ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پدیده لیگ با ماشین اهدایی از ورزشگاه رفت!


پدیده لیگ برتر در جام ملت‌های آسیا با ماشینی که امروز به او اهدا شده بود از ورزشگاه خارج شد و رفت!

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: به دلیل حضور رضا رویگری هنرپیشه سینما و تلویزیون آهنگ خاطره‌انگیز «الله اکبر» با صدای وی از ورزشگاه پخش شد.

* با ورود بازیکنان ملوان به زمین مسابقه هواداران پرسپولیس آنها را هو کردند.

* مدیرعامل شرکت مدیران خودرو زمانی که قصد داشت خودروی اهدایی سازمان لیگ را به وی اهدا کند او را به نام وریا غفوری صدا زد.

* در هنگام اهدای خودرو به غفوری ازدحام و بی‌نظمی عجیبی در کنار زمین به وجود آمده بود.

* غفوری پدیده لیگ برتر در جام ملت‌های آسیا با ماشینی که امروز به او اهدا شده بود از ورزشگاه خارج شد و رفت!

* فرشاد پیوس، حسین ماهینی، ناصر شفق،‌ محمد نوری، مصطفی قنبرپور، مرتضی فنونی‌زاده، ضیا عربشاهی و حبیب کاشانی در جایگاه ویژه این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* پژمان نوری توسط هواداران ملوان با عنوان پژمان امپراطور تشویق شد.

* از تیم پرسپولیس فقط محمدرضا خانزاده و از تیم ملوان تنها محمد آبشک به سمت سرمربیان حریف رفتند.

* برخلاف معمول که مربی تیم میزبان به سمت کادر فنی تیم میهمان می‌رود این بار فیروز کریمی این فرصت را به کادر فنی تیم میزبان نداده و زودتر از حمید درخشان و دستیارانش به سمت کادر فنی پرسپولیس رفت.

* گابریل که به تازگی ITC او صادر شده و امروز اولین بازی‌اش را برای پرسپولیس انجام می‌دهد با شماره 66 برای این تیم به میدان رفته است.

* در ابتدای مسابقه امید عالیشاه به زمین خورد که ترکی داور مسابقه او را ندید و جالب اینکه هواداران پرسپولیس این موضوع را به او گوشزد کردند هم از این موضوع مطلع نشد تا پزشکان پرسپولیس به ترکی اعلام کردند که عالیشاه به زمین خورده است و به درمان نیاز دارد.

* دغاغله بازیکن سال گذشته ملوان تنها بازیکن پرسپولیس بود که به سمت بازیکنان حریف رفته و با هم‌بازی‌های سابق خود رفته و با آنها احوالپرسی کرد.

* حدود 150 تماشاگر انزلی‌چی با سر و صدای زیادی این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کنند. بنری در دست آنها قرار دارد که بر روی آن نوشته شده است «ملوان ارتش سیروس».

* پژمان نوری بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال در حالی پس از گل به سرخ‌پوشان خوشحالی کرد که هواداران پرسپولیس به خاطر سابقه حضور این بازیکن در این تیم انتظار این خوشحالی را نداشتند.

* پس از گل ملوان انزلی‌چی‌ها علاوه بر فحاشی شدید علیه تیم پرسپولیس و هوادارانش به شدت علی دایی را تشویق کردند.

* روی پیراهن پرسپولیس به جای اسپانسر شعار «انقلاب ما، انفجار نور بود» درج شده است.

* در قسمت سمت راست پیراهن پرسپولیس که معمولا آرم اسپانسر درج می‌شود نام متبرک پیامبر اعظم حک شده است.


ویدیو مرتبط :
گل پدیده با همکاری چمن ورزشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماشین عروس با پر مرغ هم پدیده ایست