ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پایان شایعه جدایی راموس از رئال با یک عکس


در روز آشتی‌کنان رئیس و مدافع رئال‌مادرید، فوق‌ستاره برنابئو، غایب بزرگ اولین ملاقات اعضای قهرمان سابق اروپا در تابستان امسال بود.

خبرگزاری تسنیم: در اولین جلسه رسمی رافائل بنیتس، سرمربی رئال‌مادرید با بازیکنان تیمش، سرخیو راموس، مدافع ناراضی تیم با قرار گرفتن در آغوش فلورنتینو پرس بر تمایلش به ماندن در برنابئو مهر تایید زد اما کریس رونالدو، خامس رودریگس، کاسیمیرو و لوکا مودریچ به جلسه نیامدند.

رئالی‌ها پس از جلسه روز پنج‌شنبه از امروز(جمعه) تمرینات خود را شروع می‌کنند و یکشنبه به قصد حضور در اولین تور تابستانی به استرالیا پرواز می‌کنند.

پایان شایعه جدایی راموس از رئال با یک عکس

کریس رونالدو یکشنبه، 12 جولای به تمرینات تیم برمی‌گردد و در استرالیا، همراه رئال خواهد بود اما کاسیمیرو و رودریگس به خاطر خستگی ناشی از حضور در کوپاآمه‌ریکا از حضور در تور استرالیا معاف هستند و  تا 23 جولای استراحت خواهند کرد.

تونی کروس، هافبک آلمانی هم پس از خط خوردن از لیست اخیر یوآخیم لو،سرمربی ژرمن‌ها درست مانند مودریچ به زودی به تعطیلات 49 روزه خود خاتمه داده و به تیم اضافه می‌شود.

اما اتفاق مهم اولین جلسه بنیتس با بازیکنان تیمش، آشتی راموس با پرس بود.

راموس که تا سال 2017 با رئال قرارداد دارد به نوشته روزنامه‌های انگلیس فقط به خاطر بازارگرمی، داستان جدایی از رئال‌مادرید را به راه انداخته  و قیمت 90 میلیون پوندی رئال برای او، همه تیم‌های خواستار مدافع اسپانیایی را فراری داده است.

در این شرایط انتشار عکسی از در آغوش گرفتن رئیس سفیدپوشان از سوی مدافع به ظاهر ناراضی در اولین حضور رئالی‌ها درکمپ «والدبباس» پایانی بر همه شایعات محسوب می‌شود.


ویدیو مرتبط :
رامبد جوان با اننتشار این فیلم شایعه جدایی از نگار جواهریان را پایان داد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش راموس به شایعه جدایی‌اش از رئال


مدافع اسپانیایی کهکشانی‌ها به اخبار اخیر که از نارضایتی وی از رویکرد مدیران باشگاه و تمایلش به ترک سانتیاگو برنابئو حکایت داشته‌اند، واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: نشریه مارکا در گزارشی اختصاصی از برگزاری یک جلسه خصوصی میان سرخیو راموس، برادر او و مدیرنامه‌هایش در حضور خولیو سن، یکی از وکلای زبده مادرید خبر داده و اعلام کرده است که هدف از برگزاری این جلسه بررسی شرایط توسط مدافع میانی کهکشانی‌ها درباره آینده و یکسری مسائل شخصی‌اش بوده است.

خبرنگار نشریه مارکا که تنها رسانه مطلع از برگزاری این جلسه (یک روز پس از انتشار خبر تمایل راموس برای پیوستن به منچستریونایتد) بوده است، از راموس در خصوص شایعاتی که راجع به آینده این بازیکن اسپانیایی ساخته شده است، از او سؤالی پرسیده که مدافع کهکشانی‌ها در پاسخ گفته است: من هرگز نگران چیزی نمی‌شوم.

در حالی که اکثر بازیکنان رئال مادرید برای سپری کردن تعطیلات تابستانی خود به نقاط مختلف اروپا سفر کرده‌اند، راموس همچنان در مادرید به سر می‌برد تا برنامه‌های خود را برای آینده‌اش مشخص کند و این در شرایطی است که تنها دو هفته دیگر به پایان تعطیلات تابستانی کهکشانی‌ها باقی مانده و مذاکرات برای تمدید قرارداد راموس به حالت تعلیق درآمده است.

قرارداد فعلی راموس در پایان ماه ژوئن سال 2017 به پایان می‌رسد و گفته می‌شود که شرط او برای تمدید این قرارداد افزایش حقوقش از شش به 10 میلیون یوروست. در همین حال گفته می‌شود که واکنش نشان ندادن مسئولان باشگاه رئال مادرید به جنجال اخیر بارسایی‌ها درباره راموس او را ناراحت و بیش از پیش به ترک سانتیاگو برنابئو راغب کرده است.