ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرتاب سنگ دروازبان را به خون کشید+ عکس



 اخبار  ورزشی - پرتاب سنگ دروازبان را به خون کشید+ عکس

  همین چند روز پیش بود که برایتان از کشته شدن یک فوتبالیست در لیگ الجزایر به دلیل پرتاب سنگ از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه نوشتیم.

به گزارش جام جم ورزشی ، این حادثه تلخ و فاجعه بار نزدیک بود یک بار دیگر تکرار شود البته اینبار در آرژانتین و در جریان دیدار پربیننده روساریو سنترال و بوکاجونیو. این مسابقه یک بر یک مساوی شد. یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه به سمت سنگربان بوکاجونیو سنگ پرتاب کرد و برخورد سنگ با سر این سنگربان باعث شکستگی سر و خونریزی شد. چند روز پیش در حادثه ای مشابه یک بازیکن شاغل در لیگ الجزایر به همین دلیل جان خود را از دست داده بود اما این دروازه بان خوش شانس بود که آسیب دیدگی اش خطرناک نبود:
 

اخبار,اخبارورزشی,لیگ الجزایر

 

اخبار,اخبارورزشی,لیگ الجزایر

 

اخبار,اخبارورزشی,لیگ الجزایر

 

 اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
پرتاب مواد منفجره بازی دینامو-زنیت را تعطیل كرد / چشم دروازبان مسكو سوخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داربی شمال به سنگ و خون کشید +عکس


در پایان دیدار داماش گیلان و ملوان بندر انزلی بداخلاقی‌های مثل حمله به اتوبوس حامل بازیکنان داماش گیلان و حمله به اتوبوس‌های جابجا کننده هواداران رخ داد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی باشگاه داماش گیلان، در ادامه برخی بد اخلاقی ها در ورزشگاه تختی انزلی در جریان دیدار دو تیم ملوان انزلی و داماش گیلان،برخی تماشاگر نما و هنجارشکن که همیشه مشکل ساز دیدار ملوان و داماش گیلان هستند، اتوبوس حامل بازیکنان و هواداران داماش گیلان در مسیر بازگشت به رشت را با سنگ مورد هجوم قرار دادند که به ماشین ها خساراتی وارد و شیشه های آن شکسته و تعدادی از هواداران در جریان آن آسیب دیدند.

باشگاه داماش گیلان امیدوار است با پیگیری مسئولین امر ریشه این بداخلاقی ها در دیدارهای دو تیم کنده شود و فضایی فرهنگی و ورزشی بر آن حاکم شود.

ملوان و داماش پنج شنبه شب به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

داربی شمال به سنگ و خون کشید +عکس

داربی شمال به سنگ و خون کشید +عکس

داربی شمال به سنگ و خون کشید +عکس

داربی شمال به سنگ و خون کشید +عکس