ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس، تیم آذربایجانی را هم برد


تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود در ترکیه نماینده آذربایجان را ۳ ـ ۲ شکست داد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در دومین دیدار تدارکاتی خود در زمین شماره یک گرین‌پارک ترکیه به مصاف سونگای آذربایجان رفت. در این دیدار پربرخورد که کمی در داوری آن نیز حرف و حدیث وجود داشت پرسپولیس با گل‌های عباس‌زاده (دوگل) و مهدی طارمی (یک گل) موفق شد با نتیجه سه بر دو حریف آذربایجانی خود را شکست دهد. البته دراین دیدار پرسپولیس بارها دروازه حریف را با خطر مواجه ساختند که دروازه‌بان آذربایجانی مانع از باز شدن دروازه‌اش بیش از سه بار شد.

در بازی دوستانه امروز پرسپولیس با لباس قرمز و نماینده آذربایجان با لباس آبی بازی کردند.

دومین گل نماینده آذربایجان نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که این پنالتی اعتراض‌ قرمزپوشان را نیز در بر داشت. پرسپولیسی‌ها ساعت ۱۹ امروز قرار است در یک جلسه تمرینی ریکاوری کنند.

در بازی امروز کلیه بازیکنان پرسپولیس با نظر دایی به میدان رفتند و مدافع برزیلی نیز مجدداً دقایقی برای قرمز‌پوشان بازی کرد.

با اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس، این تیم آذربایجانی در رده چهارم - پنجم سوپرلیگ آذربایجان حضور داشت.

قرار بود فردا قرمزپوشان در سومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف یک تیم ترکیه‌ای بروند اما با توجه به رضایت علی دایی از تمرینات و قدرت جسمانی بازیکنان، این حریف تغییر کرد و فردا به جای بازی دوستانه با تیمی از ترکیه، شاگردان دایی به مصاف دینامیک باتوعی آذربایجان می‌روند که گفته می‌شود یکی از بهترین تیم‌های آذربایجان است.


ویدیو مرتبط :
بازی تدارکاتی پرسپولیس و تیم آذربایجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی مازادهای استقلال و پرسپولیس را به تیم جدیدش می برد



اخبار,اخبارورزشی,امیر قلعه نویی

از سرمربی فصل پیش استقلال به عنوان جدی ترین گزینه پیکان نام برده می شود که در این صورت بازیکنان زیادی نیز به این تیم خواهند پیوست.

 در پی بازگشت پیکان به لیگ برتر گزینه های مختلفی مثل علی دایی برای این تیم مطرح شده اما جدی ترین گزینه، امیر قلعه نویی است.

سرمربی استقلال که قصد دارد حتما در لیگ بعدی نیز حضور داشته باشد با برخی نفرات نیز صحبت کرده تا منتظر تیم جدید وی باشند.

 عمده این نفرات بازیکنان مازاد استقلال و برخی از مازادهای پرسپولیس هستند و احتمالا همگی سر از پیکان در خواهند آورد.


 اخبار  ورشی  -  نامه