ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پایان کار هندبالیست‌های ایران با 5 شکست


تیم ملی هندبال ایران با قبول شکست برابر تونس با 5 باخت به کار خود در مرحله گروهی مسابقات هندبال قهرمانی جهان پایان داد.

ایسنا: تیم ملی هندبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف تونس رفت و با ارائه نمایشی نه چندان مطلوب با نتیجه 30 بر 23 تن به شکست داد. ماچک در این دیدار کمت به بازیکنان اصلی بازی داده بود. ایران که دیگر شانسی برای صعود به 16 تیم پایانی نداشت تنها برای آبروداری وارد میدان شده بود اما از همان ابتدا مشخص بود که آنها کار سختی در این دیدار دارند به ویژه اینکه از بیرون سالن تماشاگران زیادی به سمت سالن السد در حرکت بودند و جو سالن در اختیار تونسی ها بود.

ملی پوشان ایران در این دیدار با پیراهن های قرمز و شورت سورمه ای و دروازه بانان با پیراهن زرد و شلوار مشکی برابر سفید پوشان تونس قرار گرفتند. ایران در این دیدار هم همانند بازی های قبلی خود نمایش ثابتی نداشت و عملکرد پرنوسانی را به نمایش گذاشت. برتری دو گله ایران با گل های زیاد نماینده آفریقا پاسخ داده شد اما ملی پوشان ایران در دقایقی پایانی به بازی برگشتند و توانستند کار را به تساوی بکشاننند.

مانند دیدار قبلی ایران برابر اتریش باز هم ایرانی های کمی برای تشویق تیم خود در سالن حضور داشتند. در ابتدای بازی دو تیم به احترام درگذشت پادشاه عربستان یک دقیقه سکوت کردند.

بازی از همان ابتدا روان آغاز شد و در دقیقه 6 دو تیم 3بر 3 مساوی شدند. پویا نوروزی نیز که جایگزین الله کرم استکی شده بود در این دیدار در زمین حاضر بود. محسن بابا صفری هم گلر اصلی ایران بود.

ملی پوشان ایران باز هم در زدن ضربات آخر بی دقت بودند. در این میان نوروزی نژاد با بازیکنی از تونس درگیری کوچکی پیدا کرد و وقتی تعویض شد بروت ماچک بر سر او فریاد زد و با عصبانیت کارت مخصوص گرفتن وقت استراحت فنی را برداشت. زمانی که ایران گل نهم خود را دریافت کرد ماچک با اشاره با حیدری راد از او خواست خود را گرم کند.

در دقیقه 20 بازی زمانی که حیدر پور یکی از ضربات تونسی ها مهار کرد فریاد بلندی را سر داد. با این حال تونس با نتیجه 9 بر 7 پیش بود.

ایران در دقیقه 24 توانست بازی را به تساوی 10 بر 10برساند. از نکات جالب بازی حضور مجتبی کرمیان در زمین بود که هر بار وارد زمین می شد یکپ گل برای ایران به ثمر می رساند و دوباره بر روی نیمکت بر می نشست.

نیمه نخست در نهایت با تساوی 12 بر 12 به پایان رسید.

اتفاق بازی برابر بوسنی در نیمه دوم دوباره رخ داد. در شرایطی که نیمه نخست با تساوی 12 بر 12 به پایان رسیده بود، شوت‌های احساسی و دفاع ضعیف باعث دریافت 7 گل شد تا با احتساب این که آخرین گل نیمه نخست را هم تونس زده بود، نماینده آفریقا 8 گل بدون پاسخ وارد دروازه ایران کند.

عملکرد ملی پوشان در نیمه دوم به طرز عجیبی ضعیف بود و در حالی که هفت دقیقه از نیمه دوم سپری شده بود حتی یک گل هم برای ایران به ثمر نرسیده بود. آمار توپ های از دست رفته 13-7 بود تا مشخص شود چه اندازه بی دقتی در حملات ایران وجود دارد.

ایران بالاخره به گل رسید و البته تونستی ها هم بیکار ننشستند و دو بار دروازه ایران را باز کردند تا 20 بر 13 پیش بیفتند. ماچک ناامید از بازی شاگردانش به تماشای بازی نشسته بود و به نظر می رسید که پذیرفته که باید مرحله گروهی را بدون امتیاز به پایان برساند.

کرمیان نمایش بد ملی پوشان را کامل کرد و نتوانست در مصاف پنالتی با دروازه بان حریف گلزنی کند. در حالی که تابلوی زمان‌سنج حکایت از عبور از دقیقه 40 بازی داشت ایران تنها یک گل به ثمر رسانده بود و این عدد برای تونس 9 بود.

در شرایطی که ماچک تلاش می کرد به شکل دوره ای به بازیکنانش استراحت بدهد، تونس با تمام قوا بازی می کرد. الله کرم استکی در این دیدار اصلا به میدان نرفت و به جای او نوروزی نژاد وظیفه توپ پخش کنی را بر عهده داشت.

برتری 27 بر 18 به سود تونس ماچک را به این نتیجه رساند که این دیدار نیز از دست رفته است. باباصفری بار دیگر درون دروازه قرار گرفت. دو تیم به شکل متناوب به گل می رسیدند و این مساله باعث می شد اختلاف تقریبا حفظ شود. در پایان تابلوی نتایج برتری 30 بر 23 را به سود تونس به تصویر کشید. بازیکن شماره 7 تونس به نام جلال الدین تواتی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.


ویدیو مرتبط :
کار هندبالیست های ایران برای رسیدن به المپیک ریو سخت شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان کار ایران در لیگ جهانی با شکست


تیم ملی والیبال ایران آخرین بازی خود در لیگ جهانی ۲۰۱۵ را برابر روسیه برگزار کرد و در حالی که شاگردان کواچ از انگیزه لازم برخوردار نبودند نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا نخستین برد روسیه رقم خورد.

خبرگزاری مهر: دومین دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه در چارچوب هفته هشتم رقابتهای لیگ جهانی از ساعت ۲۱ امروز شنبه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد که این بازی را تیم کشورمان ۳ بر یک به قهرمان المپیک لندن واگذار کرد. تیم ایران ست‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ واگذار کرد و تنها ست دوم را ۲۵ بر ۱۹ برنده شد.

بدین ترتیب تیم ملی ایران با ۶ برد و ۶ باخت به کار خود در لیگ جهانی پایان داد. شاگردان کواچ در گروه B با ۱۸ امتیاز به کار خود پایان دادند. تیم روسیه هم که یازده باخت متوالی را در کارنامه داشت سرانجام در آخرین بازی خود برابر ایران پیروز شد و ضمن ثبت نخستین برد جمع امتیازاتش را به عدد ۵ رساند اما بعد از ایران در رده چهارم جدول رده‌بندی باقی ماند.