ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس، نمونه کامل یک باشگاه شیر تو شیر



 

 

پرسپولیس، نمونه کامل یک باشگاه شیر تو شیر

 

هر کسی که در باشگاه پرسپولیس زودتر از خواب بیدار می شود، یک اظهار نظر جدید درباره سرمربی تیم می کند و معلوم نیست حرف کسی را باید باور کنیم.

داستان مربیگری در پرسپولیس حالا برای خودش تبدیل به یک رمان شده است. این رمان برای حمید استیلی تراژیک است؛ چرا که هر روز یک خبر جدید درباره خود و آینده کاری اش می شنود.

نگاهی به مصاحبه های مختلف از مسوولان این باشگاه نشان می دهد که هنوز یک اتفاق نظر وجود ندارد و هر کسی برای خودش حرف می زند.

روز 30 مهر ماه بود که رویانیان درباره برکناری حمید استیلی پس از نتایج ضعیف سرخپوشان گفت: من خودم به نتیجه برکناری نرسیدم و به نظرم باید بیشتر فکر کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس روز سوم مهر در برنامه نود حرف های جالبی زد. او تا پیش از این می گفت که به برکناری استیلی فکر نمی کند، اما به یکباره از مذاکره با چهار مربی خبر داد. رویانیان عنوان کرد: مطمئن باشید اگر به این نتیجه برسم که استیلی باید برود بدون تعارف می‌گویم. شوخی نداریم چون با مردم نمی‌شود شوخی کرد. من با چهار مربی بزرگ صحبت کردم که این صحبت‌ها در ظرف 20 روز گذشته بوده است.

البته او گفت که مربی جدید برای فصل آینده است، نه فصل جاری که استیلی حضور دارد.

مدیرعامل پرسپولیس فردای آن روز دوباره یکسری صحبت های جدید انجام  داد و و این بار اظهار داشت: من با استیلی بسیار احساس عاطفی دارم و از لحاظ روحی و کاری بسیار با او نزدیک هستم؛ مطمئن باشید ایشان خیلی دوست دارد تا پرسپولیس به هدف اصلی خود برسد.

تا به اینجا معلوم شد که استیلی حداکثر تا پایان فصل روی نیمکت می نشیند و پس از آن باید جای خود را به یک مربی خارجی بدهد، اما دو روز قبل (دوشنبه) جمشید زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس یک حرف متناقض زد. او گفت: رویانیان به دنبال مربی بزرگتر از استیلی است این موضوع چیزی از ارزش‌های استیلی کم نمی‌کند. پرسپولیس نیاز به یک مربی بزرگ دارد. قطعا در نیم فصل دوم سرمربی پرسپولیس خارجی خواهد بود. استیلی این موضوع را پذیرفته و مدیریت باشگاه وقت خواسته تا پایان نیم فصل اول سرمربی پرسپولیس باشد. حتما در نیم فصل دوم مربی پرسپولیس خارجی خواهد بود. ما در باشگاه پرسپولیس با کسی تعارف نداریم.

امروز صبح لطف الله فروزنده نیز وارد گود شد . رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره صحبت‌های زارع قائم مقام این باشگاه مبنی بر حضور سرمربی خارجی در نیم‌فصل دوم عنوان کرد: در حال حاضر باید از استیلی حمایت کنیم. تا هر وقت که لازم باشد از استیلی حمایت می‌کنیم.

در بین همین مصاحبه ها نیز محمد پنجعلی عضو مستعفی هیات مدیره به صراحت اعلام می کرد که استیلی باید برود. البته این صراحت لهجه کار دست او داد و مجبور به استعفا کرد. جالب اینکه پنجعلی از علی دایی و دنیزلی به عنوان گزینه نام می برد. دایی همان مربی فصل قبل پرسپولیس است که استیلی به انتخاب کاشانی جایگزینش شد.

تنها کسی که همیشه از استیلی از زمان حضورش دفاع کرده، علی پروین است تنها عضو فوتبالی هیات مدیره پرسپولیس است. شاید پروین هم از مذاکرات باخبر باشد، اما در مصاحبه هایش هرگز به آنها اشاره نمی کند تا مبادا روحیه سرمربی بهم بریزد. او می داند که استیلی وقتی این حرف ها را می شنود، به جای آنکه به ارنج تیمش و بازی پیش رو فکر کند، در فکر این خواهد بود که آیا نیم فصل دوم هم در پرسپولیس خواهد بود یا نه.

رویانیان، فروزنده، پنجعلی، زارع و پروین کسانی بوده اند که در این مدت درباره آینده نیمکت پرسپولیس حرف زده اند؛ حرف هایی که کاملاً متناقض با یکدیگر است. یکی حمایت می کند و دیگری خبر از مذاکره با سایر مربیان می دهد. یکی دیگر حمیت می کند و خودش میز خبر جدایی می دهد. موضوع بی اخلاقی شیث رضایی و محمد نصرتی نیز که نورعلی نور شده  تا معلوم شود اوضاع سرخپوشان پایتخت به قول معروف "شیر تو شیر" است.


ویدیو مرتبط :
کشتن وحشتناک ماده شیر توسط شیر نر (کامل) جدید +16

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

5 مدعی برای 2/5 سهمیه سقوط / شیر تو شیر انتهای جدول



با اجازه از مردم دورود و آبادان دو تیم گهر و صنعت نفت را سقوط کننده می دانیم ولی آنها هم هنوز روی کاغذ شانس بقا دارند.

در فاصله 7 هفته به پایان رقابتهای لیگ برتر هنوز تکلیف هیچ کس پائین جدول مشخص نیست .

هرچند با توجه به شرایط فعلی و با اجازه از مردم دورود و آبادان دو تیم گهر و صنعت نفت را سقوط کننده می دانیم ولی آنها هم هنوز روی کاغذ شانس بقا دارند.

جدا از این دو تیم و همچنین تیم های سایپا ، راه آهن، صبا و ملوان که به خاطر فاصله امتیازی با منطقه خطر فعلا آنها را مبری از سقوط می دانیم ، 5

تیم دیگر برای قرار گرفتن 2 تیم در رده های شانزدهم و پانزدهم یعنی سقوط و ایستادن در رده چهاردهم یعنی منطقه نیمه خطر( تیم چهاردهم لیگ باید با تیم سوم دسته اول بازی Play off انجام دهد) رقابت تنگاتنگی دارند.

فعلا پیکان و ذوب آهن با 23 امتیاز پانزدهم و شانزدهم هستند، آلومینیوم با 27 امتیاز چهاردهم است و داماش با 31 و فجر سپاسی با 33 امتیاز به ترتیب در مکان های سیزدهم و دوازدهم قرار دارند.

اما این تیم ها آن قدر با هم قرار است بازی کنند و حتی با دو سقوطی دیگر یعنی گهر و صنعت نفت بازی دارند که قضاوت در مورد آنها بسیار دشوار است و فقط برخی پیش داوری ها را می توان انجام داد. از جمله این که آلومینیوم باید تا پایان هفته سی و دوم تکلیف خود را مشخص کند چون در دو هفته آخر با تراکتور و سپاهان بازی دارد یا داماش هم وضعیتی دشوارتر از آلومینیوم دارد چون در 4 هفته آخر به ترتیب با تراکتور، نفت، سپاهان و استقلال باید بازی کنند.

زیاد فسفر مغز را نسوزانید چون حتما شما هم با دیدن ترتیب بازی های این 5 تیم با ما هم عقیده خواهید شد که آن پائین فعلا بدجوری شیر تو شیر است.

حریفان هر یک از تیم ها به ترتیب از هفته بیست و هشتم تا سی و چهارم در این جدول آمده است و تیم های ستاره دار میهمان هستند:

پیکان: راه آهن(*)-مس - ذوب آهن - پرسپولیس(*)- ملوان -فجرسپاسی(*) - نفت آبادان

ذوب آهن: داماش(*)- آلومینیوم - پیکان(*)- راه آهن - پرسپولیس(*)- نفت آبادان(*)- ملوان

آلومینیوم: فجرسپاسی - ذوب آهن(*) - صبای قم - ملوان(*)- گهر دورود - تراکتورسازی(*) - سپاهان

فجرسپاسی: آلومینیوم(*)- نفت تهران - فولاد(*)- سایپا - مس(*)- پیکان - راه اهن(*)

داماش: ذوب آهن - نفت آبادان(*)- گهر دورود - تراکتورسازی(*)- نفت تهران - سپاهان(*)- استقلال

حال خودتان حساب کنید که در این تقابل های مداوم تیم های در خطر سقوط با هم و همچنین بازی هایشان با مدعیان قهرمانی آیا می توان قضاوت درستی در این مورد داشت؟

ما که فکر می کنیم تا پایان هفته سی ام این پیش داوری ممکن نباشد./گل