ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیسی‌ها دیگر هانی نوروزی را به استادیوم نمی‌برند



اخبار,اخبار ورزشی,هانی نوروزی

پرسپولیسی ها دیگر نمی خواهند هانی، پسر مرحوم هادی نوروزی را به ورزشگاه ببرند.

پس از آنكه هادی نوروزی به دلیل ایست قلبی درگذشت، دوستان نزدیك او در پرسپولیس قول دادند كه حواسشان به فرزندان او باشد.

 

محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی كه در میان سایر پرسپولیسی ها رابطه نزدیك ترین با هادی نوروزی داشتند، در این مدت سعی كردند كنار فرزندان هادی باشند تا آن‌ها احساس تنهایی نكنند.

آن‌ها در دو بازی گذشته پرسپولیس، هانی نوروزی پسر هادی نوروزی را به استادیوم بردند تا نشان دهند كه كاپیتان خود را فراموش نكرده اند. اما از طرفی هانی سن و سال كمی دارد و انتشار عكسی از او كه روی نیمكت پرسپولیس خوابش برده بود، این شائبه را ایجاد كرد كه پرسپولیسی ها با بردن هانی به ورزشگاه، به جای اینكه به او لطف كنند، این كودك را اذیت می كنند چراكه سن و سال او شرایطی متفاوت را می طلبد.

حتی كریم باقری هم اخیرا مصاحبه كرد و گفته بود كه بهتر است هانی را به ورزشگاه نبرند. حالا امروز روزنامه خبرورزشی یكی از تیترهای روی جلد خود را به این موضوع اختصاص داده و نقل قولی از محسن بنگر چاپ كرده است.

 

بنگر در این مصاحبه گفته است: «علی آقا سفارش كرد هانی را استادیوم نبریم، اذیت می شود. روی حرف سلطان كه نمی شود حرف زد.»

این مصاحبه از بنگر نشان می دهد كه دیگر نباید انتظار داشته باشیم هانی نوروزی را روی نیمكت پرسپولیس ببینیم و دوستان پدر مرحوم او، این كودك را آزاد می گذارند تا در محیطی كه با شرایط سنی اش مناسب آن است حضور داشته باشد.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
گل هانی نوروزی پسر هادی نوروزی عزیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور هانی نوروزی در استادیوم آزادی


پسر کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس میهمان ویژه دیدار دوستانه ایران و ژاپن است.

خبرگزاری تسنیم: در شرایطی که کمتر از یک ساعت تا آغاز دیدار دوستانه ایران و ژاپن در ورزشگاه آزادی باقی مانده است، اما تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه به زحمت به 50 نفر می‌رسد.

* هانی نوروزی پسر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس میهمان ویژه بازی امروز ایران و ژاپن است.

* تبلیغاتی به زبان ژاپنی دور تا دور زمین ورزشگاه آزادی نصب شده است.

* خبرنگاران و عکاسان زیاد ژاپنی اولین نفراتی بودند که به ورزشگاه آزادی آمدند و تعداد این خبرنگاران آنقدر زیاد است که از الان در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی جایی برای نشستن وجود ندارد. این خبرنگاران با خود دوربین فیلمبرداری دارند تا از بازی به صورت اختصاصی فیلم بگیرند.

* ریکاردو مربی برزیلی تیم ملی ژاپن مقابل رختکن ایران با مسعود شجاعی رودررو شد و برای لحظاتی به صورت ویژه‌ای این دو خوش و بش کردند.

* کنار زمین بنر شهدای فاجعه منا، شهید سردار همدانی و مرحوم هادی نوروزی نصب شده بود.

دیدار دوستانه ایران و ژاپن از ساعت 17 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. عکس‌های زیر گویای شرایط بازی پیش از مسابقه است.

حضور هانی نوروزی در استادیوم آزادی

حضور هانی نوروزی در استادیوم آزادی

حضور هانی نوروزی در استادیوم آزادی

حضور هانی نوروزی در استادیوم آزادی