ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ کوبنده استقلال به اتهام قرمزها +عکس


استقلالی ها که این روزها مدام از سوی پرسپولیسی ها متهم به جعل سند می شوند ، این بار از اینستاگرام شان به پرسپولیسی ها طعنه زدند.

خبرآنلاین: استقلالی ها که این روزها مدام از سوی پرسپولیسی ها متهم به جعل سند می شوند ، این بار از اینستاگرام شان به پرسپولیسی ها طعنه زدند.
 
اینستاگرام باشگاه استقلال این بار تصویری را منتشر کرده است که پاسخی کوبنده است به کری های تیم مقابل.

به اتهام فتوشاپ کردن تصاویر که بعد از انتشار تصویری در اینستاگرام فرهاد مجیدی ، دوباره مد شد.

این بار آنها طعنه تلخی به پرسپولیسی ها زدند که در دهه 90 لیگ را نبردند و آخرین قهرمانی شان در لیگ 7 سال قبل بوده است.

پاسخ کوبنده آبی ها به اتهام پرسپولیسی ها


ویدیو مرتبط :
پاسخ به یک اتهام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست رسمی باشگاه استقلال از نفت برای صدور رضایت‌نامه منصوریان و پاسخ نهایی باشگاه نفت تهران(+عکس)



درخواست رسمی باشگاه استقلال از نفت برای صدور رضایت‌نامه منصوریان+متن نامه

باشگاه استقلال در نامه ای به باشگاه نفت به طور رسمی خواستار مذاکره با منصوریان و دریافت رضایت نامه وی شد.

متن نامه باشگاه استقلال به منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران به شرح زیر است:

سلام علیکم
احتراماً ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات در واپسین روزهای شعبان‌المعظم برای جنابعالی و آرزوی استمرار موفقیت برای تیم پرافتخار نفت به عنوان نماینده کشورمان در جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا به استضحار می‌رساند باشگاه پرطرفدار استقلال طی دو فصل گذشته با کسب نتایج دور از انتظار توقعات میلیونی هواداران خود را برآورده نکرد و با عنایت به نظر افکار عمومی و مشاوران فنی باشگاه استقلال تصمیم گرفته شد برای هدایت فنی تیم در فصل آینده مذاکره‌ای ابتدایی با جناب آقای علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت انجام و در صورت اعلام آمادگی ایشان مذاکره و درخواست رضایت‌نامه در سطوح مدیران دو باشگاه صورت بپذیرد.

حال با توجه به اعلام آمادگی ایشان برای کمک به باشگاه استقلال و امعان نظر جنابعالی نسبت به توسعه فوتبال و آشتی هواداران با فوتبال و تیم‌های پرطرفدار بدینوسیله درخواست شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران جهت صدور رضایت‌نامه جناب آقای علیرضا منصوریان را اعلام می‌نماییم.

بی‌شک تصمیم جنابعالی و دیگر مدیران پرتلاش باشگاه نفت با رعایت و حفظ منافع عالیه فوتبال هر دو باشگاه نظر هواداران و در نظر گرفتن مصلحت و علاقه قلبی مربی جوان و با اخلاق فوتبال کشور اتخاذ خواهد شد و گامی دیگر در جهت تحقیق بیشتر اهداف ورزش حرفه‌ای و اخلاقی خواهد بود.

در پایان ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه کمک و حمایت از مجموعه نفت در مسابقات آسیایی موفقیت آن مجموعه را در همه مراحل داخلی و بین‌المللی از خداوند متعال خواستارم.
بهرام افشارزاده
مشاور عالی وزیر، سرپرست حوزه وزارت، ورزش و جوانان و مدیرعامل

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 -----------------------------------

مخالفت باشگاه نفت با درخواست استقلال مبنی بر جذب منصوریان

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با درخواست باشگاه استقلال مبنی بر جذب علیرضا منصوریان سرمربی این تیم مخالفت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، در پی وصول درخواست کتبی باشگاه استقلال مبنی بر به خدمت گرفتن علیرضا منصوریان، باشگاه نفت تهران جوابیه ای کتبی و رسمی در این خصوص صادر کرد. در این جوابیه آمده است:

"استاد فرزانه و گرامی، برادر ارجمند
جناب آقای بهرام افشارزاده
مشاور محترم عالی وزیر و سرپرست حوزه وزارت ورزش و جوانان

با سلام و احترام
ضمن تشکر از حضرتعالی و در پاسخ به نامه شماره 93/2/1088 مورخ 94/3/21 که طی نمابر مورخه 94/3/24 به این باشگاه ارسال گردیده است به استحضار می رساند، تقاضای باشگاه استقلال مبنی بر فسخ قرارداد سرمربی این تیم (جناب آقای علیرضا منصوریان) به کمیته نقل و انتقالات باشگاه ارائه و با امعان نظر به حضور تیم نفت به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات یک چهارم نهایی باشگاههای آسیا موضوع در هیأت امناء موسسه مطرح و مورد موافقت قرار نگرفت.

توفیق جنابعالی و مجموعه محترم باشگاه بزرگ استقلال را از خداوند متعال خواستاریم.
با تشکر
منصور قنبرزاده

 

اخبار ورزشی - فارس