ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پدرو شایعه مذاکره با مورینیو را رد کرد


مهاجم بارسلونا که اخیرا به چلسی نسبت داده می شد شایعات درباره مذاکره با باشگاه لندنی را رد کرد.

کاپ: ملی پوش  اسپانیایی در تیمی که مسی، نیمار و سوارس را در خط حمله دارد، جایی ندارد و از دقایق کم بازی ناراضی است. همین موضوع هم باعث شده که رسانه ها گمانه زنی درباره جدایی او از بارسا را آغاز کنند. بیشترین تیمی که به این بازیکن نسبت داده می شود چلسی است. پدرو اما در این باره می گوید: من با مورینیو صحبت نکردم. این بی احترامی به بارسلونا است. این درست است که حاضرم رقم  فسخ قرارداد را پایین بیاورم و این هم درست است که پیشنهاداتی دارم. شرایط سختی دارم. هر کسی  دوست دارد دقایق بیشتری بازی کند، گزینه های بیشتری داشته باشد. اما اوضاع برای من سخت شده است. بازی کردن برای بارسلونا رویای من است. من عنوان های زیادی با این باشگاه کسب کردم و لذت بردم. اما همیشه باید انگیزه داشته باشم، بازی کنم و پیشرفت کنم. امیدوارم که بتوانم در بارسا بمانم. اما این باشگاهی است که انتظارات زیادی از بازیکنانش دارد. سخت است که همیشه در بالاترین سطح باشی و باید ببینیم در آینده چه پیش می آید. اما مطمئنا هر کسی وقتی بازی کند می تواند خوشحال تر باشد.

پدرو درباره جدایی کاسیاس از مادرید هم گفت: شرم آور است که بازیکنی مانند ایکر این طور نادیده گرفته شود. ما تاریخ او را می دانیم. در نتیجه برای او آرزوی بهترین ها را دارد و امیدوارم بتوانم با او خیلی سریع صحبت کنم و برایش در باشگاه جدیدش آرزوی موفقیت کنم.


ویدیو مرتبط :
فان؛ وقتی مورینیو فن خال را در راه جذب پدرو شکست می دهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ونگر و رد شایعه انتقال سسک به بارسلونا



 

ونگر و رد شایعه انتقال سسک به بارسلونا

 

آرسن ونگر، مربی آرسنال نسبت به انتشار شایعاتی در مورد توافق سسک باباشگاه بارسلونا اعلام کرد که کاپیتان اسپانیایی تیمش فروشی نیست.

روز شنبه مطبوعات اسپانیایی در گزارشی اعلام کردند که سسک فابرگاس با سران باشگاه بارسلونا به توافق رسیده تا در پایان رقابتهای این فصل با قراردادی 5 ساله به رختکن تیم کاتالان منتقل شود.

در همین راستا آرسن ونگر که همیشه در صحبتهایی از غیرقابل فروش بودن سسک می گوید، در پایان دیدار تیمش در اف ای کاپ مقابل لیدزیونایتد که با تساوی 1-1 به پایان رسید، به پرس اسوشیشن گفت:« من آدم شوخ طبعی هستم ولی این شوخی را درک نمی کنم.نمی دام چطور است که افراد  چنین حرفهایی را بدون آنکه ما از آن اطلاع داشته باشیم، بر زبان بیاورند. ما با بازیکنمان قرارداد داریم و اگر قصد فروش بازیکنمان را داشته باشیم، اعلام می کنیم.ما کسی را نمی فروشیم.»