ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاشازاده: به جای مسی به نیجریه فکر کنیم


بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: به جای فکر کردن به بازی با آرژانتین و لیونل مسی بهتر است به دیدار با نیجریه فکر کنیم.

بیست چهارده: مهدی پاشازاده درباره ارزیابی‌اش از بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اظهار داشت: شانس موفقیت تیم ملی در دستان بازیکنان است. در جام جهانی ۹۸ فرانسه نسبت به آلمان، آمریکا و یوگسلاوی شانس کمتری برای موفقیت داشتیم اما همانطور که همه دیدند، در آن دوره تیم ملی بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: از یک لحاظ، فکر کردن به صعود از مرحله گروهی این رقابت‌ها می‌تواند منطقی باشد اما از لحاظ دیگر نه. بازیکنان تیم ملی باید جاه‌طلب باشند و به صعود فکر کنند اما نباید برای راهیابی آنها به دور بعد تأکیدی وجود داشته باشد.

بازیکن پیشین تیم ملی با اشاره به دیدار نخست ایران مقابل نیجریه تصریح کرد: به جای فکر کردن به بازی با آرژانتین و لیونل مسی بهتر است به دیدار با نیجریه فکر کنیم. بازی با نیجریه نخستین دیدار ما در بازی‌های جام جهانی است که از هر لحاظ برای ما مهم خواهد بود.

پاشازاده با اشاره به لیست بازیکنان تیم ملی در جام جهانی عنوان کرد: سلیقه سرمربی تیم ملی بوده که این بازیکنان را با خود به برزیل ببرد. معمولاً در لیست هر مربی دو سه بازیکن می‌توانند حضور داشته باشند و یا حضور نداشته باشند. در لیست بازیکنان اعزامی به برزیل هم یکی دو بازیکن می‌توانستند حضور داشته باشند و یا به برزیل اعزام نمی‌شدند.

وی در خصوص اینکه چه تیم‌هایی شانس قهرمانی در جام جهانی را دارند، گفت: برزیل، آرژانتین، آلمان و اسپانیا بخت نخست قهرمانی خواهند بود، مگر اینکه تیمی در این میان شگفتی‌ساز شود.


ویدیو مرتبط :
◄ حرکات مسی مقابل نیجریه 3D!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی با کفش‌های تولدش برای دیدار با نیجریه آماده شد + عکس



 
 اخبار ورزشی - جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل
مسی با کفش‌های تولدش برای دیدار با نیجریه آماده شد + عکس

مهاجم تیم ملی آرژانتین در جلسه تمرینی این تیم کفش‌های تولدش را به پا کرد.

به گزارش فارس، مجموعه‌‌ای از تصاویر جدید از تمرینات تیم ملی آرژانین نشان می‌دهد که لیونل مسی، ستاره تیم ملی این کشور کفش‌ جدید ویژه‌ای را به پا کرده است.

این مجموعه عکس نشان می‌دهد مسی، کفش‌های جدیدی که به مناسبت بیست و هفتمین سالروز تولدش دریافت کرده است را در جریان جلسه تمرینی این تیم برای آماده‌سازی دیدار مقابل نیجریه به پا کرده تا این چنین خود را مهیای حضور برابر حریف آفریقایی کند.

 

اخبار,اخبار ورزشی, لیونل مسی


 اخبار ورزشی - فارس