ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پتانسيل قهرماني در جام حذفي را داريم



 

 

كربكندي: پتانسيل قهرماني در جام حذفي را داريم

 

كربكندي: پتانسيل قهرماني در جام حذفي را داريم

خبرگزاري فارس: سرمربي صباي قم گفت: تيم ما پتانسيل قهرماني در جام حذفي را دارد.

رسول كربكندي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد ديدار فردا برابر مس كرمان در جام حذفي گفت: بازي سختي داريم. مس اكنون يك تيم متحول شده است و شرايط خوبي دارد و در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا در روزهاي اخير برنده شده است.با اين حال ما ميزبان اين مسابقه هستيم و ديگر نيازي نداريم كه مسافرتي داشته باشيم و به ويژه آنكه 4 روز قبل نيز مسابقه داشتيم.
وي ادامه داد: برنده اين ديدار به جمع 4 تيم برتر جام حذفي صعود مي‌كند و به همين دليل بازي سختي براي هر دو تيم است. بازيكنان ما بايد بدانند با حريف قدرتمندي ديدار داريم.

كربكندي در مورد اينكه برتري برابر استقلال چقدر مي‌تواند به بازيكنان اين تيم در اين ديدار انگيزه بدهد اظهار داشت: اين امر به ديدگاه بازيكنان بستگي دارد. در آن ديدار با وجود آنكه بازيكنان صبا در حد و اندازه خودشان نبودند اما توانستند برنده از ميدان خارج شوند. در حال حاضر نيز ذوب آهن پتانسيل قهرماني در جام حذفي را دارد اگر بازيكنان اين مسئله را باور داشته باشند و با تمام توان برابر مس بازي كنند./خبرگزاری جمهوری اسلامی(فارس)


ویدیو مرتبط :
اهداء جام قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل - قسمت اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گامبا - ناگویا فینال جام امپراطور ژاپن




 

 

فوتبال

 

گامبا اوزاکا ۲-۱ وگالتا سندای را شکست داد و به فینال جام امپراطور ژاپن رسید.

در ادامه رقابت‌های فوتبال جام امپراطوری ژاپن و در بازی دیگر نیمه نهایی ناگویا بعد از تساوی ۱-۱ در وقت اضافه در ضربات پنالتی ۵-۳ شیمیزو اس پلاس را برد تا یک پای دیگر فینال باشد.

جام امپراطور قدیمی ترین مسابقات فوتبال در ژاپن است که به صورت حذفی برگزار می شود و همه تیم های حرفه‌ای و غیر حرفه ای حق شرکت در آن را دارند.

قهرمان جام امپراطور ژاپن چهارمین نماینده باشگاه‌های این کشور خواهد بود که به همراه سه تیم برتر لیگ به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می کنند.

بازی فینال روز اول ژانویه برگزار می شود.