ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پخش زنده «ال کلاسیکو» از شبکه 3


حساس‌ترین مسابقه باشگاهی دنیای فوتبال شنبه شب از شبکه سه بصورت زنده به روی آنتن خواهد رفت.

خبرگزاری ایسنا: حساس‌ترین مسابقه باشگاهی دنیای فوتبال شنبه شب از شبکه سه بصورت زنده به روی آنتن خواهد رفت.

علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانند شنبه، چهاردهم فروردین شاهد یکی از زیباترین بازی‌های فوتبال و رقابت میان دو تیم مطرح جهان باشند.

شبکه سه سیما از ساعت 23 و 15 دقیقه "ال کلاسیکو" مشهور دنیای فوتبال یعنی رقابت میان بارسلونا - رئال مادرید را برای فوتبال‌دوستان پخش می‌کند.

در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر اسپانیا، تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رقیب دیرینه خود رئال مادرید خواهد بود.

با توجه به اینکه دیدار رفت در سانتیاگو برنابئو را بارسلونا با نتیجه چهار بر صفر به نفع خود به پایان رسانده، این بازی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.


ویدیو مرتبط :
10گل برتر رئال مادرید در ال کلاسیکو با نظر شبکه رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخش زنده سخنرانی رئیس جمهور از ۴ شبکه



روحانی, سلاح هسته‌ای, سازمان ملل

پخش زنده سخنرانی رئیس جمهور از ۴ شبکه

سخنرانی رییس جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به طور زنده از شبکه‌های خبر، پرس تی‌وی، العالم و رادیو ایران پخش می‌شود.

«حسن روحانی» رییس جمهور کشورمان امشب (سه شنبه شب-۲ مهرماه) در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک سخنرانی خواهد کرد.

این نخستین سخنرانی روحانی در این نهاد بین المللی است و رسانه‌های خبری از سراسر جهان قصد دارند تا سخنرانی وی را به طور مستقیم و زنده به جهان مخابره کنند.

در این میان شبکه‌های تلویزیونی خبری ایران نیز برنامه ریزی کرده‌اند تا این سخنرانی مهم را به طور زنده برای مخاطبان خود و بویژه هموطنان پخش کنند.

از این رو، شبکه خبر این سخنرانی را به طور زنده برای مخاطبان فارسی زبان در داخل و خارج پخش می‌کند، شبکه پرس تی وی به زبان انگلیسی و شبکه العالم برای مخاطبان عرب زبان این سخنرانی را پوشش خواهد داد. شبکه رادیویی ایران نیز این مراسم را برای مخاطبان خود پخش خواهد کرد.

به گفته حمیدرضا عمادی مدیر اتاق خبر شبکه پرس تی وی، دو نفر در نوبت صبح مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهند کرد و رییس جمهوری ایران پنجمین سخنران نشست بعد از ظهر است و در صورتی که سخنرانان فرصت 20 تا 30 دقیقه‌ای در نظر گرفته شده برای هر کدام را رعایت کنند، سخنرانی دکتر روحانی حدود ساعت ۱۱:۳۰ امشب به وقت تهران آغاز می‌شود.

رییس جمهوری اسلامی ایران شامگاه دوشنبه وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد و قرار است علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، در اجلاس ویژه خلع سلاح هسته‌ای و اجلاس وزیران خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد نیز سخنرانی کند./فارس