ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ «نه» هاشمیان برای دستیاری برانکو


وحید هاشمیان مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی پیشنهاد حضور در کادر فنی این تیم را رد کرد.

خبر آنلاین: پرسپولیسی ها تقریبا مطمئن هستند که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیمشان می شود. روز یکشنبه حمید درخشان از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد و دوشنبه هم سایت رسمی این باشگاه از حسین عبدی به عنوان مربی موقت سرخپوشان نام برد.

نمایندگان باشگاه پرسپولیس هم به ترکیه رفتند تا با برانکو مذاکره کنند. گرچه هنوز نتیجه مذاکرات با برانکو مشخص نشده بود، اما پرسپولیسی ها با چند گزینه برای دستیاری برانکو صحبت کردند تا به محض ورود این مربی به ایران، تکلیف دستیارانش هم مشخص باشد. یکی از این گزینه ها وحید هاشمیان بود. هاشمیان زمانی که با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شد، بلافاصله جواب منفی داد. او وقتی فهمید که پرسپولیسی ها او را برای دستیاری برانکو می خواهند، خیلی قاطع جواب منفی داد و گفت که حاضر نیست کارش را به عنوان دستیار شروع کند.

هاشمیان اعلام کرد ترجیح می دهد به هر تیمی می رود سرمربی باشد تا خودش مسئولیت نتایج تیم را برعهده بگیرد. هاشمیان اخیرا موفق شده یکی از مدارک مربیگری معتبر اروپا را دریافت کند. او پس از یک سال حضور در آزمون ورودی، و گذراندن دوره های مختلف توانست مدرک معتبر مربیگری فدراسیون فوتبال آلمان را بگیرد. مدرک مربیگری هاشمیان را شخص رئیس فدراسیون آلمان به دست او داد.

هاشمیان دوره ای را با موفقیت به پایان رساند که بسیاری از مربیان حتی نمی توانند آزمون ورودی آن را بگذرانند. در چنین شرایطی عجیب نیست که هاشمیان قصد داشته باشد کارش را به عنوان سرمربی آغاز کند. وحید که بازیکن برانکو هم بوده، مشکلی با این مربی ندارد اما ترجیح می دهد زیردست او کار نکند.


ویدیو مرتبط :
شبهات آزمون دستیاری 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ هاشمیان به شایعه دستیاری برانکو در پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,وحید هاشمیان

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: «من توجهی به شایعه‌ها ندارم. این موضوع را هم نه تایید می‌کنم نه تکذیب. در جریانش هم نیستم.»

 وحید هاشمیان در رابطه با مشغله این روزهای خود در آلمان اظهار داشت:‌ «همچنان مشغول کلاس های مربیگری هستم و به کارم ادامه می دهم اما 9 ماه پرفشار را پشت سر گذاشتم که کلاس های بسیار فشرده ای برگزار می شد و من هم برای پیشرفتم باید در آنها شرکت می کردم.»

وی درباره شایعه حضورش در کادرفنی پرسپولیس به عنوان دستیار برانکو افزود: «خودتان می‌گویید شایعه‌ای که رسانه‌ها نوشته‌اند. من هم دیگر نمی‌خواهم صحبتی بکنم. بروید از همان‌هایی که نوشته‌اند دستیار برانکو در پرسپولیس می‌شوم سوال کنید که آیا خبرشان درست است یا نه!»

 وی تاکید کرد: «من جوابی برای این شایعه ندارم زیرا بی پایه و اساس است. جالب است که من در آلمان هستم و در تهران برای من هر چه دلشان بخواهد می نویسند. به خاطر همین من اصلا نمی خواهم خودم را وارد حاشیه کرده و به این شایعات پاسخ بدهم. می خواهم آرامش داشته باشم و دلیلی ندارد که درباره پرسپولیس یا سرمربی اش من نظر بدهم.»

هاشمیان تصریح کرد: «نمی‌دانم چرا در ایران بدون اینکه چیزی بپرسند می‌نویسند و شایعه‌ای به راه می‌اندازند. یک بار می‌گویند وحید هاشمیان به نفت تهران می‌رود. روز دیگر خبر از حضورم در تراکتورسازی می‌دهند. یک بار معتقدند که من به تیم المپیک می‌روم و آنجا کار می‌کنم. حالا هم که بحث پرسپولیس را وسط کشیده‌اند. خسته شدم از بس تکذیب کرده‌ام. شما یک شایعه‌ای شنیده‌ای و باید بروی از آنهایی که نوشته‌اند بپرسی نه از من!»

سوال بعدی از هاشمیان این است. اگر پیشنهادی از برانکو به دستت برسد قبولش می‌کنی؟ او جواب واضحی نداد: «من تا کارم صد در صد نشده باشد حرفی در موردش نمی‌زنم. این اخلاق من است. مطمئن باشید تا اتفاقی برایم قطعی نشود نمی‌توانید جوابی از من بشنوید. پس خبری از دهان من بیرون نمی‌آید. مطمئن باشید.»

 هاشمیان از رسانه‌ها هم دل خوشی ندارد: «من چند وقت پیش مصاحبه کردم و گفتم که به هر شایعه‌ای جواب نمی‌دهم! مشکل شما نیستی، مشکل من این است که هر روز شایعه‌ای می‌سازند. اگر قرار باشد من به هر شایعه‌ای پاسخ بدهم که همه وقتم را باید در رسانه‌ها بگذرانم. پس سعی می‌کنم به هر خبری واکنش نشان ندهم و کمتر در دید باشم.»

 پیشکسوت فوتبال ایران درباره زمان بازگشتش به ایران و اینکه قصد مربیگری دارد یا خیر؟، خاطرنشان کرد: «من فعلا که به دلیل حضور در کلاس های مربیگری نمی توانم تیم بگیرم و در این چند ماه نیز به این مساله اصلا فکر نکردم. تمام تمرکز و وقتم در این چندماه در کلاس های مربیگری بود. زمان بازگشتم به ایران مشخص نیست اما فعلا قصدی برای مربیگری ندارم.»


 اخبار ورزشی - ایران