ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاکت‌های خریداران امتیاز باشگاه نفت باز شد


بازرس قانونی باشگاه نفت تهران گفت: پاکت‌های پیشنهادات مربوط به خریداران امتیاز باشگاه نفت در حضور اعضای هیئت واگذاری باز شد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، حسین آل اسحاق در مورد آخرین وضعیت واگذاری امتیاز باشگاه نفت تهران گفت: عصر روز گذشته (یکشنبه) پاکت‌های پیشنهادات مربوط به خریداران امتیاز باشگاه نفت در حضور اعضای هیئت واگذاری باز شد که در آن هم پیشنهاداتی از تهران و هم شهرستان وجود داشت.

وی افزود: با توجه به تنوعی که در پیشنهادات ارائه شده وجود دارد همه آنها را با دقت بررسی کرده و سعی می‌کنیم تا پایان هفته بهترین پیشنهاد را برگزینیم که در آن منافع باشگاه و عوامل آن به خوبی در نظر گرفته شده باشد.


ویدیو مرتبط :
خریداران باشگاه پرسپولیس و استقلال در مزایده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی سپاهان با استیماچ برابر نفت/ تراکتورسازی باز هم امتیاز داد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نخستین بازی خود با سرمربیگری استیماچ برابر نفت تهران پیروز شد تا شروع خوبی با سرمربی جدید خود داشته باشد. زور صبا و ذوب آهن بهم نرسید و تراکتورسازی بازهم امتیاز داد.

هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۱۵ امروز با برگزاری چهار دیدار ادامه پیدا کرد که در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف نفت تهران رفت و در پایان برابر این تیم ۲ بر یک پیروز شد. این نخستین برد سپاهان با استیماچ است که جانشین فرکی در سپاهان شد.

ابتدا این تیم نفت بود که از میزبان خود پیش افتاد. گل این تیم را علی قربانی در دقیقه ۳۶ به ثمر رساند. در دقیقه ۳۴ این نیمه نفت صاحب یک ضربه پنالتی شد که علی بوحمدان آن را از دست داد. در دقیقه ۴۵ بازی مهدی شریفی گل تساوی را به ثمر رساند. در دقیقه ۸۹ بازی عقیلی از روی نقطه پنالتی برای سپاهان گلزنی کرد تا این تیم به بردی ارزشمند و شیرین دست یابد.

تیم ذوب آهن، همشهری سپاهان در زمین صبای قم به میدان رفت و در حالی که میزبان را در شرایط بهتری می‌دید به یک امتیاز برابر این تیم قناعت کرد تا رویارویی علی دایی و یحیی گل‌محمدی برنده نداشته باشد.

در تبریز تیم تراکتورسازی بار دیگر امتیاز داد و این بار نتوانست از پس سیاه جامگان بر بیاید. جدال این دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش با تساوی خاتمه یافت. باید دید با این وضعیت مسئولان باشگاه تراکتورسازی چه واکنشی نسبت به سرنوشت تونی در این تیم خواهند داشت.

تیم سایپا با وجود اینکه یک نیمه برابر ملوان متوقف شده بود در نیمه دوم ابتدا دو گل به مهمان شمالی خود زد و بلافاصله یکی از گل‌ها را دریافت کرد اما تا پایان برتری خود را حفظ کرد تا ۲۰ امتیازی شده و به جمع بالانشینان جدول بپیوندد.

نتایج دیدارهای همزمان لیگ برتر به شرح زیر است:

* سپاهان ۲ - نفت تهران یک
- گل‌ها: مهدی شریفی (۴۵) و هادی عقیلی (۸۹ - پنالتی) برای سپاهان علی قربانی (۳۶) برای نفت تهران

* صبای قم صفر - ذوب آهن اصفهان صفر

* تراکتورسازی تبریز صفر - سیاه جامگان مشهد صفر

* سایپا ۲ - ملوان انزلی یک
- گل‌ها: ابراهیم صادقی (۶۰) و علی زینالی (۷۷) برای سایپا و سیاوش حق نظری (۷۹) برای ملوان

پدیده یک -  راه‌آهن صفر

گل:محمد علی مردانی

 

اخبار ورزشی - مهر