ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پایان سفر پرحاشیه کمانداران به آمریکا همراه با شکست



اخبار,اخبار ورزشی,رقابت های جام جهانی

در پایان چهارمین مرحله رقابت های جام جهانی تیروکمان داخل سالن در لاس وگاس آمریکا کمانداران کامپوند ایران با شکست در مرحله مقدماتی این رقابتها از راهیابی به مرحله حذفی انفرادی بازماندند و از دور مسابقات خارج شدند.

به گزارش ایسنا، برای این رقابتها کاروان ایران با 4 کماندار متشکل از اسماعیل عبادی، یاسر عمویی، مجید قیدی و امیرکاظم‌پور و 5 همراه از جمله امیدنجاری مدیر تیم‌های ملی تیروکمان، مجید احمدی سرمربی تیم ملی کامپوند، محمدعلی شجاعی رییس فدراسیون، مازیار ناظمی به عنوان نماینده حراست و حاجی انزهایی مسوول کمیته بین‌الملل فدراسیون به لاس وگاس رفت که بیشتر بودن تعداد همراهان از ورزشکاران حاشیه‌هایی را برای این فدراسیون در پی داشت.

این در حالی بود که شجاعی رئیس فدراسیون تیروکمان دائما از کمبود بودجه صحبت می‌کرد و حتی شنیده می‌شود حقوق کارمندان فدراسیون چند ماه است پرداخت نشده که در این شرایط اعزام یک مربی و یک همراه به این مسابقات که در رشته غیرالمپیکی کامپوند بود، کفایت می‌کرد.

سه دوره قبلی جام جهانی تیروکمان در کشورهای تایلند، فرانسه و مراکش بوده که البته ایران در مسابقات مراکش غایب بود و اگر فدراسیون واقعا در تنگنای مالی قرار دارد حتی می توانست تیم کامپوند را به آمریکا اعزام نکند تا اردوها و مسابقات رشته المپیکی ریکرو برای بازیهای ریو به موقع انجام شود.

نتایج کمانداران ایران در جام جهانی آمریکا به ترتیب زیر است:
در مرحله مقدماتی این رقابتها، اسماعیل عبادی با ٢٩٩ امتیاز در بخش کامپوند مردان در جایگاه 54 جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی قرار گرفت.

مجید قیدی با ٢٩٨ امتیاز در جایگاه 145 جدول رده‌بندی ایستاد.

یاسر عمویی با ٢٩٧ امتیاز در جایگاه 187 قرار گرفت.

امیر کاظم پور با ٢٩٢ امتیاز رتبه 251 جدول رده بندی مرحله مقدماتی را به خود اختصاص داد.

هیچکدام از کمانداران ایران نتوانستند به دور حذفی مسابقات برسند.

همچنین اسماعیل عبادی در رقابتهای فینال جامهای جهانی هم شرکت کرد که عبادی نتوانست به جمع 6 کماندار برتر این رقابتها راه پیدا کند و از دور مسابقات حذف شد.

 

 اخبار ورزشی  -  ایسنا


ویدیو مرتبط :
ماجرای سیاست‌های خصمانه آمریکا و صعود پرحاشیه تیم ملی فوتبال به جام جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اوباما تا پایان دوره ریاست جمهوری اش به تهران سفر نمی کند / روابط ایران و آمریکا در روزهای باقی مانده دولت فعلی برقرار نمی شود



 اخبارسیاست خارجی ,خبرهای  سیاست خارجی,روابط آمریكا و ایران

یک مقام آمریكایی كه مسئول امور منطقه می باشد، به بیان واقعیت هایی در مورد روابط آمریكا و ایران پرداخت.

  عبدالكریم ابو النصر در روزنامه النهار نوشت: یک مقام آمریكایی كه مسئول امور منطقه می باشد، به بیان واقعیت هایی در مورد روابط آمریكا و ایران پرداخت.

به گزارش انتخاب ، در ادامه این گزارش به نقل از مقام آمریکایی آمده است:

اول: باراك اوباما رئیس جمهور آمریكا، قبل از پایان دوره خود در ژانویه، از ایران دیدار نخواهد كرد. و نمی خواهد آنچه را كه با كوبا اتفاق افتاد یعنی صلح پس از بیش از پنجاه سال بیگانگی و جدایی را تكرار كند.

دوم: روابط دیپلماتیك قطع شده بین آمریكا و ایران از سال 1979، بطور كامل و یا بخشی از آن در دوران اوباما باز نخواهد گشت، و دو كشور در هیچ سطحی، سفیر و نمایندگان دیپلماتیك رد و بدل نخواهند كرد، همانطور كه با كوبا اتفاق افتاد.

سوم: با وجود امضای توافق هسته ای، روابط آمریكا و ایران در دوران اوباما، بطور كامل عادی نخواهد شد و بین دو كشور روابط حسنه صورت نخواهد گرفت.

چهارم: بطور كلی هدف اساسی توافق هسته ای به امضا رسیده توسط ایران و آمریكا و دیگر كشورها، عادی سازی روابط آمریكا و ایران و بهبود آن نبوده است.

پنجم: كشورهای حوزه خلیج فارس مسئولیتی در قبال عدم وجود روابط عادی و بهبود یافته بین آمریكا و ایران ندارند، بلكه اختلافات بزرگ و جدی بین دو كشور عامل این اوضاع می باشد. روابط بین آمریكا و ایران زمانی عادی خواهد شد كه تهران سیاست های خود در منطقه را بطور كامل تغییر دهد و از صدور انقلاب و حضور در تعدادی از میادین اصلی مانند سوریه، یمن و منطقه خلیج فارس، دست بردارد.

ششم: دولت آمریكا، دست از تحریم هایی که تاكنون بخاطر حمایت از تروریسم(!) و "حزب الله" و اعمال کرده، برنخواهد داشت. این ها تحریم هایی هستند كه مانع هر گونه روابط حسنه بین دو كشور می گردد.