ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پتروشیمی راهی فینال لیگ بسکتبال شد


تیم بسکتبال پتروشیمی با برتری مقابل شهرداری اراک به عنوان نخستین تیم راهی لیگ برتر بسکتبال شد.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های شهرداری اراک و پتروشیمی بندرامام در آغاز مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال عصر امروز از ساعت 17 در اراک برگزار شد که این بازی با برتری 100 بر 86 پتروشیمی به پایان رسید تا شاگردان مهران شاهین طبع به عنوان نخستین تیم راهی فینال شوند.

در این بازی پتروشیمی از همان ابتدا برتر نشان داد و 3 کوارتر اول را با نتایج 22 بر 16، 31 بر 23، 20 بر 13 پیروز شد و کوارتر چهارم با نتیجه 34 بر 27 به سود اراکی‌ها به پایان رسید.

پتروشیمی با این نتیجه و احتساب 3 پیروزی در دور مقدماتی به فینال صعود کرد.

شاگردان شاهین طبع در فینال باید به مصاف برنده تیم‌های نفت آبادان و شیمیدر بروند.


ویدیو مرتبط :
فینال لیگ حرفه ای بسکتبال بانوان آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پتروشیمی قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد/ پایان عصر مهرام!



پایان عصر مهرام!

پتروشیمی قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد/ جام به بندر رفت

پتروشیمی با برتری مقابل مهرام قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد.

به گزارش  فارس، در پنجمین و آخرین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندر امام (ره) از ساعت 15:30 دقیقه امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با حساب 88 بر 74سود پتروشیمی به پایان رسید تا بندری‌ها عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

پیش از این هر کدام از دو تیم دو برتری در رقابت‌های گذشته را به نام خود ثبت کرده بودند تا عنوان قهرمانی لیگ برتر امسال بسکتبال با برتری امروز پتروشیمی در دیدار پنجم در خانه حریف به این تیم برسد.

مهرام با ترکیب کامرانی، نیکخواه بهرامی، حاجیان، میلیچ و السون به میدان آمد و مهران حاتمی هم جابر ابراهیم، سانی بچیروویچ، بهنام یخچالی، حامد سهراب‌نژاد و ارغوان را به میدان فرستاد.

پتروشیمی کوارتر‌های اول تا سوم را به ترتیب 22 بر 19، 19 بر 13، 26 بر 14 به سود خود پایان داد و کوارتر چهارم هم با نتیجه 24 بر 14به سود مهرام به پایان رسید.

فصل گذشته هم این دو تیم فینال لیگ برتر بسکتبال را برگزار کرده بودند که آن دیدار با برتری مهرام و پنجمین قهرمانی پیاپی این تیم همراه شده بود که به این ترتیب پتروشیمی با انتقام شکست فینال فصل گذشته نوار قهرمانی‌های پیاپی مهرامی‌ها را هم پاره کرد./فارس