ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرده برداری از هدیه اشتایگر به کارکنان بایرن


"بیلد" از ماجرای هدیه دادن باستین شواین اشتایگر به کارکنان بایرن موقع خداحافظی‌اش پرده برداشت.

ورزش سه: "بیلد" از ماجرای هدیه دادن باستین شواین اشتایگر به کارکنان بایرن موقع خداحافظی‌اش پرده برداشت.

باستین شواین‌اشتایگر بعد از هفده سال حضور مستمر در بایرن مونیخ، تابستان سال جاری در پی پیگیری‌های مصرانه مربی سابقش لوئیز فان‌خال راهی جزیره شد و با شیاطین سرخ قرارداد بست. طی روزهای گذشته و به مناسبت بازگشت این بازیکن به مونیخ برای حضور در اردوی تیم ملی آلمان، ماجرای جالبی در رسانه‌های ورزشی آلمان انعکاس پیدا کرد.

این ماجرا که افشاگر آن "بیلد اشپورت" بود از این قرار است که شواینی قبل از راه افتادن به مقصد جزیره و در موقع خداحافظی با باشگاه محبوبش به چهارصد نفر از کارکنان این باشگاه هدست‌هایی از یک اسپانسر هدیه داد که روی جعبه آن را امضا کرده و نشوته بود:" بخاطر همه چیز ممنونم."

گفتنی است "بیلد" افزوده است که این هدایا درمجموع هزینه‌ای بالغ بر صدوبیست‌هزار یورو برای شواینی در بر داشته که همه آنرا شخصا پرداخت کرده است.


ویدیو مرتبط :
دروازه بانی شواین اشتایگر در تمرینات بایرن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجله باشگاه بایرن‌مونیخ پرده از یك واقعیت برداشت / رئال‌مادرید كریمی را می‌خواست



مجله باشگاه بایرن‌مونیخ پرده از یك واقعیت برداشت

رئال‌مادرید كریمی را می‌خواست

مجله باشگاه بایرن مونیخ 10 انتقال پرحاشیه و پر سرصدای این باشگاه را بررسی کرده است. در این بین انتقال کریمی نیز مورد بررسی قرار گرفته است و نکته جالب در این بین علاقه رئال مادرید به کریمی بوده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به نوشته کانون هواداران پرسپولیس، شول، زی روبرتو، بالاک، یرمیس، سالی حمیدزیچ، هارگریوز، دایسلر، شواین اشتایگر، همه این بازیکنان تا قبل از انتقال علی کریمی به بایرن یعنی در سال 2005و 2006 به خوبی در خط میانی جا افتاده بودند و بایرن خط هافبک موفقی را یدک می‌کشید. با این وجود فلیکس ماگات این بازیکن 26 ساله تیم الاهلی امارات را که در آن زمان زیر نظر وینفرد شفر در امارات بازی می‌کرد به بایرن آورد. 

کریمی که عنوان مارادونای آسیا را به خود اختصاص داده بود، موفق شده بود در 85 بازی این تیم 49 گل به ثمر برساند با این حال بسیاری از هواداران به موفقیت وی در بایرن و تجدید قوا برای تیم خود شک داشتند. جالب اینجا است که پس از انجام و قطعی شدن این انتقال مسوولان باشگاه رئال هم اعلام کردند که وی را زیر نظر داشتند و تنها به علت تنبل بودن علی کریمی در تمرینات او را به خدمت نگرفتند.

کریمی در 33 بازی برای بایرن تنها 3 بار توانست 90 دقیقه ثابت در ترکیب اصلی بازی کند و در برابر مدافعین باهوش بوندسلیگا چندان موفق عمل نکرد. وی در سال 2011 در میان تعجب همگان مجددا توسط ماگات به شالکه انتقال یافت ولی در آنجا هم موفق نبود./دنیای اقتصاد