ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پردرآمدترین ورزشکاران سال 2014


در فهرست پردرآمدترین ورزشکاران سال 2014 نام کریستیانو رونالدو با فاصله از لیونل مسی در صدر فوتبالیست‌ها و در رده دوم جدول کلی به چشم می‌آید.

خبرگزاری مهر: فهرست پردرآمدترین ورزشکاران سال 2014 جهان منتشر شد که بر اساس آن "فلوید می ودر" بوکسور سرشناس آمریکایی در صدر این جدول قرار گرفت. این بوکسور با کسب 105 میلیون دلار در سال از دیگر ورزشکاران فاصله گرفت و در بالای این جدول قرار گرفت. وی بعد از تایگر وودز دومین ورزشکاری است که درآمدش از مرز یکصد میلیون دلار در سال عبور کرد.

پردرآمدترین ورزشکاران سال 2014

بر اساس گزارس AS و به نقل از مجله فوربس، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادردید با کسب 80 میلیون دلار در مکان دوم ایستاد. رونالدو 28 میلیون دلار را به عنوان دستمزد از رئال مادرید دریافت کرده و 52 میلیون دلار نیز درآمد تبلیغاتی داشته است.

لبرون جیمز ستاره بسکتبال NBA که از میامی هیت به کلیولند کاوالیرز نقل مکان کرده است با کسب 72.3 میلیون دلار در سال عنوان سوم را به خود اختصاص داده و لیونل مسی آرژانتینی با 64.7 میلیون دلار در مکان چهارم قرار گرفته است.

فرناندو آلونسو راننده سرشناس اسپانیایی فرمول یک که سال گذشته بیشترین درآمد را در بین ورزشکاران اسپانیایی داشت به رده 21 سقوط کرده است. رافائل نادال تنیسور اهل مایورکا در این فهرست با کسب 44.5 میلیون دلار که 30 میلیون دلار آن از راه تبلیغات بوده است در رده نهم ایستاد.

فهرست پردرآمدترین ورزشکاران سال 2014 جهان به شرح زیر است:

1- فلوید می ودر(بوکس - آمریکا) 105 میلیون دلار

2- کریستیانو رونالدو(فوتبال - پرتغال) 80 میلیون دلار

3- لبرون جیمز(بسکتبال - آمریکا) 72.3 میلیون دلار

4- لیونل مسی(فوتبال - آرژانتین) 64.7 میلیون دلار

5- کوبی بریانت(بسکتبال - آمریکا) 61.5 میلیون دلار

6- تایگر وودز(گلف - آمریکا) 61.2 میلیون دلار

7- راجر فدرر( تنیس - سوئیس) 56.2 میلیون دلار

8- فیل مایکلسون(گلف - آمریکا) 53.2 میلیون دلار

9- رافائل نادال(تنیس - اسپانیا) 44.5 میلیون دلار

10- متن رایان(فوتبال آمریکایی - آمریکا) 43.8 میلیون دلار

11- مانی پاکیائو(بوکس) 41.8 میلیون دلار

12- زلاتان ابراهیموویچ(فوتبال - سوئد) 40.4 میلیون دلار

13- درک رز(بسکتبال - آمریکا) 36.6 میلیون دلار

14- گرث بیل(فوتبال - ولز) 36.4 میلیون دلار

15- رادامل فالکائو(فوتبال - کلمبیا) 35.4 میلیون دلار

16- نیمار(فوتبال - برزیل) 33.6 میلیون دلار

17- نواک جوکوویچ(تنیس - صربستان) 33.1 میلیون دلار

18- متئو استافورد( فوتبال آمریکایی) 33 میلیون دلار

19- لوئیس همیلتون(فرمول یک - بریتانیا) 32 میلیون دلار

20- کوین دورانت(بسکتبال - آمریکا) 31.9 میلیون دلار

21- فرناندو آلونسو(فرمول یک - اسپانیا) 31 میلیون دلار
............................................................................

44- سرخیو آگوئرو(فوتبال آرژانتین) 23.3 میلیون دلار

45- یوسین بولت(دوومیدانی - جامائیکا) 23.2 میلیون دلار
............................................................................

57- پائو گاسول(بسکتبال - اسپانیا) 21.8 میلیون دلار
............................................................................

63- فرناندو تورس(بسکتبال - اسپانیا) 21.3 میلیون دلار


ویدیو مرتبط :
پردرآمدترین ورزشکاران دنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پردرآمدترین ورزشکاران دنیا در سال 2014



اخبار,اخبارورزشی, پردرآمدترین ورزشکاران دنیا

 

  اخبار  ورزشی - پردرآمدترین ورزشکاران دنیا در سال 2014

  'فلوید می ودر' بوکسورآمریکایی در راس10وزرشکار پر در آمد دنیا در سال 2014 قرار دارد.

به گزارش دویچه وله، 10 ورزشکار پرآمد دنیا در این فهرست به شرح زیر معرفی شدند:این ورزشکاران در مجموع بیش از نیم میلیارد دلار درآمد دارند.

** فلوید می ودر
بزرگترین بوکسور آمریکایی در دهه حاضر می باشد. می ودر 37ساله،رکورد 39پیروزی بدون شکست را در کارنامه خود دارد. طبق نوشته مجله فوربس این قهرمان با درآمد سالانه 105 میلیون دلار ، پردرآمد ترین ورزشکار جهان می باشد.

**کریستیانو رونالدو، چالاک ، زیبا و ثروتمند
کریستیانو رونالدو یکی از بااستعدادترین فوتبالیست های دنیا است. حتی اگر 90دقیقه در بازی بی وقفه بدود، هنوز یکی از بهترین ها به نظر می آید. درآمد وی با احتساب محل تبلیغات این ستاره فوتبال، سالانه 80 میلیون دلار می باشد.

**لیبرون جیمز
بسکتبالیست سرشناس آمریکایی، درسال ۲۰۰۴، در سن ۱۹ سالگی جایزهٔ بهترین بازیکن جوان سال اتحادیهٔ ملی بسکتبال (NBA) را از آن خود کرد.در تاریخ بسکتبال، او جوان ترین بازیکنی است که تابه حال به این افتخار نائل آمده است. لقب او شاه جیمز می باشد. جیمز تاکنون عنوان قهرمانی ان بی ای را بدست نیاورده است. او از دیدگاه تحلیل گران لیگ به عنوان کاربردی ترین و تاثیر گزارترین بازیکن لیگ معرفی شده است. جیمز تاکنون ۴ بار در تیم اول منتخب ان بی ای و ۲ بار در تیم منتخب دفاعی قرار گرفته است. در آمد سالانه وی 3/72 میلیون دلار می باشد.

** لیونل مسی
لیونل مسی چهارمین ورزشکار پردرآمد دنیا است که توجه مردم را به سن جوانش معطوف داشته است. این فوتبالیست حرفه ای اهل آرژانتین و عضوبارسلونای اسپانیااست که در پست های هجومی بازی می کند. او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است و به عنوان جوانترین فوتبالیست آرژانتین به تیم بارسلونا ملحق شد. او امروز ستاره جهانی شناخته شده است. درآمد وی سالانه 7/64 میلیون دلار بدون مالیات می باشد.

**کوبی برایانت
این بسکتبالیست حرفه ای در16بازی تیم ملی لس آنجلس لیکرز شرکت داشته و پنج مرتبه قهرمان بسکتبال ملی شده است. این ستاره 36 ساله یکی از معروفترین و شناخته ترین بسکتبالیست های جهان است . وی با درآمد 5/61 میلیون دلار در سال هنوز در صدر گران قیمت ترین ورزشکاران قرار دارد.

**تایگر وودز،
تایگر وودز ، گلف باز آمریکایی دو سال بزرگتر از کوب بریانت است. وی در میان موفق ترین گلف بازان تمام تاریخ قرار دارد و برای چندین سال جزو ورزشکارانی بوده که بالاترین درآمد را داشته اند. در آمد وی2/61 میلیارد دلار سالانه می باشد.

**راجر فدرر، تنیس باز حرفه ای
این تنیس باز حرفه ای سوئیسی در حال حاضر نفر چهارم رده بندی برترین تنیس بازان جهان است. تعداد زیادی از مفسران ورزشی، منتقدین تنیس، بازیگران گذشته و حال، وی را برترین تنیسور تاریخ می دانند. رقبای او نواک جوکوویچ و رافائل نادال می باشند. ولی راجر فدرر پردرآمد ترین تنیس بازان جهان است. فدرر ۱۷گرنداسلم تنیس را به دست آورده است که از هر بازیگر دیگری بیشتر است. راجر پنج سال متوالی قهرمان مسابقات تنیس ویمبلدون شده است. فدرر سالانه 56 میلیون دلار درآمد دارد.

**فیل مایکلسون
فیل مایکلسون 44 ساله گلف باز آمریکایی در طول دوران حرفه ای خودش بیش از 50 پیروزی را کسب کرده است. در آمد سالانه وی 2/53 میلیارد دلار است

**رافائل نادال
تنیس بازحرفه ای اسپانیایی در سن ۱۹ سالگی برای اولین بار در مسابقات آزاد فرانسه شرکت کرد و به اولین قهرمانی خود دست یافت. وی همچنین اولین و تنها تنیس باز مرد در دنیا می باشد که یک گرانداسلم (آزاد فرانسه)را ۹ بار برده است.در آمد سالانه وی 5/44 میلیون دلار است.

**مت رایان
مت رایان شناخته ترین ورزشکارجهان نمی باشد.درآمد این فوتبالیست آمریکایی سالانه 8/43 میلیون دلار می باشد.

  اخبار ورزشی - ایرنا