ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پای یگان ویژه هم به درفشی فر باز شد


یگان ویژه نیروی انتظامی در نهایت مجبور شد هواداران و خبرنگاران را از ورزشگاه درفشی‌فر بیرون کند.

خبرگزاری فارس: تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی خاص و ویژه رقم خورد. به دلیل برکناری علی دایی و انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی بازیکنان نتوانستند تمرین کنند.

یگان ویژه در نهایت هواداران را بیرون کرد و بعد از آن هم به سمت خبرنگاران آمد و از آنها خواست ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کنند. همچنین نور‌افکن‌های ورزشگاه درفشی‌فر خاموش شد.

علی دایی لحظاتی قبل از اینکه یگان ویژه هواداران را بیرون کنند به یکی از دوستان خبرنگار خود گفت: لحظاتی دیگر یگان ویژه هواداران و خبرنگاران را بیرون می‌کند تا حمید‌رضا سیاسی و حمید درخشان بدون برخورد با خبرنگاران و هواداران به راحتی ورزشگاه را ترک کنند.


ویدیو مرتبط :
شلیک پلیس یگان ویژه به پای خودش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه ویژه پرسپولیسی‌ها در درفشی‌فر


سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر در جمع بازیکنان و مربیان پرسپولیس به صحبت پرداخت.

خبرگزاری فارس: در حالیکه قرار بود تمرین امروز صبح تیم فوتبال پرسپولیس در ساعت 9 صبح در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شود اما با حضور علی‌اکبر طاهری سرپرست این باشگاه در ورزشگاه درفشی‌فر پیش از شروع تمرین جلسه‌ای با حضور کلیه اعضای کادر فنی و کلیه بازیکنان در سالن کنفرانس ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

در این جلسه علی‌اکبر طاهری در سخنانی برای بازیکنان از مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس صحبت کرد و همچنین از روزهای پرسپولیس بدون او برای بازیکنان حرف زد.

همچنین طاهری در ادامه صحبت‌هایش از بازیکنان خواست حالا که مشکلات مالی در حال حل شدن است بازیکنان پرسپولیس همه توان‌شان را برای بالا رفتن پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ به کار بگیرند تا با این کار روح مرحوم نوروزی هم در آرامش باشد.

همچنین بازیکنان و حاضرین در این جلسه فاتحه‌ای برای کاپیتان فقید خود قرائت کردند.