ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاشازاده: دربی همیشه حساس است


مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دربی بازی مرگ و زندگی برای دو تیم است گفت: دربی همیشه حساس است و کاری هم به اینکه چه تیمی درکجای جدول است، ندارد.

خبرگزاری مهر: مهدی پاشا زاده در حاشیه  تمرین روز چهارشنبه استقلال در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: به تمرین استقلال آمدم تا شاهد کار بازیکنان این تیم باشم. من در این تیم به دنیا آمده ام و سالهاست که در کنار استقلال بوده، هستم و خواهم بود.

وی گفت: دربی همیشه حساس است و هیچ ارتباطی به اینکه کدام تیم در کجای جدول قرار دارد نیست. هر دوتیم برای اینکه بتوانند دل هوادارانشان را شاد کنند بدنبال این هستند تا در این دیدار به پیروزی برسند تا بتوانند در آخرین بازی لیگ دل هوادارانشان را شاد کنند.

مدافع اسبق تیم استقلال تهران در پاسخ به این سئوال که گفته شد شما یکی از خریداران باشگاه استقلال بودید گفت: بودیم، اما دیگر صرف نظر کردیم. متاسفانه شرایطی پیش آمد که دیدیم مصلحت نیست شرکت کنیم و حتی وقتی هفته گذشته با من تماس گرفتند و گفتند در مزایده شرکت خواهید کرد گفتم نه هرگز این کار را نخواهیم کرد.

پاشازاده تصریح کرد: ما برنامه ریزی کرده بودیم و همه چیز را به طور حرفه ای می خواستیم انجام دهیم و اصلا هم قرار نبود که حتی خود من به عنوان سرمربی در استقلال حضور داشته باشم چون به اعتقاد خودم هر کسی جایگاهی داردو باید مراحلی را طی کند اما متاسفانه در نهایت به این نتیجه رسیدیم که از خرید منصرف شویم زیرا اعتقاد دارم شرایط برای این کار مثبت نبود و اگر قرار است خصوصی باشد نباید هر کسی در این کار سهیم باشد واین دو باشگاه باید به کسانی برسد که واقعا شرایط تیم را درک کرده و این تیم را کاملا بشناسند.

وی افزود:مسئولین می توانستند به نوعی دیگر عمل کرده و تیم را اجاره دهند و یا همانند کشور ترکیه با وام های کلان و بلند مدت تیم را به کسانی بسپارند که واقعا فوتبالی بوده و فوتبال را درک می کنند.

پاشازاده در پاسخ به این سئوال که آیا شما هم قرار بود ۲۹۰ میلیارد برای خرید باشگاه بدهید گفت: باید برای چه این پول را بدهیم. اگر می خواهیم یک تیم خصوصی داشته باشیم  در وهله اول باید یک ورزشگاه، امکانات مناسب و شرایط خوب داشته باشیم اما آیا چنین چیزی وجود دارد. حتی معلوم نیست صاحب کمپ چه کسی است؟ وآیا این تیم اجازه دارد فردا در این زمین تمرین بکند. خصوصی شدن  باید برنامه ریزی شده باشد و نمی توان همین طور بدون کارشناسی و نظارت دقیق این کار را انجام داد.

مدافع اسبق تیم استقلال تهران  افزود: کاش مسئولین کشور به این دو باشگاه وام می دادند تا بتوانند شرایط خصوصی سازی خود را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: من سیاسی نیستم و نمی خواهم وارد سیاست شوم اما برخی ها آمدند وپول را حیف و میل کردند کاش  به جای حیف و میل پول بیت المال به این دو تیم وام می دادند و بتوانند وضعیت خود را سر وسامان ببخشند.

پاشازاده در پایان ودر پاسخ به این سئوال که عده ای از فوتبالیست های ایران برای کسب پول ادامه فوتبالشان را در قطر انجام می دهند گفت: هر کسی نظری دارد ومی تواند برای آینده اش تصمیم بگیرد شاید اگر من هم الان بازی می کردم چنین تصمیمی می گرفتم اما باتوجه به اینکه الان جای آن بازیکنان نیستم نمی توانم خیلی زیاد هم در این خصوص صحبت کنم.


ویدیو مرتبط :
گفتگو ویژه با پیروانی و پاشازاده درباره دربی ۸۰

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیلسون: دربی تهران همیشه حساس است


دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلم برای پرسپولیس و مخصوصا هوادارانش خیلی تنگ شده است.

خبرگزاری میزان: نیلسون کوریا در مورد دربی روز جمعه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: دربی تهران همیشه حساسیت‌های خودش را دارد، من به عنوان کسی که دربی را تجربه کرده می‌دانم شرایط این بازی با دیگر بازی‌های لیگ ایران متفاوت است.

وی ادامه داد: خوشبختانه من تجربه پیروزی در این بازی بزرگ را دارم و هیچ‌وقت هم حس بردن در این بازی را با چیزی در فوتبال عوض نمی‌کنم. واقعا نمی‌شود این حس را توصیف کرد.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس افزود: دلم برای پرسپولیس و مخصوصا هوادارانش خیلی تنگ شده. آنها همیشه من را دوست داشتند و من هم از این شرایط احساس خوبی داشتم.

نیلسون در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند پرسپولیس شانسی برای قهرمانی در لیگ داشته باشد، گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس این فصل شانس بزرگی برای قهرمانی در لیگ ایران داشته باشد.