ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ وزیر ورزش به اظهارات آجورلو


وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اتهام دخالت دولت در انتخابات فوتبال تاکید کرد که اگر دولت قصد دخالت داشت محمود اسلامیان رای می‌آورد.

ورزش سه: از محل مجمع فدراسیون ، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: تشکر می‌کنم قبول زحمت کرده و در این مهم شرکت کردید. از هیات رئیسه قبلی هم تشکر می‌کنم و از کفاشیان هم به خاطر توسعه فوتبال تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: از کفاشیان و اعضای هیات رئیسه که در این مدت تلاش کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم که از تجربیات آنها استفاده کنیم و بتوانیم در آینده شاهد رشد و پیشرفت فوتبال باشیم. تاج هم زحمات زیادی در فوتبال کشیده و امیدوارم که شرایط خوب باشد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به صحبت‌هایی که در مورد حمایت دولت از تاج صورت گرفته، گفت: قسم خوردن جایز نیست اما عرض می‌کنم از روزی که در وزارت ورزش حاضر شده‌ام به هیچ عنوان توصیه و سفارشی را نگرفته‌ام و در مورد هیچ کاندیدایی هم سفارش نکردم چراکه این موضوع درست نیست و از جانب دولت هم هیچ گاه چنین دستوری داده نشده است.

گودرزی خاطرنشان کرد: توصیه از سوی دولت شایسته نیست چون رای اعضای مجمع حق‌الناس است. رایزنی‌ها معمول است و بدیهی است که این اتفاقات در تمام دنیا هم رخ می‌دهد. همه آدم‌ها اختیار دارند و می‌توانند به افرادی که خودشان مدنظرشان است رای بدهند.

وی تاکید کرد: انتخاباتی که من امروز دیدم بدون شبهه بود و مطمئن باشید اگر شبهه‌ای وجود داشت من برخورد می‌کردم. در نقاطی از جلسه هم که سکوت وجود داشت رای جمع نافذ بود. برخی از افراد کاندیداها پیش از این به سراغ من می‌آمدند و درخواست حمایت داشتند اما من به هیچ وجه این کار را نکردم و گفتم حمایتم همان رای من است. اگر لازم باشد اسم آنها را هم می‌گویم. به هیچ بزرگواری اهانت نکردم که به چه کسی رای می‌دهم چون همه عاقل هستیم و اگر به کسی هم بخواهند به کسی دستور هم بدهند زیر بار نمی‌رود. اگر قرا ربود که دولت توصیه‌ای بکند اسلامیان رای می‌آورد که این اتفاق رخ نداد. نماینده AFC هم در این جلسه حضور داشت و به سلامت انتخابات آگاه بود. رای اعضا امانت است و باید از آن حفاظت شود.

گودرزی خاطرنشان کرد: امیدوارم پس از باخت هم همه به هم احترام بگذاریم. قرار نیست اگر فردی که انتخاب شده مغایر با رای من باشد مشکلی ایجاد کنم. بارها یک رئیس در فدراسیون انتخاب شده که مورد وثوق من نبوده اما به آن احترام گذاشتم. امیدوارم این موضوع هم در تمام فدراسیون‌ها وجود داشته باشد و پس از برگزاری مجمع به یکدیگر احترام بگذاریم و تبریک بگوییم.


ویدیو مرتبط :
ماجرای برکنار شدن آجورلو توسط وزیر ورزش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ محمد دایی به اظهارات وزیر ورزش


مربی سابق پرسپولیس گفت:قطعا حفظ احترام وزیر ورزش به عنوان نفر اول ورزش کشور واجب است اما در برنامه پر بیننده ۹۰ در مورد من مسائلی گفته شد که ناچارم جواب بدهم.

خبرگزاری مهر: محمد دایی در مورد اتفاقات اخیر و صحبت هایی که علیه وی مطرح شده است گفت: در دو تیم سرخابی چندین مربی فعالیت داشتند و دارند که اغلب همدوره من در کلاس های مربیگری بوده اند. سئوال من این است که چگونه وزیر ورزش یک راست سراغ من آمده است؟ متر و معیار آنها برای سنجش سطح دانش فنی من چه بوده است؟ مگر آنها کارشناس فوتبال هستند؟ من از فدراسیونی که به هر حال تحت نظر همین وزارت است مدارک مربیگری گرفته ام. این را باید چگونه تحلیل کرد؟ واقعا آیا وزیری که می گویند مشغله زیادی دارد چگونه تنها سراغ من آمده است؟ آیا دلیلش فقط این است که نام خانوادگی من دایی است؟ فدراسیون در فصل گذشته برای تقدیر از ما حکم نایب قهرمانی صادر کرده ولی آقایان معتقدند ما دانش فنی نداریم!

وی تصریح کرد: مورد عجیب تر پرداختن به رقم قرارداد من است. سایت سازمان لیگ همه ارقام را منتشر کرده و برای همه قابل مشاهده است. آقای وزیر چگونه و با چه سندی به نماینده مجلس گفته قرارداد محمد دایی ۵۰۰ میلیون تومان است؟ آیا این شائبه به وجود نمی آید که برخی برای کوبیدن علی دایی از محمد دایی سو استفاده می کنند؟ این روش پهلوانی است؟ آنها که دم از پهلوانی می زنند چرا رو در رو با کسی که مشکل دارند مشکل شان را مطرح نمی کنند؟

دایی در پایان یادآور شد: افرادی که بدون علم و آگاهی برای سرپوش گذاشتن غرض های شخصی و عناد خود به دانش فنی مربیان ایراد میگیرند متوجه باشند به همان اندازه و چه بسا خیلی بیشتر از آن دانش و عملکرد مدیریتیشان زیر سئوال است و کسانی که دم از فرهنگی بودن می زنند لازم است بدانند بنده با افتخار ۲۸ سال معلم بوده ام و در آموزش و پرورش خدمت کرده ام. افرادی که قبلا در تلویزیون برای خواندن نام بازیکنان هم مشکل داشتند و خودشان هیزم آور آتش اختلافات اهالی فوتبال می شدند حالا بگونه ای حرف می زنند که گویا منزه از هر مشکلی هستند.