ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پدیده به مصاف پرسپولیس می‌رود


پدیده خراسان هفته آینده به دیدار پرسپولیس می‌رود.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پدیده که برای برپایی اردویی به تهران خواهد آمد روز دوشنبه هفته آینده به دیدار پرسپولیس خواهد رفت.

این بازی در تهران برگزار می‌شود.

علیرضا مرزبان سرمربی پدیده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس این خبر را تائید کرد.


ویدیو مرتبط :
گل اول پدیده توسط یونس شاکری پرسپولیس 1 - 1 پدیده هفته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس با 7 +1 غایب به مصاف نفت می رود



اخبار,اخبارورزشی, پرسپولیس

 

 اخبار ورزشی  - پرسپولیس با 7 +1 غایب به مصاف نفت می رود/ نه مدافع دارند نه کاپیتان

 سرمربی پرسپولیس برای شروع نیم فصل دوم با یک مشکل بسیار بزرگ مواجه است؛ او نیمی از تیم اصلی خود را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ پرسپولیسی ها با 7 +1 غایب به سراغ دیدار مقابل نفت تهران از چارچوب دور برگشت رقابت های جام حذفی می روند.

این بازی روز دوشنبه 10 آذرماه  در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد و با توجه به حضور نفت در رده دوم جدول، کار پرسپولیس برای کسب پیروزی مقابل این تیم طلایی پوش دشوار به نظر می رسد به خصوص اینکه نفتی ها در دو بازی گذشته شان دو برد حساس مقابل تراکتورسازی (در لیگ ) و صنعت ساری (در جام حذفی) کسب کرده اند و در هر دو تورنمنت، جایگاه خوب و قابل تحسینی دارند.

اما حمید درخشان برای این بازی نمی تواند از امید عالیشاه، محمد نوری و محسن بنگر به خاطر محرومیت و مایکل اومانیا، پیام صادقیان، محمد عباس زاده و رضا حقیقی به خاطر مصدومیت استفاده کند. به این لیست 7 نفره که همگی یاران اصلی پرسپولیس بودند، رضا نوروزی را نیز اضافه کنید. بازیکنی که در هفته های ابتدایی فصل دچار پارگی رباط صلیبی شد و همچنان خانه نشین است. باید دید درخشان چه تفکراتی برای دیدار با نفت دارد و از چه ترکیبی برای شروع بازی هفته شانزدهم خود استفاده می کند.


 اخبار ورزشی  - خبرآنلاین