ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پراندلی: تساوی نتیجه عادلانه ای بود



 

 

 

پراندلی: تساوی نتیجه عادلانه ای بود

 

سرمربی ایتالیا با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل بازیکنان آلمان گفت: این بازی باعث شد تا ایتالیا به روند شکست ناپذیری اش مقابل آلمان در 16 سال اخیر ادامه دهد.

ایتالیا 4 دیشب و در دیداری دوستانه موفق شد تا مقابل آلمان به تساوی 1-1 برسد. اولین گل بازی توسط میروسلاو کلوزه از راه رسید  ولی در دقایق پایانی بازی بود که جوزپه روسی گل خورده را جبران کرد.

چزاره پراندلی مربی آتزوری معتقد است که تیمش شایسته این نتیجه تساوی بوده است

سرمربی ایتالیا در پایان مسابقه گفت:« تساوی، نتیجه عادلانه ای بود.شکست می توانست نتیجه خیلی دردناکی باشد. ما بازی خوبی را در زمین دشواری به نمایش گذاشیم. در نیمه دوم فشرده تر بازی کردیم و فرصتهای بیشتری را خلق کردیم.»

پراندلی گفت:«کاسانو خوب بازی کرد و در حال رشد و پیشرفت است ولی ما در مقایسه با آلمان تیم متفاوتی داشتیم.اگر بتوانیم با همین هیجان و انگیزه به بازیهایمان ادامه بدهیم، می توانیم به مراتب بهتر از اینها باشیم.»


ویدیو مرتبط :
تساوی عادلانه دربرنابئو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو: نتیجه تساوی عادلانه بود


سرمربی پرتغالی چلسی اعلام کرد تساوی چلسی و پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عادلانه بوده است.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک‌دو پرنس شهر پاریس مقابل پاری‌سن‌ژرمن به نتیجه تساوی یک بر یک رسیدند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: 45 دقیقه نخست نیمه ما بود. پاری‌سن‌ژرمن در نیمه اول در لاک دفاعی فرو رفته بود، به همین خاطر ‌توانستیم توپ را در کناره‌ها به گردش در بیاوریم و زمان را به سود خود پیش ببریم.

وی افزود: در نیمه دوم پاری‌سن‌ژرمن حالت تهاجمی بیشتری به خود گرفت و سعی کرد با مدیریت بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار بگیرد. روی هم رفته به نظرم نتیجه تساوی عادلانه بود ولی اگر تعداد موقعیت‌های گل و توپ‌هایی که دروازه‌بان‌ها مهار کردند لحاظ شود متوجه می‌شوید که آنها برتر از ما بودند. پس اگر تیمی امروز نزدیک‌تر به پیروزی بوده، آن پاری‌سن‌ژرمن بوده است.

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی تصریح کرد: از دو بازی مرحله یک هشتم نهایی حالا تنها یک بازی بازی باقی مانده است. با توجه به نتیجه تساوی یک بر یک، در بازی برگشت هر نتیجه‌ای ممکن است رقم بخورد. پاری‌سن‌ژرمن تیم فوق‌العاده‌ای است و بازیکنان بزرگی را هم در اختیار دارد. خط حمله سه نفره آنها وقتی که صاحب موقعیت می‌شوند فوق‌العاده خطرناک هستند. ‌PSG استعدادهای زیادی در ترکیبش دارد. حالا همه چیز به نتیجه بازی برگشت در استمفوردبریج بستگی دارد و دیدار سرنوشت‌سازی خواهد شد.

مورینیو که در این بازی تک‌گل تیمش را مدافع صربستانی آن به ثمر رساند، تأکید کرد: از بازیکنان خط حمله انتظار گلزنی می‌رود ولی وقتی دو یا سه بازیکن دیگر هم دارید که توانایی گلزنی دارند، خیلی خوب است. به نظر می‌رسد که برانیسلاو ایوانوویچ راه خودش را انتخاب کرده است. او در بازی با لیوروپل گلزنی کرد، در این بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا هم گلزنی کرد و در فینال لیگ اروپا نیز موفق به این کار شد که همگی گل‌های مهمی بودند.

آقای خاص در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان مصدوم اغلب قادر به بازی کردن نیستند ولی گاهی اوقات آنها شما را سورپرایز می‌کنند. ادن ازار، ویلیان، اسکار، سسک فابرگاس و ایوانوویچ از بازی با اورتون تمرین نکرده بودند. آنها روز قبل از بازی بود که تنها در حضور رسانه‌‌ها تمرین کردند تا نشان دهند که توانایی بازی برای چلسی را دارند. سسک به علت بیماری سه روز در تختخواب بود و در روزهای اخیر نتوانست تیم را در تمرینات همراهی کند. با این حال او و دیگر بازیکنان بازگشتند و تمام توان خود را برای تیم گذاشتند.