ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ پوگبا به شایعه انتقالش به بارسلونا


هافبک فرانسوی بانوی پیر به شایعه‌ طولانی مدتی که از تلاش آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا برای جذب وی حکایت داشته است، پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم: پل پوگبا به شایعه پیوستن‌اش به بارسلونا پاسخی داد که به صورت غیرمستقیم به تمایل وی برای ماندن در یوونتوس اشاره داشت.

هافبک میانی 22 ساله بانوی پیر که تمام طول تابستان شایعاتی درباره پیوستن وی به بارسلونا با قراردادی نجومی شنیده و حتی گفته شد که یووه پیشنهاد 80 میلیون یورویی کاتالان‌ها را برای خرید او رد کرده است، به سایت تله‌فوت گفت: در حال حاضر من از بودن در یوونتوس و بازی در این تیم لذت می‌برم. ما فصل را به پایان خواهیم رساند. بعد از آن دوباره باید ببینیم چه اتفاقاتی در انتظارمان است.

پوگبا در پاسخ به این سؤال که آیا بارسلونا در ماه ژانویه برای خرید او پیشنهاد داده است، عنوان کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم. تنها چیزی که می‌دانم این است که الان بازیکن یوونتوس هستم و تنها و تنها روی بازی برای این تیم تمرکز دارم به خصوص که این فصل شروع جالبی نداشته‌ایم.

هافبک پیشین منچستریونایتد با ابراز رضایت از تصمیمش برای ماندن در تورین، تأکید کرد: امسال زمانی خوبی برای رفتن من از یوونتوس نبود و من می‌توانم به دوران خوبی که در یوونتوس داشته‌ام، ادامه دهم.

پوگبا در تابستان امسال علاوه بر بارسلونا، مشتریان دیگری همچون چلسی، پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی داشت و تصور می‌شد که فصل جدید را با پیراهنی تیمی جز یوونتوس آغاز کند. او اما ترجیح داد در کنار تیمی که چهار فصل متوالی اسکودتو را فتح کرد و فصل گذشته نیز در لیگ قهرمانان اروپا نایب قهرمان شد، بماند.


ویدیو مرتبط :
پول پوگبا آماده رویارویی با بارسلونا (حرکات و گل ها)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ بنزما به شایعه‌ انتقالش به لیگ جزیره


مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال‌مادرید با عوامل انتشار شایعه پیوستن وی به یکی از تیم‌های لیگ‌برتری پاسخ قاطعی داد.

خبرگزاری تسنیم: بعد از مدت‌ها از آغاز شایعه تلاش آرسنال برای جذب کریم بنزما، مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها سکوتش را شکست و به این شایعات واکنش نشان داد.

شایعه پیوستن مهاجم پیشین لیون به توپچی‌ها به جایی رسیده بود که گفته می‌شد او امروز (سه‌شنبه) یا فردا رسماً به لندنی‌ها ملحق می‌شود. حتی برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند که او پیش از بازی شب گذشته آرسنال و لیورپول در ورزشگاه امارات ممکن است قرارداد خود را با توپچی‌ها امضا کند.

بنزمای 27 ساله که روز گذشته (دوشنبه) به تمرینات رئال مادرید بازگشت، در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی پیامی با انتشار عکسی از خود در رختکن رئال مادرید، خطاب به شایعه پراکنان نوشته است: برای تمام آن دلقک‌هایی که می‌خواهند هواداران را به باور یکسری چیزها وادار کنند: اینجا خانه من است! زنده باد مادرید و دیگر هیچ!

پاسخ بنزما به شایعه‌ انتقالش به لیگ جزیره