ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ نیمار به شایعه سازان جدایی


مهاجم برزیلی آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا به شایعاتی که اخیراً درباره جدایی او از قهرمان اروپا برای پیوستن به تیم‌هایی در انگلیس و اسپانیا منتشر شده است، پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم: نیمار در بدو بازگشتش به کاتالونیا پس از سپری کردن تعطیلات کریسمس در برزیل، در فرودگاه پرات بارسلونا، در خصوص شایعاتی که درباره احتمال جدایی‌اش از آبی‌و‌اناری‌ها شکل گرفته، به تمایل منچسترسیتی برای جذب وی اذعان داشت.

نیمار در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید آیا از ماجرای تلاش آبی‌پوشان شهر منچستر برای جذب وی مطلع است و برنامه‌ای برای ترک بارسلونا دارد، گفت: بله، مطلعم. (در مورد ترک بارسا) شما هرگز نمی‌دانید در آینده چه اتفاقاتی ممکن است برای‌تان رخ دهد. زندگی طولانی است. نمی‌دانم آینده‌ام در بارسلونا چه خواهد شد.

وی اما در ادامه به نکته‌ای اشاره داشت که شایعه خروجش از نیوکمپ را کمرنگ کرد. او در خصوص فرآیند تمدید قراردادش با بارسلونا اظهار داشت: مذاکرات ما در حال انجام است و ما به تمدید قراردادمان خوشبین هستیم.

گفته شده که پپ گواردیولا، سرمربی بایرن‌مونیخ در فصل آینده نیمار را با خودش به منچسترسیتی خواهد برد. نیمار از جواب این پرسش که آیا همراه با سرمربی پیشین بارسلونا به ورزشگاه اتحاد خواهد رفت،‌ خودداری کرد و گفت: نه، این یکی نه.

نیمار با خوب توصیف کردن وضعیت آمادگی جسمانی‌اش درباره تمجید اخیر رونالدینیو از او و معرفی‌‌اش به عنوان جانشین خود در بارسلونا، تأکید کرد: رونی یکی از بزرگان است، یک ستاره. او بهترین بازیکن برزیلی بوده که در بارسلونا بازی کرده است.

مهاجم برزیلی کاتالان‌ها درباره شانس تیمش برای قهرمانی دوباره در تمامی جام‌ها، عنوان کرد: امیدوارم دوباره در تمامی تورنمنت‌ها قهرمان شویم و امسال آن یک جام دیگر (سوپرجام اسپانیا) را هم ببریم.

نیمار در پایان در واکنش به انتقاد اخیر پله از او هم گفت: پله می‌تواند هرچه بخواهد بگوید، اما من فقط روی کارم تمرکز می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
پاسخ به شایعه ها!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ هدایتی به شایعه‌سازان در اینستاگرام


مالک استیل‌آذین ایرانیان گفت: در مزایده سوم باشگاه پرسپولیس با قدرت شرکت می‌کنیم و از حضور رقیب هم هیچ نگرانی نداریم.

خبرگزاری فارس: حسین هدایتی مالک باشگاه استیل‌آذین ایرانیان و یکی از متقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس در پاسخ به شایعات اخیری که درباره کمک‌های وی به فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس مطرح شده پاسخ‌هایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته که در زیر می‌خوانید.

هدایتی در این باره نوشت: من نمی‌دانم کفاشیان چه گفته اما کمک‌های بنده به پرسپولیس ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد که من از او بخواهم پس بگیرم اما اگر منظور شما و یا کفاشیان کمک‌هایم به تیم‌های ملی باشد پاسخ من این است که کمک‌های بنده از جمله پاداش‌ها بلاعوض بوده و به عشق مردم و علاقه‌مندان به فوتبال و تیم‌های ملی این پاداش‌ها را پرداخت کردم. فقط یک مورد فدراسیون از من مبلغی را از همان ابتدا قرض‌الحسنه دریافت نمود که تا 2 ماه بعد برگردانند و مدارک آن را هم به من دادند اما مدتی است که از این زمان گذشته اما من حتی یک تماس هم نداشته‌ام چون وضعیت مالی فدراسیون فوتبال را درک می‌کنم و نگرانی هم ندارم چنانکه باز هم نیاز باشد در خدمت خواهم بود. متأسفانه فیفا هنوز حقوق متعلق به حضور تیم ملی در جام جهانی را به دلیل تحریم‌ها نپرداخته است.

متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس درباره حضورش در مزایده سوم خرید این باشگاه هم خاطرنشان کرد: در مورد حضور رقیب هم هیچ نگرانی و ناامیدی نیست. ما از رقابت سالم استقبال می‌کنیم و شرکت استیل‌آذین ایرانیان با قدرت در مزایده سوم پس از شنیدن شرایط جدید توسط سازمان خصوصی‌سازی شرکت خواهد کرد. با نگاه مثبت نظام به بخش خصوصی و رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری فکر نمی‌کنم شرکت‌های خصولتی وارد این عرصه شوند امیدوارم در اموری که قصد واگذاری دارند اولویت با اهالی همان حوزه که صاحب تجربه و علاقه‌مند و از نظر مالی توانمند می‌باشد قرار بگیرد حتی ای کاش به نظر مردم و علاقه‌مندان همان حوزه هم توجه شود.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس طی دو مرحله خصوصی‌سازی به دلیل نداشتن مشتری رسمی واگذار نشد و قرار است مزایده سوم در سال 94 برگزار شود.