ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پتروشیمی و شیمیدر به نیمه نهایی رسیدند


پتروشیمی و شیمیدر به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال رسیدند.

خبرگزاری ایسنا: پتروشیمی و شیمیدر به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال رسیدند.

رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با 4 مسابقه آغاز شد که در پایان این دیدارها پتروشیمی و شیمیدر به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و ماراتن دیگر تیم‌ها ادامه پیدا کرد.

در جریان این مسابقه‌ها، نفت آبادان که 2 بر یک از شهرداری گرگان پیش بود، در گرگان به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 79 بر 74 حریفش را شکست داد و با کسب سومین برد، در آستانه صعود به جمع 4 تیم نخست لیگ قرار گرفت.

تماشاگران گرگانی در این مسابقه نیز حاشیه‌هایی ایجاد کردند که باعث وقفه مسابقه برای دقایقی شد. در نهایت نیز با مهیا شدن شرایط بازی، این دیدار ادامه پیدا کرد و به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

در مشهد تیم ثامن میزبان شیمیدر بود و با توجه به اینکه سه بر صفر از مهمانش عقب بود، چیزی برای از دست دادن نداشت و به دنبال کسب نخستین برد بود تا رقابتش برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی ادامه‌دار شود اما شاگردان حاتمی در این مسابقه نزدیک ناکام بودند و 65 بر 64 برابر حریف خود مغلوب شدند تا شیمیدر به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

در تبریز پتروشیمی صدرنشین لیگ به مصاف شهرداری تبریز رفت و با نتیجه 96 بر 69 میزبانش را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید.

اما در حساس‌ترین دیدار دانشگاه آزاد توانست شهرداری اراک را شکست دهد و رقابتش برای این تیم برای صعود به نیمه نهایی را به بازی بعدی بکشاند. اراکی‌ها 3 بر یک از دانشگاه آزاد پیش هستند و پنجشنبه در خانه خود به مصاف این تیم می‌روند و در صورت پیروزی به جمع چهار تیم اضافه خواهند شد.

در مرحله نیمه نهایی پتروشیمی با برنده ماراتن دانشگاه آزاد، شهرداری اراک رقابت خواهد کرد و شیمیدر به مصاف برنده ماراتن نفت آبادان – شهرداری گرگان می‌رود.


ویدیو مرتبط :
‫حواشی بسکتبال پتروشیمی 69 83 الریاضی لبنان نفت آبادان 99 76 شیمیدر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

والیبالیست‌های ایران به نیمه نهایی رسیدند



والیبال جام ملت‌های آسیا,نتایج والیبال جام ملت‌های آسیا

والیبال جام ملت‌های آسیا؛
والیبالیست‌های ایران به نیمه نهایی رسیدند

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل تیم لبنان به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال جام ملت‌های آسیا 2013 امارات صعود کرد. تیم ایران برای رسیدن به فینال جام هفدهم، در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه به مصاف ژاپن می‌رود.

به گزارش مهر، مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره مسابقات والیبال جام ملت‌های آسیا امروز جمعه در شهر دبی امارات در جریان است که در دومین دیدار این مرحله تیم ملی والیبال ایران از ساعت 13:30 به وقت تهران به مصاف تیم لبنان رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 17 شکست بدهد.

شاگردان ولاسکو در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ژاپن می‌روند. ژاپن در نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی موفق شد با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 26 بر 25، 25 بر 21 و 25 بر 16 برابر تایلند به پیروز دست یابد.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در کشور امارات در حال برگزاری است که در دیگر دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی استرالیا به مصاف کره‌جنوبی می‌رود و چین برابر هند صف آرایی خواهد کرد./مهر