ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پالس مثبت بیرانوند به پرسپولیس


دروازه بان جوان نفت تهران همچنان به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای پیوستن به پرسپولیس ابراز تمایل می کند.

ورزش سه: علیرضا بیرانوند در بازی با نفت تهران با پیراهن یک دست قرمز در زمین حاضر شد تا مشخص شود او تمایل دارد برای فصل بعد به پرسپولیس برود. بیرانوند روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود هم عدد 6 نشان داد تا تمام تلاش خود را برای پیوستن به این تیم را علنی کند.

بیرانوند در تعطیلات نیم فصل تا آستانه پیوستن به پرسپولیس پیش رفت اما باشگاه نفت رضایت نامه اش را صادر نکرد اما به نظر می رسد این انتقال برای فصل آینده نهایی می شود.


ویدیو مرتبط :
مهاجم قرمز ها در لالیگا|بیرانوند در پرسپولیس|ناجی طارمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پالس اینستاگرامی بیرانوند به پرسپولیس


شایعات درباره جدایی بیرانوند از نفت و پیوستنش به یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس به اوج رسیده است.

خبر آنلاین: علیرضا بیرانوند در این سال ها به یکی از بهترین دروازه بان های ایران تبدیل شده است. این نظر اکثر کارشناسانی است که توانایی های منحصر به فردی در او سراغ دارند و البته نظر کارلوس کروش که معمولا در تمامی اردو های تیم ملی از بیرانوند استفاده کرده است. دروازه بان تیم نفت هر چقدر تا سال گذشته فقط به واسطه عملکرد خوبش روی جلد روزنامه ها می رفت، امسال اسیر کلی حاشیه و جنجال شده است. همه عادت داشتند که او را به واسطه پرتاب های دست فوق العاده اش حتی در سایت های معتبر جهانی ببینند اما بیرانوند این فصل بیشتر به سمت حاشیه کشیده شده است و دیگر خیلی خبری از آن گلر شش دانگ فصل پیش نیست. همه چیز انگار از بازی رفت این فصل در لیگ با استقلال شروع شد. وقتی منصوریان به دروازه بان تیمش گفته بود که به عنوان گلر ذخیره تمرین کند، اما او از دستور منصوریان سرپیچی کرد و بعد از آن مربی نفت کاملا به وضوح اعلام کرد که دیگر آن رفتار گرم قبل را با بیرانوند نخواهد داشت. اما دروازه بان لرستانی تیم نفت با همان سادگی و سر به زیری خاص خودش این مسئله را با مصاحبه هایی از دل منصوریان درآورد و دوباره از بازی با پرسپولیس به ترکیب برگشت. اتفاقا در آن بازی موقعیت های زیادی از شاگردان برانکو گرفت و مهاجمان پرسپولیس را در گلزنی ناکام گذاشت.

ولی حالا که نیاز منصوریان به دروازه بان تیمش بیشتر شده است، بیرانوند هوایی شده است تا نفت را ترک کند. حالا اینکه او به کدام تیم می رود خود یک داستان جداست. همه از علاقه بیرانوند به استقلال بار ها و بار ها صحبت کرده اند. این را حتی می توان از عکس های او در صفحه شخصی اش فهمید که با 4 قلب آبی همراه بوده است. اما جالب است این روز ها مشکلات جدید سوشا مکانی با پرسپولیس او را تا مرز خارج شدن از لیست تیم برانکو قرار داده است. از طرفی ایمان صادقی دروازه بان دوم پرسپولیس هم به تازگی از این تیم جدا شد و به خونه به خونه بابل پیوست. همه این اتفاق ها دست به دست هم داده است تا شایعات جدیدی مبنی بر علاقه بیرانوند نسبت به پیوستن به پرسپولیس دهان به دهان شود. هر چند خود بیرانوند در این مدت از پیشنهاد پرسپولیسی ها ابراز بی اطلاعی کرده است اما از این نمی توان گذشت که یک هفته ای است که 4 قلب آبی او زیر پست هایش در صفحه شخصی اش تبدیل شده است به 6 ستاره قرمز!

حتی اگر پرسپولیس به بیرانوند پیشنهاد هم بدهد، نیاز منصوریان به گلر تیمش و البته قرارداد او با نفت شاید برای او مشکل ساز شود. بیرانوند تا پایان فصل بعد با تیم خود قرارداد دارد و مبلغ قرارداد او هم نزدیک به 1 میلیارد تومن شده است. او امسال با 50 درصد یکی از بالاترین دریافتی های نفت را داشته است. با اینکه هم نفت و هم منصوریان بحث جدایی او را به شدت تکذیب کرده اند اما نفت این روز ها اوضاع مالی خوبی ندارد. شاید اگر تیمی پیشنهادی بالایی به بیرانوند بدهد، ممکن است برای تامین هزینه های تیم راه خروج برای بیرانوند هموار شود. درست مثل سال گذشته که نفتی ها در نیم فصل مجبور شدند پورعلی گنچی را بفروشند و با پول فروش او توانستند 20 درصد قراداد بازیکنان تیم را بدهند.