ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پراندلی: داور همه چیز را خراب کرد


چزاره پراندلی پس از حذف از جام جهانی به شدت از عملکرد داور مسابقه انتقاد کرد.

ایسنا: چزاره پراندلی پس از حذف از جام جهانی به شدت از عملکرد داور مسابقه انتقاد کرد.

 ایتالیا در حالی که برای صعود به مرحله بعد جام جهانی به یک تساوی نیاز داشت برابر اروگوئه با یک گل شکست خورد تا از این رقابت ها حذف شود.

چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از شکست تیمش برابر اروگوئه گفت: داور در این دیدار شاهکار کرد . 10 نفره شدن در این دیدار حساس بسیار سخت است. این دیدار فیزیکی بود و طبیعی بود که بازیکنان دو تیم برای دریافت توپ با هم درگیر شوند . به نظر من داور خیلی بی جهت بازیکن ما را از زمین مسابقه اخراج کرد. یک کارت داور در این دیدار تمام زحمات ما را به باد داد . او امشب را برای همه ایتالیایی ها تلخ کرد و باید مسئول این شکست باشد.

سرمربی تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت: در دیدار اول خود در جام عالی بودیم. در دیدار دوم بد بودیم و در سومین دیدار در حالی برابر اروگوئه شکست خوردیم که حریف موقعیت چندانی برای گل زدن نداشت. شرایط میزبانی نیز برای ما بد بود . بازی های ما در شهر های گرم برزیل برگزار شد که این کار را برای بازیکنان ما سخت کرده بود.

سرمربی تیم ملی ایتالیا در پایان درباره تعویض بالوتلی گفت: او یک کارت زرد داشت و دوست نداشتم تا تیمم 10 نفره شود.


ویدیو مرتبط :
وقتی داور اعصابش خراب شه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پس از تساوی 1-1 صبا قم و گسترش فولاد / علی دایی سرمربی صبا: داور اعصاب بازیکنان صبا را خراب کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: داور روند بازی را به هم ریخت و اعصاب بازیکنان ما را خراب کرد و از کمیته داوران خواهش دارم که فیلم این بازی را با دقت بررسی کنند.

علی دایی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و گسترش فولاد تبریز، افزود: تیم داوری ناهماهنگ بود و در بازی که آن چنان صحنه درگیری وجود نداشت هفت هشت کارت زرد داد و داوری مناسبی را در بازی شاهد نبودیم.

وی افزود: در نیمه دوم در شرایطی که بهتر از حریف بودیم پنالتی برای حریف گرفته شد که به هیچ وجه پنالتی نبود و دست بازیکن ما به هنگام برخورد توپ به وی بسته بود.


سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: در بازی گذشته نیز از داوری ضربه خوردیم و با وجودی که تیم ما تازه شکل گرفته است باید حداقل هفت امتیاز داشته باشد و همچنان از داوری ضربه می خوریم.

وی گفت: داور الفاظ بدی علیه بازیکنان ما داشته است و در هنگام خروج داور از کنار زمین در پایان بازی شاهد این بودیم که داور نسبت به یک تماشاگر معترض بد و بیراه گفت و کمیته اخلاق باید به این مسائل رسیدگی کند.

دایی افزود: امید خانزاده با یک تماشاچی درگیر شده و او را از فوتبال محو کرده اند ولی باید به تخلفات داوران نیز رسیدگی شود و هیچ کسی نسبت به این گونه عملکرد داوران عکس العملی نشان نمی دهد.

وی بیان داشت: دو سه سوت نامناسب بازی را به هم می ریزد و اگر می خواهیم فوتبالی پویا داشته باشیم تنها به مربیان و بازیکنان فشار نیاوریم و همه ارکان فوتبال باید با هم درست شوند.

وی با اشاره به اعتراض سرمربی حریف به داوری بیان داشت: خدا را شکر که وی نیز در مورد داوری صحبت کرده است و با توجه به این که هر دو مربی از داوری شاکی هستند فیلم بازی امروز را با دقت بررسی کند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: حامد لک امروز توپ های زیادی را گرفت و یک اشتباه داشت که خوشبختانه گل نشد و او باید در ادامه بازی ها دقت نظر خود را بیشتر کند و او اگر تمرکز کند و قدر خود را بیشتر بداند موفق تر خواهد بود.


دیدار تیم های صبای قم و گسترش فولاد تبریز از چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشوربا نتیجه یک بر یک در ورزشگاه یادگار امام راحل قم خاتمه یافت.

اخبار ورزشی - ایرنا