ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پراندلی از هدایت ایتالیا استعفا کرد


سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا بعد از حذف تیمش از جام جهانی از سمت خود استعفا کرد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی ایتالیا با قبول شکست یک بر صفر مقابل اروگوئه از جام جهانی حذف شد.

چزاره پراندلی بعد از حذف از جام جهانی از هدایت تیم ملی ایتالیا استعفا کرد.

ایتالیا بعد از پیروزی مقابل انگلیس در دیدار اول مقابل کاستاریکا و اروگوئه شکست خورد تا با حضور در رده سوم جدول وداعی زود هنگام با جام جهانی 2014 برزیل داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
ای مادر گرامی، استعفا، استعفا! ـ دکتر هلاکویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیتو ویلانوا از هدایت بارسلونا استعفا کرد



تیتو ویلانوا,سرمربی بارسلونا

گزارش روزنامه‌های اسپانیایی
تیتو ویلانوا از هدایت بارسلونا استعفا کرد

سرمربی بارسلونا در تصمیمی عجیب و غافلگیر کننده از هدایت این تیم کناره گیری کرد.

 تیتو ویلانوا که پس از پشت سر گذاشتن فصل موفقیت‌آمیز در لالیگا، قرار بود هدایت این تیم را در این فصل نیز بر عهده داشته باشد از سمت خود کناره گیری کرد.

آس با اعلام این خبر عنوان کرد: قرار است ساندرو راسل مدیر باشگاه و آندونی زوبی‌زارتا مدیر ورزشی باشگاه در نشست خبری اضطراری این مساله را به خبرنگاران اعلام کنند.

روزنامه‌ مارکا نیز با استناد به بیانیه‌ی باشگاه که قرار است در نشست فقط این دو نفر حضور داشته‌ باشند نتیجه گیری کرد که آنها خبر جدایی تیتو را اعلام خواهند کرد.

رسانه‌های اسپانیایی از روبی، سرمربی پیشین تیم دسته دومی جیرونا به عنوان جانشین موقت تیتو ویلانوا خبر دادند. دستیار پپ فصل گذشته به دلیل مشکل غده بزاقی که برایش دردسرساز شده بود، چندین ماه در نیویورک به سر برد. جیرونا فصل گذشته با هدایت روبی (نام کامل: خوان فرانسیس فرر سیسیلیا) توانست به پلی‌آف راه پیدا کند، اما در این مرحله مغلوب آلمریا شد و در دسته دو ماند.
به گزارش ایسنا، اخیرا کشمکش‌های لفظی بین تیتو و پپ گواردیولا سرمربی سابق آبی و اناری‌ها به وجود آمده بود./ایسنا