، رسانه ای شد و حمید درخشان و محمد نوری با قاطعیت این شایعه را تکذیب کردند.

علیرضا نورمحمدی هم مثل کاپیتان پرسپولیس و حمید درخشان، شایعه شب زنده داری بازیکنان این تیم در اردوی کیش را تکذیب کرد.

حتی محمد نوری ادعا کرد خودش و بازیکنان پرسپولیس حوالی ساعت ۱۱ در هتل می خوابیدند.

اما منابع آگاه مدعی هستند حاشیه های اردوی پرسپولیس تازه بعد از ساعت ۱۱ شب که کاپیتان این تیم و چند بازیکن حرفه ای دیگر می خوابیدند شروع می شد.

 یک شاهد عینی در این باره گفت که از ما بهترون دنبال چند سرخپوش می رفتند و آنها را با خودشان به گردش می بردند و بساط قلیان کشی و ... به راه بود.

یکی از خبرنگارانی که همزمان با اردوی پرسپولیس در کیش حضور داشت، در پاسخ به این سوال که چه مدرکی برای اثبات شب زنده داری پرسپولیسی ها دارد، گفت: «نیاز به مدرک نیست. فقط کافی است شما شبکه های اجتماعی و صفحات شخصی این دوستان در برخی شبکه های اجتماعی را چک کنید و ببینید که دوستان حوالی ساعت 2.30 بامداد در این شبکه ها عکس و متن به اشتراک می گذاشتند! آدمی که ۱۱ شب می خوابد، قطعا نمی تواند 2.30 بامداد در شبکه اجتماعی فعال باشد!»

 اخبار ورزشی - رادنیوز